Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

State of War

  • PC 70
Tahle hra byla něco jako experiment... Experiment, co všechno jde z typického RTS odstranit, aby to pořád bylo RTS - mimo jiné:
- jakákoliv těžba surovin (některé budovy ale poskytují nějaký bonus za jejich držení, např. laboratoř upgrady nebo radar letecké útoky)
- stavění budov (budovy jsou na mapě napevno, střílením na ně je nezničíte, ale obsadíte, či jak rád říkám, "přebarvíte")
PVT BEZ ÚKOLU!
- kupování jednotek (továrny prostě jedou a vytváří nekonečný příliv jednotek, ještě štěstí, že se dá nastavit shromažďovací bod, jinak by vznikaly dopravní zácpy)

Co hra přináší nové, je tzv. PVT, létající věčně-se-respawnující pseudo-UFO, které je nezasažitelné většinou pozemských zbraní a může útočit ze vzduchu -- ideální na
PVT BEZ ÚKOLU!
obsazování osamělých budov.

Cílem hry je v 80% případů zničit soupeřovo velitelství (zbylých 20% úkoly typu "ubraň se 10 minut" apod.), k čemuž
PVT BEZ ÚKOLU!
nemůžete použít díky tzv. "satelitní ochraně" svoje PVT nebo letecké útoky (v některých misích mají satelitní ochranu dokonce všechny budovy ovládané nepřítelem, brr). A samozřejmě ubránit velitelství vlastní, které má naštěstí také satelitní ochranu, ale to je tak všechno. Můžete kolem něho postavit obranné věžičky, ale stejně ho musíte mít
PVT BEZ ÚKOLU!
pořád na očích.

Final verdict: Hra je zajímavá, ale místy až moc těžká a jednotvárná, založena na
PVT BEZ ÚKOLU!
principu "předhoň soupeře". Ale měl jsem ji z časopisu zadarmo :-)

Pro: pokus o inovativnost, kreativní letecké útoky (přišli s řízeným pádem meteoritu o 12 let dříve než Planetary Annihilation), explozivní souboje drtící tuny jednotek

Proti: monotónní, místy moc těžké, PVT je jak malý hyperaktivní spratek předávkovaný Red Bullem, pokud mu nedáte práci do 10 vteřin, začne spamovat obrazovku i reproduktory zprávou PVT BEZ ÚKOLU!

+16