@nia3 (01.04.2012 16:41): Víš kolikátého dneska je?
Diskuze
No na ty skily nevím co přesně říct
Jediné co jsem zatím vím že funguje je to že žárovka svítí když tě naspotují to se mi líbí, protože to mám dané v arty a obzvlášť na nové mapě Kampánie se ti to hodí protože tě dokáží naspotovat přez celou mapu a ty se pak musíš jak vůl schovat za barák a pak nemůžeš nikam střílet protože by tě zase naspotovali :D.
Jinak ty skilly bych řekl žádná sláva, ale asi s tím už nic neuděláme :/
Jinak jste se už koukali na stránky WoT že tam chtějí udělat heavy tanky do tieru13 mediumy T12 a TD s ARTY LVL 10
To bych řekl že se docela zbláznily
Jediné co jsem zatím vím že funguje je to že žárovka svítí když tě naspotují to se mi líbí, protože to mám dané v arty a obzvlášť na nové mapě Kampánie se ti to hodí protože tě dokáží naspotovat přez celou mapu a ty se pak musíš jak vůl schovat za barák a pak nemůžeš nikam střílet protože by tě zase naspotovali :D.
Jinak ty skilly bych řekl žádná sláva, ale asi s tím už nic neuděláme :/
Jinak jste se už koukali na stránky WoT že tam chtějí udělat heavy tanky do tieru13 mediumy T12 a TD s ARTY LVL 10
To bych řekl že se docela zbláznily
@Say (01.04.2012 14:48): Vždyť to s těmi staty je jak říkali. Upravily se akorát zobrazované hodnoty, aby odpovídaly 100% posádce bez bonusů, a ne s bonusy jako ventilace, extra rations a podobně, jak to bylo předtím. Reálně ale zůstaly stejné
@Hamster (01.04.2012 14:33): Celkem zklamání. WG se chlubí, že 100% posádka bude opravdu odpovídat svým statům, ale vesměs staty krouhli tak, aby to zůstalo tak jako to bylo (mkrni na staty přesností děl a dohled vozidel). Navíc "nové" skilly posádky jen doplňují to, co už bylo. Takže kdo si nedá nový skill, bude na tom ještě hůř, než před patchem.
Zajímavý se mi zdál skill Sixth Sense u velitele. Jenže... Žárovka se rozsvítí 2 po spotu nepřítele a hned zhasne. Je to celkem o ničem, vzhledem k tomu, že to vyžaduje 100% skill, jinak to není aktivní.
Zajímavý se mi zdál skill Sixth Sense u velitele. Jenže... Žárovka se rozsvítí 2 po spotu nepřítele a hned zhasne. Je to celkem o ničem, vzhledem k tomu, že to vyžaduje 100% skill, jinak to není aktivní.
Už má někdo positivní zkušenosti s nějakými sety skillů/perků? Jak jsem posledních pár dnů nehrál, tak jsem ještě ani žádný nevzal, takže můžu zneužít chyb jiných. :)
Konečně!!!! Konečně můžu modding WoT opustit a hrabat si na svém písečku=P
@Say (30.03.2012 21:07): Co jsem pochopil, tak změny v ruském heavy stromu se chystají právě na 7.3. Už aby to bylo.
@AlieN (30.03.2012 21:03): Já bych předpokládal, že minimálně měsíc máš, spíše více (s WG čert ví), ale stejně budeš muset hrábnout. ;)
@AlieN (30.03.2012 21:03): Já bych předpokládal, že minimálně měsíc máš, spíše více (s WG čert ví), ale stejně budeš muset hrábnout. ;)
@AlieN (30.03.2012 21:03): IS-4 na tieru 10 bude s patchem 7.3?
Vypadá to zajímavě, hlavně zlepšení ziskovosti u IS a snížení ceny IS-3 potěšilo. Skilly posádky vypadají hodně dobře, ale je ještě moc brzo na to je posoudit, zatím stejně radši trénuju staré opravování.
Spíš by mě zajímalo kdy přijde update 7.3 a jestli se do té doby můžu dohrabat i na IS-4 :D
Spíš by mě zajímalo kdy přijde update 7.3 a jestli se do té doby můžu dohrabat i na IS-4 :D
Tak co říkáte na nový patch?
@Say (24.03.2012 23:44): Jestli chceš s SU-100 primárně přesnost, tak můžeš používat 85mm dělo (0.30). Stále je průraznější, než topovka u JagdPz IV...
@Hamster (24.03.2012 19:54): Nesouhlasím. SU-100 zase netrefí ani stodolu. S JPIV máš např. na trefu rychlého skauta mnohem větší šanci.
@Say (24.03.2012 18:59): Vždyť to má fakt zoufalou průraznost. Potíže už se sedmým tierem. Ve srovnání s SU-100 a Sluggerem docela joke.
@Hamster (24.03.2012 18:21): Není to šrot. Pokud mu namontuješ topové dělo co je na JPantherovi. Ono z dálky se ta placka trefuje fakt špatně.
S kterým dělem je snažší se prokousat tím JagdPz IV šrotem?
@AlieN (22.03.2012 23:36): Těch nízkých tierů se drž. Jsou opravdu zábavnější. Já osobně považuju 2, 5 a 7 tier za nejzábavnější.
@Hamster (22.03.2012 23:17): Hmm, když o tom tak přemýšlím, když se do toho opřu tak s free expy bych to ISko přes víkend mohl dát...
A co se týče těch dvou linií - já se nechci moc hnát po nejvyšších tierech, hraju to čistě for fun a hodně mě baví i ty nízké (krom A-20, to je hrozný vergl), takže místo co nejrychlejšího postupu nahoru se snažím mít elitní všechny nižší :)
Od T-34 jsem pravda čekal trochu víc, ale s 57mm dělem už je s ní celkem zábava.
A KV i KV-3 si šetřím... ale doufám že s tím updatem pohnou, jeden z nich si sice chci nechat trvale, ale nějaký volný slot na tanky by se hodil.
A co se týče těch dvou linií - já se nechci moc hnát po nejvyšších tierech, hraju to čistě for fun a hodně mě baví i ty nízké (krom A-20, to je hrozný vergl), takže místo co nejrychlejšího postupu nahoru se snažím mít elitní všechny nižší :)
Od T-34 jsem pravda čekal trochu víc, ale s 57mm dělem už je s ní celkem zábava.
A KV i KV-3 si šetřím... ale doufám že s tím updatem pohnou, jeden z nich si sice chci nechat trvale, ale nějaký volný slot na tanky by se hodil.
@AlieN (22.03.2012 22:14): To věřím že celkem naštve, i když mě stejně překvapuje, že takhle frčíš zrovna dvě linie, mezi kterými je na sedmém tieru most (který je mimochodem skvělý i sám o sobě). ;)
Hlavně KV ani KV-3 neprodávej.
Hlavně KV ani KV-3 neprodávej.
@Hamster (22.03.2012 17:57): Chmm, škoda že mám KV-3 i T-34 teprve krátce, ušetřit půlku na koupi ISka a T-34-85, to by potěšilo. No, tak aspoň těmi consumables se předzásobím.
@RedDwarf_Cz (22.03.2012 18:08): Protože tier 10 v randomu je totálně pointless. Všichni po tobě automaticky jdou. Leda platoon. Schopný platoon.
S tím souhlasím, přesto s IS-4 mám podstatně lepší hry, tak nějak si víc zahraju, proč? To netuším.
@RedDwarf_Cz (22.03.2012 18:02): Mě se na IS7 líbí přední pancíř v kombinaci s obratným podvozkem. Ten stroj dokáže vážně dingnout úplně cokoliv.
IS-4 nejlepší mašina se kterou jsem ve WoT hrál. IS-7 hoří jak pochodeň, ale špatná není.
@Say (22.03.2012 17:34): To jo, ale když člověk ví co dělá, tak je to vážně sranda. Dnes jsem takhle v KV-13 na férovku ukloval zoufale frustrovaného Tigera P, bez toho, aby mě poškodil. Pro takovéhle chvíle tu hru hraji. ;)
EDIT: Najs! Dnes jsem odemkl ARL 44, pak kouknu na web - o víkendu je za polovic. Takové akce potěší. :) (o JagdPz IV ještě popřemýšlím)
EDIT: Najs! Dnes jsem odemkl ARL 44, pak kouknu na web - o víkendu je za polovic. Takové akce potěší. :) (o JagdPz IV ještě popřemýšlím)
@Hamster (22.03.2012 17:14): To mi připomíná, že u těch tzv. "melee" soubojů bych normálně nechal ničit gun tomu, co vystřelí na tank, přičemž má své dělo někde uprostřed modelu nepřítelského tanku. Ty přestřelky, kdy jsou na sebe namačkané 2 heavy a neustále se dingají jsou vážně komické.
@Say (22.03.2012 17:08): Kupovat sedmičku se v dohledné době nechystám, na to mám spoustu restů.
To okýnko se dá povětšinou řešit náklonem, s tím takový problém nemám, že bych na něj nějak pyskoval. Navíc, když teď ten celý stroj zmenší, tak tím větší výhoda při melee.
To okýnko se dá povětšinou řešit náklonem, s tím takový problém nemám, že bych na něj nějak pyskoval. Navíc, když teď ten celý stroj zmenší, tak tím větší výhoda při melee.
@Hamster (22.03.2012 16:56): Jj, na to IS4 dobrá. A bývala ještě lepší, dokud ji neudělali weakpoint v předním okýnku. Moc si na ni ale nezvykej. IS7 je mnohem, mnohem lepší=) Ačkoliv papírovější, tak s ní dokážeš udělat opravdu šílené kousky.
@Say (22.03.2012 16:40): Baví mě velice, ale tak já mám rád agresivní hru, víš co.
@Hamster (22.03.2012 14:48): A baví tě s ní hrát? Pro mě to bylo celkem utrpení, ačkoliv pravda... Staty tam mám z heavy tanků paradoxně hodně vysoko.
Docela teď lituji, že jsem na IS-4 nevypráskal své free XP. Po dlouhém prodělečném grindu jsem konečně pořídil top dělo a najednou ta bestie začla profitovat. :/
Prvý pocit z hrania: "Wow, kopec tankov, pekná grafika, prepracovanosť."
Prvý kontakt z nepriateľom: "Sakra, zas som mŕtvy".
Hold, je to dosť iné ako tanky v BF3 :D
Prvý kontakt z nepriateľom: "Sakra, zas som mŕtvy".
Hold, je to dosť iné ako tanky v BF3 :D
@Hamster (20.03.2012 13:19): Jj, i když dostaneš krit za 0, tak ti zčervená obrazovka.
@Akhera (20.03.2012 13:14): Chm, to může být ono. I když myslím, že pokud dostaneš critical co ti neubere HP, tak ti to i tak nahodí efekt (zvuk + zčervenání směru), jako když to koupíš jakkoliv jinak, zatímco tohle mám dojem byly v obou případech klasické dingy.
@Say (20.03.2012 13:15): Nepoužívám.
@Say (20.03.2012 13:15): Nepoužívám.
@Hamster (20.03.2012 13:02): A nepoužils omezovač? Tam pak platíš za motor... A nebo pokud ti někdo dal pecku za 0 dmg. Nějaký bug by to imo řešil.
Já poslední dobou žasnu, jak je topové dělo na T25 AT nepřesné a neprůbojné (ačkoliv staty říkají něco jiného). Tohle TD JPantherovi nesahá ani po kotníky.
Já poslední dobou žasnu, jak je topové dělo na T25 AT nepřesné a neprůbojné (ačkoliv staty říkají něco jiného). Tohle TD JPantherovi nesahá ani po kotníky.
Pokud ti do modulu střelí nějakou flusačkou, může být poškozen tak málo, že se to neprojeví (není oranžovej) ale opravit se musí
Možná objevuji Ameriku, ale právě jsem s IS-4 prošel bitvu bez ztráty jediného hp, či poškození modulu (akorát jsem dvakrát dingnul nějaké tenisáky) a stejně jsem platil 300 za opravy. To se platí i za lak? O_o
@Say (16.03.2012 21:18): Tak medko je v tomhle případě docela relativní pojem, E2 je už přechod na heavy.. a v porovnání s M6 je snad i lepší. Nu, děkuji za radu, nechám si to ještě projít hlavou a zítra si vyberu :)
@Aaron_Hill (16.03.2012 21:00): Ale to stojí pohyblivost. A ta je u medka důležitá.
@Say (16.03.2012 20:46): moc pěkná, jenže E2 má úplně stejnej gun :)) Navíc dvojnásobný pancéřovní..
@Aaron_Hill (16.03.2012 20:37): To protože jinak bys byl 2x spokojenější, jen to ještě nevíš=) Podívej se na kadenci topového děla Shermana ;)
@Say (16.03.2012 20:19): Tak mě napadá, že vždycky, když jsem se tě ptal co zvolit, udělal jsem nakonec přesnej opak a byl vždy spokojen :D
@Aaron_Hill (16.03.2012 19:39): Sherman.
M4A3E2 nebo M4A3E8 Sherman?
Fíha, byl jsem samotným adminem Nexusu pozván na nové otevřené stránky s modifikacemi. Enjoy!
Také mám obavy. Ve WoT jde dost o taktiku, kam střelit, kdy střelit, kdy couvnout, kam se ukrýt, jak se postavit.. Spousta takových faktorů vyvažuje hratelnost a schopnost lepšího hráče porazit horšího třeba i s lepším strojem. Jak to přenést do dogfightů na otevřeném nebi? Jedině tak, že hra bude extrémně realistická a bude simulovat pokročilé fyzikální jevy - což jistě nebude.
Rozhodující budou statistiky stroje. Nebude vyhrávat lepší hráč, bude vyhrávat ten, kdo lépe a rychleji utáhne zatáčku. Minimálně v náhodných bitvách s mizivou možností kooperace to tak fungovat bude. No, stejně se ale těším jako malej :)
Rozhodující budou statistiky stroje. Nebude vyhrávat lepší hráč, bude vyhrávat ten, kdo lépe a rychleji utáhne zatáčku. Minimálně v náhodných bitvách s mizivou možností kooperace to tak fungovat bude. No, stejně se ale těším jako malej :)
@Javor (08.03.2012 20:34): Já se spíš bojím toho šíleného stereotypu, kdy kličkování mezi letadýlky už vážně nebude o nějaké taktice a uvažování, kam se na poli postavit a dohnat tým k vítězství, ale spíš o těch reflexech, kdo dřív škubne myší, atp...
WoT je přece jenom trochu oddechovější hra a proto je i průměrná věková kategorie taková, jaká je.
WoT je přece jenom trochu oddechovější hra a proto je i průměrná věková kategorie taková, jaká je.
@Say (07.03.2012 09:54): Nemůžu si nerýptnout, neb ani WoT žádné strategické možnosti nenabízí. Možná trochu taktiky.
A rozhodně bych ty letadýlka hned nezavrhoval, lítání ve formacích, správné užívání stoupavosti a podobné srandy snad použitelné budou. Jen se bojím o rozměry map, v traileru se vše odehrávalo velmi nízko.
A rozhodně bych ty letadýlka hned nezavrhoval, lítání ve formacích, správné užívání stoupavosti a podobné srandy snad použitelné budou. Jen se bojím o rozměry map, v traileru se vše odehrávalo velmi nízko.
Couple days ago i saw video from Russian WOT developers.As i understand...
0.7.2 second american td line with american heavy line revision + matchmaking tweaks april or may -
0.7.3 russian heavy line revision (With KV-1 and KV-2,KV4 etc.) somewhere here its going to be premium tier 8 Jagdtiger with 88mm L/71 and premium tier 8 IS-6 may or june
0.7.4 french td and spg june or july
0.7.5 german second td line and alfa british tech tree, maybe new physics? august
0.7.6 second russian medium line and pre-release british tanks (heavy, medium)
Ideální doba dát si pauzu...
0.7.2 second american td line with american heavy line revision + matchmaking tweaks april or may -
0.7.3 russian heavy line revision (With KV-1 and KV-2,KV4 etc.) somewhere here its going to be premium tier 8 Jagdtiger with 88mm L/71 and premium tier 8 IS-6 may or june
0.7.4 french td and spg june or july
0.7.5 german second td line and alfa british tech tree, maybe new physics? august
0.7.6 second russian medium line and pre-release british tanks (heavy, medium)
Ideální doba dát si pauzu...
Bah... Nic pro mě. Strategie je kde tam, úspěch založený na reflexech. Těším se na Battleships.
@Akhera (06.03.2012 22:10): ale určitě taky to půjde kempit :D jemon v mracích :D