Jednohubka Eagle Wing od Karla Mořického opět ukazuje, že ArmA je paradoxně nejlepší tehdy, pokud se nesnaží fušovat do řemesla strategiím a simulovat všechno možné i nemožné. Už od OFP totiž platí, že vůbec nejzábavnější mise jsou ty, v nichž se hráč nemusí starat o moc věcí nad rámec základní funkcionality.
EW je přesně takový. Hra vás protáhne od pohodové vrtulníkové mise, přes atmosférický survival segment až po závěrečnou bojůvku v přímořské vesnici, aniž by vám svěřila velení či se pokusila ohromit megalomanskými bitvami. Díky této svázanosti a relativně nízkému počtu jednotek na scéně nestačí vystrčit růžky chronické problémy základní Army a vy se můžete soustředit na samotné hraní, nasávat skvělou atmosféru a bojovat s nepřáteli místo s bugy.
EW je přesně takový. Hra vás protáhne od pohodové vrtulníkové mise, přes atmosférický survival segment až po závěrečnou bojůvku v přímořské vesnici, aniž by vám svěřila velení či se pokusila ohromit megalomanskými bitvami. Díky této svázanosti a relativně nízkému počtu jednotek na scéně nestačí vystrčit růžky chronické problémy základní Army a vy se můžete soustředit na samotné hraní, nasávat skvělou atmosféru a bojovat s nepřáteli místo s bugy.