Šestý díl kontroverzní adventurní série se odehrává v roce 1993. V intru se seznamujeme s hlavním hrdinou Jardou Klečařem a jeho bratrem, kteří jakožto správní štamgasti zrovna vysedávají ve svém oblíbeném pajzlu U Zlatého mloka. Po šestnáctém pivu Jardu "cosi osvítí" a v jeho hlavě se rodí nápad uzavřít s bratrem bizarní sázku. Během 6 dnů zabije 6 lidí a dostane flašku rumu a pokud ne, uřízne mu bratr levou nohu. Po přijmutí sázky se v hospodě strhne rvačka, Jarda dostává po hlavě a probouzí se v koupelně u sebe doma. Jediné, na co může myslet, je touha vraždit a jméno první oběti.
Hra je rozdělená na šest kapitol - šest vražd a v jedné z nich se vrací RPG systém známý ze čtvrtého dílu. Grafické ztvárnění je zase o něco lepší, nově se zde objevují i jednoduché animace. Zvuková stránka hry doznala citelného zlepšení - postavy jsou nadabované, v hospodě je slyšet šum, apod.
Objevuje se zde dokonce postava komika Václava Upíra Krejčího, který se podílel na dabingu.
Hra je rozdělená na šest kapitol - šest vražd a v jedné z nich se vrací RPG systém známý ze čtvrtého dílu. Grafické ztvárnění je zase o něco lepší, nově se zde objevují i jednoduché animace. Zvuková stránka hry doznala citelného zlepšení - postavy jsou nadabované, v hospodě je slyšet šum, apod.
Objevuje se zde dokonce postava komika Václava Upíra Krejčího, který se podílel na dabingu.
Šestý díl kontroverzní adventurní série se odehrává v roce 1993. V intru se seznamujeme s hlavním hrdinou Jardou Klečařem a jeho bratrem, kteří jakožto správní štamgasti zrovna vysedávají ve svém oblíbeném pajzlu U Zlatého mloka. Po šestnáctém pivu Jardu "cosi osvítí" a v jeho hlavě se rodí nápad uzavřít s bratrem bizarní sázku. Během 6 dnů zabije 6 lidí a dostane flašku rumu a pokud ne, uřízne mu bratr levou nohu. Po přijmutí sázky se v hospodě strhne rvačka, Jarda dostává po hlavě a probouzí se v koupelně u sebe doma. Jediné, na co může myslet, je touha vraždit a jméno první oběti.
Hra je rozdělená na šest kapitol - šest vražd a v jedné z nich se vrací RPG systém známý ze čtvrtého dílu. Grafické ztvárnění je zase o něco lepší, nově se zde objevují i jednoduché animace. Zvuková stránka hry doznala citelného zlepšení - postavy jsou nadabované, v hospodě je slyšet šum, apod.
Objevuje se zde dokonce postava komika Václava Upíra Krejčího, který se podílel na dabingu.
Hra je rozdělená na šest kapitol - šest vražd a v jedné z nich se vrací RPG systém známý ze čtvrtého dílu. Grafické ztvárnění je zase o něco lepší, nově se zde objevují i jednoduché animace. Zvuková stránka hry doznala citelného zlepšení - postavy jsou nadabované, v hospodě je slyšet šum, apod.
Objevuje se zde dokonce postava komika Václava Upíra Krejčího, který se podílel na dabingu.
Šestý díl kontroverzní adventurní série se odehrává v roce 1993. V intru se seznamujeme s hlavním hrdinou Jardou Klečařem a jeho bratrem, kteří jakožto správní štamgasti zrovna vysedávají ve svém oblíbeném pajzlu U Zlatého mloka. Po šestnáctém pivu Jardu "cosi osvítí" a v jeho hlavě se rodí nápad uzavřít s bratrem bizarní sázku. Během 6 dnů zabije 6 lidí a dostane flašku rumu a pokud ne, uřízne mu bratr levou nohu. Po přijmutí sázky se v hospodě strhne rvačka, Jarda dostává po hlavě a probouzí se v koupelně u sebe doma. Jediné, na co může myslet, je touha vraždit a jméno první oběti.
Hra je rozdělená na šest kapitol - šest vražd a v jedné z nich se vrací RPG systém známý ze čtvrtého dílu. Grafické ztvárnění je zase o něco lepší, nově se zde objevují i jednoduché animace. Zvuková stránka hry doznala citelného zlepšení - postavy jsou nadabované, v hospodě je slyšet šum apod.
Objevuje se zde dokonce postava komika Václava Upíra Krejčího, který se podílel na dabingu.
Hra je rozdělená na šest kapitol - šest vražd a v jedné z nich se vrací RPG systém známý ze čtvrtého dílu. Grafické ztvárnění je zase o něco lepší, nově se zde objevují i jednoduché animace. Zvuková stránka hry doznala citelného zlepšení - postavy jsou nadabované, v hospodě je slyšet šum apod.
Objevuje se zde dokonce postava komika Václava Upíra Krejčího, který se podílel na dabingu.
Šestý díl kontroverzní adventurní série se odehrává v roce 1993. V intru se seznamujeme s hlavním hrdinou Jardou Klečařem a jeho bratrem, kteří jakožto správní štamgasti zrovna vysedávají ve svém oblíbeném pajzlu U Zlatého mloka. Po šestnáctém pivu Jardu "cosi osvítí" a v jeho hlavě se rodí nápad uzavřít s bratrem bizarní sázku. Během 6 dnů zabije 6 lidí a dostane flašku rumu a pokud ne, uřízne mu bratr levou nohu. Po přijmutí sázky se v hospodě strhne rvačka, Jarda dostává po hlavě a probouzí se v koupelně u sebe doma. Jediné, na co může myslet, je touha vraždit a jméno první oběti.
Hra je rozdělená na šest kapitol - šest vražd a v jedné z nich se vrací RPG systém známý ze čtvrtého dílu. Grafické ztvárnění je zase o něco lepší, nově se zde objevují i jednoduché animace. Zvuková stránka hry doznala citelného zlepšení - postavy jsou nadabované, v hospodě je slyšet šum apod.
Objevuje se zde dokonce postava komika Václava Upíra Krejčího, který se podílel na dabingu.
Hra je rozdělená na šest kapitol - šest vražd a v jedné z nich se vrací RPG systém známý ze čtvrtého dílu. Grafické ztvárnění je zase o něco lepší, nově se zde objevují i jednoduché animace. Zvuková stránka hry doznala citelného zlepšení - postavy jsou nadabované, v hospodě je slyšet šum apod.
Objevuje se zde dokonce postava komika Václava Upíra Krejčího, který se podílel na dabingu.