Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

2.0 je tedy něco - příběh možná není nějak extrémně objevný, ale podání je perfektní a visuální stránka je tedy něco úžasného.

Retrospektivně je taky Kuro opravdu asi jedna z hodně "pro user" gacha společností, kde má f2p k dispozici prakticky vše a nejsou tu extrémní rozdíly a důvod utrácet peníze, pokud hráč nechce.
Jinak po delší době - problémy s "reconnecting" už jsou naštěstí pryč a obecně se zlepšil běh hry po technické stránce (120 fps je parádní). Kuro opravdu zlepšuje, na co sáhne, takže vidím samá pozitiva.
7c (28.06.2024 18:33) : Hele reconnectovanie bude skor problem internetu...akonahle to zapnem na data, tak sa mi to nestalo snad jediny krat(vcetne PC). Stavalo sa mi to len na wifine doma, ale tam mam otras net, pretoze pan majitel tam ma snad najhorsi mozny internet a odmieta ho zmenit...nastastie sa coskoro stahujem.

Hej supportov je treba...dpska su zatial vsetky skvele vizualne aj hratelne ale jeden dobry support a jeden priemerny je trosku malo :D
@Blaiddtom (28.06.2024 17:46): Jj, obecně co jsem četl, tak to byl problém hlavně na slabších PC nebo mobilech. 1.1 údajně dost zlepšil výkon na telefonech, ale jakožto PC hráč netuším...

Osobně mně vadily hlavně v poslední době časté "reconnecting" stavy v bojích (otravné tedy spíš v Tower než jinde), snad se tohle vyřeší (teoreticky by mohl být problém na straně providera, ale stávalo se to jen některé dny, problémy mělo víc lidí (teorie, že Kuro prováděli nějaké experimenty na serverech/v updatech), a v žádné jiné online hře jsem to nepozoroval - obecně mám ping kolem 20ms na EU serverech).

Ad budoucnost - hlavně doufám, že dostaneme nějaké další použitelné support/healer postavy - zatím je to dost otravné, když je v Tower často lepší hrát se dvěma postavami, protože stejně není žádná dobrá třetí :) Na druhou stranu, už teď je nedostatek zdrojů na vylepšování postav, nechci vidět lvl 90+...
@7c (28.06.2024 17:39): jo ja tiez nechcem genshin hatit, uzil som si s nim mnoho zabavy(za nejakeho fanusika sa urcite nepovazujem, hram proste co ma aktualne bavi)...len mi wuwa sadol ovela viac...mozno je to aj tym ze na genshin som naskocil az cca pred rokom a nehral som ho od zaciatku...

kazdopadne kuro zarobili mnoho penazi len na yinlin a je tam celkom videt v novom patchi vacsi budget, do buducna maju este velky priestor na zlepsenie
inak grind hry uz nejak nehravam, vacsinou mi staci jedna...do spomenuteho warframu som sa skusal niekolko krat dostat, ale nejak nemam motivaciu hrat "online" hry, ked to nehra nikto z kamosov

a tie technicke problemy..nic z toho sa mi fakt nestalo zatial, jediny problem bol u mna ked mi zmizlo hudko ak som nepouzival anglicku klavesnicu... a prve dni mi to na mobile bezalo dost zle, tak som to asi na tyzden odlozil a odvtedy mi to bezi solidne (iphone 15 pro max, slabsie mobily verim ze mozu mat problem s performancom)
@Blaiddtom (28.06.2024 16:28): Technické problémy - to jsi asi šťastlivec - reconnecting, občasné zamrznutí, chyby v překladech, chyby v názvech a popisech, nefunkční předměty, echa, dovednosti, výkon na PC i mobilech - je toho hodně. Koneckonců i Kuro to přiznalo - viz ty relativně velké kompenzace.

Production values - "clunky" je termín, co bych použil. Prostě mají méně peněz, než Hoyo, to je asi všechno. Přes UI (a zmíněné problémy - ať už funkcionalita nebo vzhled - souvisí i s body výše).

Samozřejmě místy vypadá dobře (nádherně) a animace jsou parádní. Hudba je další mínus (osobně mi to nějak zvlášť nevadí, ale GI je opět jinde).

Obsah nesrovnávám s GI, to je spíš obecný gacha problém (kdy jsou cílené na krátké herní úseky).

Jinak ode mě to není nějaký "hate" - WW mě baví a uvidím, jak se posune dál, jen se na něj snažím dívat objektivně (Kuro čeká dost práce a doufám, že budou s WW hodně úspěšní). Pokud píšeš že "Genshin letěl z disku", tak očividně nejsi nějaký velký GI fanoušek, tj. je normální, že preferuješ jinou hru (co se mě týče, tak můj favorit z online her je už roky Warframe a u GI/WW nevidím důvod, proč nehrát obě).
7c (27.06.2024 17:36)   : taak tu sa zhodneme ze sa prakticky v nicom nezhodneme..
okrem 3cost ech, tie su obcas bolistko..
-technicke problemy nemam ziadne(zacal som az tyzden,dva po vydani)
-celkovy obsah logicky nemoze konkurovat hre ktora je uz par rokov na trhu, ale aj tak je na 10ky hodin a hra si rozhodne viac vazi moj cas ako v pripade genshinu
-produkcne hodnoty dufam nemyslis vazne...uz teraz su postavy a ich animacie aj vizual na mile pred genshinom a novy patch posunul latku este vyssie

tvoj pohlad respektujem aj ked s vacsinou nesuhlasim...
genshin u mna letel z disku a v podstate to tak maju vsetci z mojej partie co sme ho hrali... uvidime o par mesiacov, rok kam sa obe hry posunu
@Blaiddtom (27.06.2024 08:44): Silně pochybuji, popravdě. GI je o třídu výše ve všech směrech. Škoda, že WW u hodně oblastí jen skončili zkopírováním a nevylepšili je - navíc některé věci jsou vyloženě zkopírované ze starší verze GI :( Hlavně UI je tragédie.

Aktuálně vidím hlavní problémy WW:
- technická stránka (stabilita spojení, FPS, UI, překlady...)
- obsah (resp. absence) - uvidíme po 1.1
- echo grind je mnohem horší, než se ze začátku zdálo - alespoň tedy 3 "cost" echoes (tohle snad Kuro vyřeší)
- obecně nižší production values (ale to je celkem pochopitelné)
- zatím jediná obtížnost jsou hologramy s fixní obtížností a jednorázovou odměnou
- tower je v podstatě jen DPS check

Odměny jsou Ctrl+C a Ctrl+V z GI - jediné zlepšení, co se týče "lepších odměn" mi přijde Weapon Banner a konstelace z obchodu.

To ale neznamená, že je WW špatná hra, a hodně lidí má kapacitu na více gacha her. A doufám, že v následujících updatech bude jen lepší.

Kuro to nicméně nemá lehké - obzvlášť v nejbližší době s ZZZ, 5.0 a HSR updaty...
po wutheringu je pre mna genshin doslova nehratelny...uz teraz su qol, combat, odmeny, animacie a postavy o parnik napred...ak budu pumpovat pravidelny obsah a nadalej sa zaujimat o komunitu, tak maju dost solidnu sancu genshinu pretiahnu velku porciu hracov ked sa hoyoverse nespamata
@Solidor (26.05.2024 12:45): Jj, u některých věcí se trochu divím, proč je vlastně kopírovali nebo proč je alespoň trochu nevylepšili - ale zase je možné, že u GI je to často výsledek dlouhé (a osvědčené) iterace, takže to je možná strach z toho "neopravovat co není rozbité". Uvidíme. V nejhorším případě je tu alespoň další svět a příběh.

Prostředí nicméně také vypadá (alespoň místy - hlavně soumrak/noc) parádně (je fakt, že GI vypadá hodně dobře prakticky neustále). Taky se mi hodně líbil design té instance, co měl Lingyang v příběhovém questu (jestli ten platforming obecně více rozvedou, mohly by to být dobré minihry).

Ad množství postav - to bude myslím kvůli Tower of Abyss (či jak se to jmenuje ve WUWA) - kdy je třeba mít až 4 party.
WW má zdá se nějaké nabořené (nebo možná schválně zvýhodněné v rámci spuštění hry) "gacha rates" - nejsem sám, kdo hlásí 5* na prvních 10/20 Radiant Tides (Character i Weapon Banner)...

Obecně se zdají být víc "player friendly" v porovnání s konkurencí, ale zase těžko soudit takhle brzo (např. mohou hrát zbraně větší než primárně kosmetickou roli ve srovnání s GI). Aktuální výhled je, že bude možná optimální volba utrácet standardní měnu na Weapon Banner (kde je možnost výběru a garance).