Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Hitman: Blood Money

  • PC 100
Mám za sebou všechny Hitmany, když pominu nejnovější přírůstek "Absolution", kterej mám aktuálně ve frontě.

V Blood Money se vše dobré z předešlých dílů spojilo v 100% zážitek. Výborné a zajímavé lokace (zvlášť třeba vánoční party, nebo Heaven vs. Hell, opera),
skvělý design levelů. Náš pan 47 se naučil nový triky, který jsem hojně využíval a hra s nimi má něco více do sebe.(třeba lidský štít s následnou možností OMRÁČENÍ oběti)

Převleky, které nás nutí autoři užít k tichému procházení mise jsou správně bizardní (klaun, karnevalové převleky, Santa!). Osobně jsem si moc užíval opartné pomalé procházení levlů v těchto propůjčených identitách.

Celou hru jsem prošel, aniž bych usmrtil někoho jiného, než vlastní cíl (v poslední misi, je vše jinak - jasně) a to bez užití mapy a jiných zbytečných nápověd a tímto jsem si hru vyladil na odpovídající obtížnost pro veterány.
Na každej level mi stačil jeden zásobník pistole, málokdy jsem vystřelil více jak jednou, max dvakrát. Žádný samopaly nic dratickýho - krása.

Výbornej nápad je článek v noninách jako výsledková listina po misi. Stejně jako postupná modifikace vašich zbraní. Dokonce mi hra dovolila nepoužívat obou silverballerek naráz (v ostatních dílech to nešlo - buď obě nebo nic), což mi vždy přišlo zbytečný a přehnaně holywoodsky trapný.

Zvláštní odstavec věnuju zvukové stránce: Výbornej dabing (hlas pana 47 jsem si velmi oblíbil už v předchozích dílech), i zvuky okolí skvělý.
Co si ale zaslouží bez debat 10% nahoru je hudební orgie, kterou zplodil můj kůň - Jesper Kyd. Ta atmosféra, která přímo čiší z jeho skladeb je bezkonkurenční! Uvedené platí jak pro orchestrální, tak pro elektronické skladby. Přiznám se, že jsem mnoho minut bezclíně jen vyhlížel z balkónu v "Rocky mountains" a vychutnával si muziku samotnou s výhledem na oceán. Škoda jen, že některé skladby se spustily až ve chvíli, kdy se spustil i poplach stráží, což se opatrnému hráči často nestávalo.

U mě 100% hra, která se hraje jedním dechem. Méně schovívaví hráči zajisté prominou krvavě vysoké ohodnocení...

Pro: HUDBA, HUDBA, HUDBA, zvuková stránka celkově, design, atmosféra, hratelnost, tempo hry

Proti: mohlo to bejt delší...

+30