Třetím dílem z r. 1982 (na PC r. 1984) Dave Lebling a Marc Blank završili první zorkiánskou fantasy sérii, ve které hráč v roli dobrodruha prozkoumává Velkou podzemní říši. I zde jde v zásadě o hledání pokladů, byť je významově ukryté za nalezením několika předmětů, které hráči umožní vysloužit si titul pána jeskyně, aby poté mohl předstoupit před strážce Zorku a splnit závěrečný test.
S třetím dílem doznal změny skórovací systém, neboť tentokrát je hráč bodově ohodnocen za míru kreativity, kterou projeví při řešení jednotlivých a nezřídka i poměrně obtížných logických hádanek (hra svou náročností spadá do kategorie pro pokročilé). Stylem, kterým je podzemní říše ve své ponuré melancholii vykreslena, a některými mechanickými puzzly pak může tento třetí díl upomenout na pozdější adventuru Myst, jež zde našla i inspiraci. A konečně, dobrodružství v zemi Zorku skončilo tímto dílem pouze dočasně; již v r. 1983 totiž oba autoři vytvořili novou třídílnou sérii Enchanter, která se odehrává v témže světě, jen je zasazena do jiného historického období.
S třetím dílem doznal změny skórovací systém, neboť tentokrát je hráč bodově ohodnocen za míru kreativity, kterou projeví při řešení jednotlivých a nezřídka i poměrně obtížných logických hádanek (hra svou náročností spadá do kategorie pro pokročilé). Stylem, kterým je podzemní říše ve své ponuré melancholii vykreslena, a některými mechanickými puzzly pak může tento třetí díl upomenout na pozdější adventuru Myst, jež zde našla i inspiraci. A konečně, dobrodružství v zemi Zorku skončilo tímto dílem pouze dočasně; již v r. 1983 totiž oba autoři vytvořili novou třídílnou sérii Enchanter, která se odehrává v témže světě, jen je zasazena do jiného historického období.
Třetím dílem z r. 1982 (na PC r. 1984) Dave Lebling a Marc Blank završili první zorkiánskou fantasy sérii, ve které hráč v roli dobrodruha prozkoumává Velkou podzemní říši. I zde jde v zásadě o hledání pokladů, byť je významově ukryté za nalezením několika předmětů, které hráči umožní vysloužit si titul pána jeskyně, aby poté mohl předstoupit před strážce Zorku a splnit závěrečný test.
S třetím dílem doznal změny skórovací systém, neboť tentokrát je hráč bodově ohodnocen za míru kreativity, kterou projeví při řešení jednotlivých a nezřídka i poměrně obtížných logických hádanek (hra svou náročností spadá do kategorie pro pokročilé). Stylem, kterým je podzemní říše ve své ponuré melancholii vykreslena, a některými mechanickými puzzly pak může tento třetí díl upomenout na pozdější adventuru Myst, jež zde našla i inspiraci. A konečně, dobrodružství v zemi Zorku skončilo tímto dílem pouze dočasně; již v r. 1983 totiž oba autoři vytvořili novou třídílnou sérii Enchanter, která se odehrává v témže světě, jen je zasazena do jiného historického období.
S třetím dílem doznal změny skórovací systém, neboť tentokrát je hráč bodově ohodnocen za míru kreativity, kterou projeví při řešení jednotlivých a nezřídka i poměrně obtížných logických hádanek (hra svou náročností spadá do kategorie pro pokročilé). Stylem, kterým je podzemní říše ve své ponuré melancholii vykreslena, a některými mechanickými puzzly pak může tento třetí díl upomenout na pozdější adventuru Myst, jež zde našla i inspiraci. A konečně, dobrodružství v zemi Zorku skončilo tímto dílem pouze dočasně; již v r. 1983 totiž oba autoři vytvořili novou třídílnou sérii Enchanter, která se odehrává v témže světě, jen je zasazena do jiného historického období.
Třetím dílem z r. 1982 (na PC r. 1984) Dave Lebling a Marc Blank završili první zorkiánskou fantasy sérii, ve které hráč v roli dobrodruha prozkoumává Velkou podzemní říši. I zde jde v zásadě o hledání pokladů, byť je významově ukryté za nalezením několika předmětů, které hráči umožní vysloužit si titul pána jeskyně, aby poté mohl předstoupit před strážce Zorku a splnit závěrečný test.
S třetím dílem doznal změny skórovací systém, neboť tentokrát je hráč bodově ohodnocen za míru kreativity, kterou projeví při řešení jednotlivých a nezřídka i poměrně obtížných logických hádanek (hra svou náročností spadá do kategorie pro pokročilé). Stylem, kterým je podzemní říše ve své ponuré melancholii vykreslena, a některými mechanickými puzzly pak může tento třetí díl upomenout na pozdější adventuru Myst, jež zde našla i inspiraci. A konečně, dobrodružství v zemi Zorku skončilo tímto dílem pouze dočasně; již v r. 1983 totiž oba autoři vytvořili novou třídílnou sérii Enchanter, která se odehrává v témže světě, jen je zasazena do jiného historického období.
S třetím dílem doznal změny skórovací systém, neboť tentokrát je hráč bodově ohodnocen za míru kreativity, kterou projeví při řešení jednotlivých a nezřídka i poměrně obtížných logických hádanek (hra svou náročností spadá do kategorie pro pokročilé). Stylem, kterým je podzemní říše ve své ponuré melancholii vykreslena, a některými mechanickými puzzly pak může tento třetí díl upomenout na pozdější adventuru Myst, jež zde našla i inspiraci. A konečně, dobrodružství v zemi Zorku skončilo tímto dílem pouze dočasně; již v r. 1983 totiž oba autoři vytvořili novou třídílnou sérii Enchanter, která se odehrává v témže světě, jen je zasazena do jiného historického období.