Jeden z revolučních kousků v žánru textových adventur a též první dílo od společnosti Infocom (označované za krále text. her). Jako klasická textovka, hra se ovládá příkazy a co se na "obrazovce" děje je vypsáno v textu (po zadání příkazu "look"). Na západ se tak např. jde příkazem "west" (pokud to jde). Zork se ze začátku tváří jako hra ze současnosti, ale brzy se hráč dostane do pozdemního světa plného fantasy kreatur, pastí a bludišť.
Cílem hry je nasbírat 20 trofejí. Ve hře jsou také body (jako v pozdějších adventurách od Sierry), kde maximální počet je 350. Ve hře je mnoho způsobů jak zemřít, tudíž je nutné, aby hráč postupoval co možná nejopatrněji.
Zorku se prodalo 400.000 kusů a byla portovaná na mnoho různých platforem.
Cílem hry je nasbírat 20 trofejí. Ve hře jsou také body (jako v pozdějších adventurách od Sierry), kde maximální počet je 350. Ve hře je mnoho způsobů jak zemřít, tudíž je nutné, aby hráč postupoval co možná nejopatrněji.
Zorku se prodalo 400.000 kusů a byla portovaná na mnoho různých platforem.
Jeden z revolučních kousků v žánru textových adventur, první díl trilogie a prvotina od společnosti Infocom (označované za krále textových her). Jako klasická textovka se ovládá příkazy psané na klávesnici a co se na "obrazovce" děje je vypsáno v textu (po zadání příkazu "look"). Na západ se tak např. jde příkazem "west" (pokud to hra umožní). Zork se ze začátku tváří jako hra ze současnosti, začínáte v lese u bílého stavení. Ale brzy se hráč dostane do pozdemního světa plného fantasy kreatur, pastí a bludišť.
Cílem hry je nasbírat 20 trofejí, tzv. Treasures of Zork. Ve hře jsou také body (jako v pozdějších adventurách od Sierry), kde maximální počet je 350. Ve hře je mnoho způsobů jak zemřít, tudíž je nutné, aby hráč postupoval co možná nejopatrněji.
Zorku se prodalo 400.000 kusů a byla portovaná na mnoho různých platforem.
Cílem hry je nasbírat 20 trofejí, tzv. Treasures of Zork. Ve hře jsou také body (jako v pozdějších adventurách od Sierry), kde maximální počet je 350. Ve hře je mnoho způsobů jak zemřít, tudíž je nutné, aby hráč postupoval co možná nejopatrněji.
Zorku se prodalo 400.000 kusů a byla portovaná na mnoho různých platforem.
Jeden z revolučních kousků v žánru textových adventur, první díl trilogie a prvotina od společnosti Infocom (označované za krále textových her). Jako klasická textovka se ovládá příkazy psané na klávesnici a co se na "obrazovce" děje je vypsáno v textu (po zadání příkazu "look"). Na západ se tak např. jde příkazem "west" (pokud to hra umožní). Zork se ze začátku tváří jako hra ze současnosti, začínáte v lese u bílého stavení. Ale brzy se hráč dostane do pozdemního světa plného fantasy kreatur, pastí a bludišť.
Cílem hry je nasbírat 20 trofejí, tzv. Treasures of Zork. Ve hře jsou také body (jako v pozdějších adventurách od Sierry), kde maximální počet je 350. Ve hře je mnoho způsobů jak zemřít, tudíž je nutné, aby hráč postupoval co možná nejopatrněji.
Zorku se prodalo 400.000 kusů a byla portovaná na mnoho různých platforem.
Cílem hry je nasbírat 20 trofejí, tzv. Treasures of Zork. Ve hře jsou také body (jako v pozdějších adventurách od Sierry), kde maximální počet je 350. Ve hře je mnoho způsobů jak zemřít, tudíž je nutné, aby hráč postupoval co možná nejopatrněji.
Zorku se prodalo 400.000 kusů a byla portovaná na mnoho různých platforem.
Jeden z revolučních kousků v žánru textových adventur, první díl trilogie a prvotina od společnosti Infocom (označované za krále textových her). Jako klasická textovka se ovládá příkazy psané na klávesnici a co se na "obrazovce" děje je vypsáno v textu (po zadání příkazu "look"). Na západ se tak např. jde příkazem "west" (pokud to hra umožní). Zork se ze začátku tváří jako hra ze současnosti, začínáte v lese u bílého stavení. Ale brzy se hráč dostane do podzemního světa plného fantasy kreatur, pastí a bludišť.
Cílem hry je nasbírat 20 trofejí, tzv. Treasures of Zork. Ve hře jsou také body (jako v pozdějších adventurách od Sierry), kde maximální počet je 350. Ve hře je mnoho způsobů jak zemřít, tudíž je nutné, aby hráč postupoval co možná nejopatrněji.
Zorku se prodalo 400.000 kusů a byla portovaná na mnoho různých platforem.
Cílem hry je nasbírat 20 trofejí, tzv. Treasures of Zork. Ve hře jsou také body (jako v pozdějších adventurách od Sierry), kde maximální počet je 350. Ve hře je mnoho způsobů jak zemřít, tudíž je nutné, aby hráč postupoval co možná nejopatrněji.
Zorku se prodalo 400.000 kusů a byla portovaná na mnoho různých platforem.
Jeden z revolučních kousků v žánru textových adventur, první díl trilogie a prvotina od společnosti Infocom (označované za krále textových her). Jako klasická textovka se ovládá příkazy psané na klávesnici a co se na "obrazovce" děje je vypsáno v textu (po zadání příkazu "look"). Na západ se tak např. jde příkazem "west" (pokud to hra umožní). Zork se ze začátku tváří jako hra ze současnosti, začínáte v lese u bílého stavení. Ale brzy se hráč dostane do podzemního světa plného fantasy kreatur, pastí a bludišť.
Cílem hry je nasbírat 20 trofejí, tzv. Treasures of Zork. Ve hře jsou také body (jako v pozdějších adventurách od Sierry), kde maximální počet je 350. Ve hře je mnoho způsobů jak zemřít, tudíž je nutné, aby hráč postupoval co možná nejopatrněji.
Zorku se prodalo 400.000 kusů a byla portovaná na mnoho různých platforem.
Cílem hry je nasbírat 20 trofejí, tzv. Treasures of Zork. Ve hře jsou také body (jako v pozdějších adventurách od Sierry), kde maximální počet je 350. Ve hře je mnoho způsobů jak zemřít, tudíž je nutné, aby hráč postupoval co možná nejopatrněji.
Zorku se prodalo 400.000 kusů a byla portovaná na mnoho různých platforem.
Jeden z revolučních kousků v žánru textových adventur, první díl trilogie a prvotina od společnosti Infocom (označované za krále textových her). Jako klasická textovka se ovládá příkazy psané na klávesnici a co se na "obrazovce" děje je vypsáno v textu (po zadání příkazu "look"). Na západ se tak např. jde příkazem "west" (pokud to hra umožní). Zork se ze začátku tváří jako hra ze současnosti, začínáte v lese u bílého stavení. Ale brzy se hráč dostane do podzemního světa plného fantasy kreatur, pastí a bludišť.
Cílem hry je nasbírat 20 trofejí, tzv. Treasures of Zork. Ve hře jsou také body (jako v pozdějších adventurách od Sierry), kde maximální počet je 350. Ve hře je mnoho způsobů jak zemřít, tudíž je nutné, aby hráč postupoval co možná nejopatrněji.
Zorku se prodalo 400.000 kusů a byla portovaná na mnoho různých platforem.
Cílem hry je nasbírat 20 trofejí, tzv. Treasures of Zork. Ve hře jsou také body (jako v pozdějších adventurách od Sierry), kde maximální počet je 350. Ve hře je mnoho způsobů jak zemřít, tudíž je nutné, aby hráč postupoval co možná nejopatrněji.
Zorku se prodalo 400.000 kusů a byla portovaná na mnoho různých platforem.
Jeden z revolučních kousků v žánru textových adventur, první díl trilogie a prvotina od společnosti Infocom (označované za krále textových her). Jako klasická textovka se ovládá příkazy psané na klávesnici a co se na "obrazovce" děje je vypsáno v textu (po zadání příkazu "look"). Na západ se tak např. jde příkazem "west" (pokud to hra umožní). Zork se ze začátku tváří jako hra ze současnosti, začínáte v lese u bílého stavení. Ale brzy se hráč dostane do podzemního světa plného fantasy kreatur, pastí a bludišť.
Cílem hry je nasbírat 20 trofejí, tzv. Treasures of Zork. Ve hře jsou také body (jako v pozdějších adventurách od Sierry), kde maximální počet je 350. Ve hře je mnoho způsobů jak zemřít, tudíž je nutné, aby hráč postupoval co možná nejopatrněji.
Zorku se prodalo 400.000 kusů a byla portovaná na mnoho různých platforem.
Cílem hry je nasbírat 20 trofejí, tzv. Treasures of Zork. Ve hře jsou také body (jako v pozdějších adventurách od Sierry), kde maximální počet je 350. Ve hře je mnoho způsobů jak zemřít, tudíž je nutné, aby hráč postupoval co možná nejopatrněji.
Zorku se prodalo 400.000 kusů a byla portovaná na mnoho různých platforem.
Jeden z revolučních kousků v žánru textových adventur, první díl trilogie a prvotina od společnosti Infocom (označované za krále textových her). Jako klasická textovka se ovládá příkazy psané na klávesnici a co se na "obrazovce" děje je vypsáno v textu (po zadání příkazu "look"). Na západ se tak např. jde příkazem "west" (pokud to hra umožní). Zork se ze začátku tváří jako hra ze současnosti, začínáte v lese u bílého stavení. Ale brzy se hráč dostane do podzemního světa plného fantasy kreatur, pastí a bludišť.
Cílem hry je nasbírat 20 trofejí, tzv. Treasures of Zork. Ve hře jsou také body (jako v pozdějších adventurách od Sierry), kde maximální počet je 350. Ve hře je mnoho způsobů jak zemřít, tudíž je nutné, aby hráč postupoval co možná nejopatrněji.
Zorku se prodalo 400.000 kusů a byla portovaná na mnoho různých platforem.
Cílem hry je nasbírat 20 trofejí, tzv. Treasures of Zork. Ve hře jsou také body (jako v pozdějších adventurách od Sierry), kde maximální počet je 350. Ve hře je mnoho způsobů jak zemřít, tudíž je nutné, aby hráč postupoval co možná nejopatrněji.
Zorku se prodalo 400.000 kusů a byla portovaná na mnoho různých platforem.