Je to smutné, když DLC kvalitativně předčí základní hru. Říkáte si; jaké by to asi mohlo být, kdyby měli vývojáři při tvorbě hry trochu víc času. Na druhou stranu to také znamená, že toto DLC je hodno vysokého hodnocení a úcty, že dokázalo původní hru povýšit.
BioWare si očividně sedlo nad negativními ohlasy na DAII a z toho, co hráčům chybělo, upekli Mardk of the Assassin. A jelikož komunita volala převážně po věcech z DA: Origins, dočkali jsme se nové a poměrně rozsáhlé lokace mimo Kirkwall, plno logických puzzlů, kvalitního bossfightu a dokonce i "stealt" akce, která byla vydařenější než kterákoliv z DAO. Ovšem také se nezapomnělo na hráče, kteří se k DA sérii dostali přes onen druhý díl, který se jim mohl zamlouval lépe. Pro ty tu byla možnost velkou část prvků z Origins obejít a vůbec se jimi nezabývat.
Škoda, že se BioWare nakonec rozhodlo další plánovaná DLC pro DAII zrušit. Třeba bychom se dočkali více takovýchto kvalitních kousků.
BioWare si očividně sedlo nad negativními ohlasy na DAII a z toho, co hráčům chybělo, upekli Mardk of the Assassin. A jelikož komunita volala převážně po věcech z DA: Origins, dočkali jsme se nové a poměrně rozsáhlé lokace mimo Kirkwall, plno logických puzzlů, kvalitního bossfightu a dokonce i "stealt" akce, která byla vydařenější než kterákoliv z DAO. Ovšem také se nezapomnělo na hráče, kteří se k DA sérii dostali přes onen druhý díl, který se jim mohl zamlouval lépe. Pro ty tu byla možnost velkou část prvků z Origins obejít a vůbec se jimi nezabývat.
Škoda, že se BioWare nakonec rozhodlo další plánovaná DLC pro DAII zrušit. Třeba bychom se dočkali více takovýchto kvalitních kousků.
Pro: návrat prvků z DAO - puzzly, nová rozsáhlá lokace, "stealt akce", bossfight
Proti: okopírovaný design jeskyň, vlny nepřátel