Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Soulbringer

  • PC 85
Nikdo se k tomu nemá tak se tohoto úkolu chopím já a napíši koment k této hře. Protože si to určitě zaslouží.

Soulbringer byl svého času graficky velmi zdařilé rpg s celkem pro někoho zajímavým a pro jiného iritujicím soubojovým systémem. Průběh boje totiž spočíval v tom, že jste si předdefinovali údery a výpady dopředu a vytvořili si tak sérii kombíček dopředu a na stejném principu fungovala i magie. Tedy tento systém připomínal klasické pojetí jako u řady stolních her. V praxi však tahle komba byla celkem k ničemu, protože jste stejně raději spamovali údery jednotlivě, díky čemuž jste mohli reagovat na průběh boje a bylo to efektivnější.

Příběhová stránka této hry vůbec není špatná a celkem velkým spružením před postupně plížícím se stereotypem je získání zpět své Soulbringerovské pevnosti, kterou postupně zlepšujete jak získáváte zpět ztracené věci z jejího inventáře. Avšak poté opět začne přicházet zlý démon stereotyp, nebo ještě horší arcidémon stereorip?

Celkem zajímavá je magie, časté užívání kouzel vede k rozkvětu daného odvětví, což o to, na to jsme zvyklí z jiných her, ale zde tomu tak činíte vždy na úkor ostatních. Proto nikdy nemůžete být skvělým mágem ve všech oblastech, protože ty se furt mezi sebou perou a pokud chcete tedy udržet rovnováhu, stanete se jen obyčejný průměrým pouťovím kouzelníkem, jehož největším trikem bude zajíc z klobouku a nejčastěji užívaná magická formule abrakadabra....sice pak z nasranosti můžete zlikvidovat publikum firebally za to, že celou dobu vašeho představení jen zle bučeli, ale to bude tak maximální kouzlo na které se zmůžete..triky typu přeříznou asistentku či jinou půvabnou dívku z hlediště...na to rovnou zapomeňte.

Již jsem to nakousl výše, že hru časem nahradí úmorný stereotyp avšak i přesto se ve hře občas najdou velmi dobré lokace a dějové zápletky, které vás ze steráče často vytáhnou. Největším zlem stereotypu jsou lokace které jste naštívili jelikož jsou prázdné, jen chodíte před sebou vidíte tmu(dohled obdobný tomu z diabla) a jste pak vděčni za každého zapomenutého nepřátele.

Pro: grafika, občas děj a pěkné lokace, hudba, soubojový systém(+/-)

Proti: nízká viditelnost, soubojový systém(+/-), občasný úmorný stereotyp.

+29