Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Z Z Z Z Z

Z 95

Z 95

Z 95

Bitmap Brothers (nově vytvořeno)
The Bitmap Brothers
The Bitmap Brothers
Bitmap Brothers (nově vytvořeno) •  Krisalis Software (PS1)
The Bitmap Brothers •  Krisalis Software (PS1) •  TickTock Games (iOS, Android, BBerry)
PC
1996
PC
1996
PC
02.09.1996
PC
červenec 1996
PS1
prosinec 1997
Saturn
1998
PC
červenec 1996
PS1
prosinec 1997
Saturn
1998
iOS
13.07.2011
Android
27.07.2012
BBerry
29.01.2013
Z Z Z Z Z
Žánr
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano

Legendární real-time strategie, kde ovládáte jednu skupinu robotů a cílem je zlikvidovat nepřátelské roboty a ovládnout celé území.

Narozdíl od běžných strategií se zde netěží suroviny ani nestaví budovy, ty jsou na mapě již pevně rozmístěné. Mapy jsou rozdělené do sektorů a vašim cílem je jich ovládnout co nejvíce, jelikož se v každém z nich nachází nějaký strategický bod jako továrna, děla a jiné, které ovládnete a produkujete z nich jednotky. Továrny jednotky vyrábí v časových limitech, nejde tedy nic urychlit, pokud zaberete továrnu vteřinu před dokončením jednotky, je vaše. Celá hra je protknuta animovanými sekvencemi a svérázným humorem při nichž vás budou roboti neustále bavit svými činy, popíjením piva nebo hláškami. Celá hra je vyvedena v originálním stylizovaném grafickém zpracování a dočkala se skvělých kritik jako většina her od Bitmap Brothers.
Z je legendární real-time strategie, ve které ovládáte jednu skupinu robotů a cílem je zlikvidovat nepřátelské roboty a ovládnout celé území.

Narozdíl od běžných strategií se zde netěží suroviny ani nestaví budovy, ty jsou na mapě již pevně rozmístěné. Mapy jsou rozdělené do sektorů a vašim cílem je ovládnout jich co nejvíce, jelikož se v každém z nich nachází nějaký strategický bod jako továrna, děla, apod., které ovládnete a produkujete z nich jednotky. Továrny jednotky vyrábí v časových limitech, nejde tedy nic urychlit. Pokud zaberete továrnu vteřinu před dokončením jednotky, je vaše. Celá hra je protknuta svérázným humorem a animovanými sekvencemi, při nichž vás budou roboti neustále bavit svými činy, popíjením piva nebo hláškami. Celá hra je vyvedena v originálním stylizovaném grafickém zpracování a dočkala se skvělých kritik jako většina her od Bitmap Brothers.
Z je futuristická válečná real-timeová strategie, v níž se v rozporu s obyčeji RTS nedobývají suroviny a nestaví budovy. Klíčovým strategickým prvkem hry je zajímání a držení od začátku hry existujících budov, rozesetých po celé mapě. Stranami konfliktu jsou červení a modří roboti.

Budovy mají charakter výrobny jednotek nebo obranných staveb. Továrny produkují konstantně; vyrobená jednotka patří tomu, jehož vlajka se nad výrobnou v okamžiku dokončení produkčního cyklu tyčí. Vedle šesti druhů robotů, lišících se výzbrojí, výdrží a rychlostí, je ve hře několik druhů vozidel. S těmi se pojí další odlišnost od klasického pojetí RTS: k jejich řízení je potřeba robota, přičemž řidiče lze eliminovat bez zničení vozidla, čímž se vozidlo stává způsobilým k zajmutí; toto pravidlo platí i pro obsluhu stacionárních věží. Cílem hry je zajmout nebo zničit nepřátelskou základnu, nebo eliminovat všechny jednotky protivníka. Herní schéma těží ze hry Nether Earth z r. 1987.

Kampaň za každou stranu sestává z dvaceti misí, rovnoměrně rozložených mezi pětici planet, o získání kontroly nad nimiž se oba tábory přetahují. Příběh je vyprávěn animovanými sekvencemi, a to ve značně odlehčené atmosféře – roboti rozdávají úsměvy na všechny strany, vtípkují a popíjejí raketové palivo.

Hra byla vytvořena v enginu ZOD Engine. Pro PC titul vyšel ve dvou verzích: původní, s označením Z, byl určen pro MS-DOS; později vydaná verze, pojmenovaná Z 95, prošla vybalancováním jednotek a byla optimalizována pro Windows 95.
Z je futuristická válečná real-timeová strategie, v níž se v rozporu s obyčeji RTS nedobývají suroviny a nestaví budovy. Klíčovým strategickým prvkem hry je zajímání a držení od začátku hry existujících budov, rozesetých po celé mapě. Stranami konfliktu jsou červení a modří roboti.

Budovy mají charakter výrobny jednotek nebo obranných staveb. Továrny produkují konstantně; vyrobená jednotka patří tomu, jehož vlajka se nad výrobnou v okamžiku dokončení produkčního cyklu tyčí. Vedle šesti druhů robotů, lišících se výzbrojí, výdrží a rychlostí, je ve hře několik druhů vozidel. S těmi se pojí další odlišnost od klasického pojetí RTS: k jejich řízení je potřeba robota, přičemž řidiče lze eliminovat bez zničení vozidla, čímž se vozidlo stává způsobilým k zajmutí; toto pravidlo platí i pro obsluhu stacionárních věží. Cílem hry je zajmout nebo zničit nepřátelskou základnu, nebo eliminovat všechny jednotky protivníka. Herní schéma těží ze hry Nether Earth z r. 1987.

Kampaň za každou stranu sestává z dvaceti misí, rovnoměrně rozložených mezi pětici planet, o získání kontroly nad nimiž se oba tábory přetahují. Příběh je vyprávěn animovanými sekvencemi, a to ve značně odlehčené atmosféře – roboti rozdávají úsměvy na všechny strany, vtípkují a popíjejí raketové palivo.

Hra byla vytvořena v enginu ZOD Engine. Pro PC titul vyšel ve dvou verzích: původní, s označením Z, byl určen pro MS-DOS; později vydaná verze, pojmenovaná Z 95, prošla vybalancováním jednotek a byla optimalizována pro Windows 95.
Z je futuristická válečná real-timeová strategie, v níž se v rozporu s obyčeji RTS nedobývají suroviny a nestaví budovy. Klíčovým strategickým prvkem hry je zajímání a držení od začátku hry existujících budov, rozesetých po celé mapě. Stranami konfliktu jsou červení a modří roboti.

Budovy mají charakter výrobny jednotek nebo obranných staveb. Továrny produkují konstantně; vyrobená jednotka patří tomu, jehož vlajka se nad výrobnou v okamžiku dokončení produkčního cyklu tyčí. Vedle šesti druhů robotů, lišících se výzbrojí, výdrží a rychlostí, je ve hře několik druhů vozidel. S těmi se pojí další odlišnost od klasického pojetí RTS: k jejich řízení je potřeba robota, přičemž řidiče lze eliminovat bez zničení vozidla, čímž se vozidlo stává způsobilým k zajmutí; toto pravidlo platí i pro obsluhu stacionárních věží. Cílem hry je zajmout nebo zničit nepřátelskou základnu, nebo eliminovat všechny jednotky protivníka. Herní schéma těží ze hry Nether Earth z r. 1987.

Kampaň za každou stranu sestává z dvaceti misí, rovnoměrně rozložených mezi pětici planet, o získání kontroly nad nimiž se oba tábory přetahují. Příběh je vyprávěn animovanými sekvencemi, a to ve značně odlehčené atmosféře – roboti rozdávají úsměvy na všechny strany, vtípkují a popíjejí raketové palivo.

Hra byla vytvořena v enginu ZOD Engine. Pro PC titul vyšel ve dvou verzích: původní, s označením Z, byl určen pro MS-DOS; později vydaná verze, pojmenovaná Z 95, prošla vybalancováním jednotek a byla optimalizována pro Windows 95.