Hra je předělávkou klasické plošinovky Wonder Boy III: The Dragon's Trap, která vyšla v roce 1989 na Sega Master System jako součást série Wonder Boy. Odehrává se po událostech předešlého dílu Wonder Boy in Monster Land, kdy po vítězství nad zlým Meka-dragonem je hlavní dobrodruh proklet do podoby napůl člověka a napůl ještěra. Aby získal zpět svůj lidský vzhled, musí cestovat po světě a najít artefakt Salamander Cross. Po porážce každého dračího bosse se postava transformuje do nové zvířecí formy, která přináší různé schopnosti, díky kterým se hráč vypořádává s nepřáteli a může se dostat do dříve nepřístupných oblastí. Ještěr umí plivat oheň, piraňa umožní pohyb pod vodou, jestřáb létání nebo myška šplhání po skalách. Hráč sbírá šípy, firebally a peníze, za které si kupuje nové zbraně a brnění.
Nová verze zachovává hratelnost a design úrovní původní hry a přináší zejména novou, ručně malovanou grafiku, remastrovanou hudbu a zvukové efekty, s možností kdykoliv si v průběhu hry přepínat mezi touto a původní osmibitovou verzí. Přibylo osm nových tajných lokací, těžká obtížnost s časovým limitem a volba hrát za ženský protějšek Wonder-Girl.
Nová verze zachovává hratelnost a design úrovní původní hry a přináší zejména novou, ručně malovanou grafiku, remastrovanou hudbu a zvukové efekty, s možností kdykoliv si v průběhu hry přepínat mezi touto a původní osmibitovou verzí. Přibylo osm nových tajných lokací, těžká obtížnost s časovým limitem a volba hrát za ženský protějšek Wonder-Girl.
Hra je předělávkou klasické plošinovky Wonder Boy III: The Dragon's Trap, která vyšla v roce 1989 na Sega Master System jako součást série Wonder Boy. Odehrává se po událostech předešlého dílu Wonder Boy in Monster Land, kdy po vítězství nad zlým Meka-dragonem je hlavní dobrodruh proklet do podoby napůl člověka a napůl ještěra. Aby získal zpět svůj lidský vzhled, musí cestovat po světě a najít artefakt Salamander Cross. Po porážce každého dračího bosse se postava transformuje do nové zvířecí formy, která přináší různé schopnosti, díky kterým se hráč vypořádává s nepřáteli a může se dostat do dříve nepřístupných oblastí. Ještěr umí plivat oheň, piraňa umožní pohyb pod vodou, jestřáb létání nebo myška šplhání po skalách. Hráč sbírá šípy, firebally a peníze, za které si kupuje nové zbraně a brnění.
Nová verze zachovává hratelnost a design úrovní původní hry a přináší zejména novou, ručně malovanou grafiku, remastrovanou hudbu a zvukové efekty, s možností kdykoliv si v průběhu hry přepínat mezi touto a původní osmibitovou verzí. Přibylo osm nových tajných lokací, těžká obtížnost s časovým limitem a volba hrát za ženský protějšek Wonder-Girl.
Nová verze zachovává hratelnost a design úrovní původní hry a přináší zejména novou, ručně malovanou grafiku, remastrovanou hudbu a zvukové efekty, s možností kdykoliv si v průběhu hry přepínat mezi touto a původní osmibitovou verzí. Přibylo osm nových tajných lokací, těžká obtížnost s časovým limitem a volba hrát za ženský protějšek Wonder-Girl.
Hra je předělávkou klasické plošinovky Wonder Boy III: The Dragon's Trap, která vyšla v roce 1989 na Sega Master System jako součást série Wonder Boy. Odehrává se po událostech předešlého dílu Wonder Boy in Monster Land, kdy po vítězství nad zlým Meka-dragonem je hlavní dobrodruh proklet do podoby napůl člověka a napůl ještěra. Aby získal zpět svůj lidský vzhled, musí cestovat po světě a najít artefakt Salamander Cross. Po porážce každého dračího bosse se postava transformuje do nové zvířecí formy, která přináší různé schopnosti, díky kterým se hráč vypořádává s nepřáteli a může se dostat do dříve nepřístupných oblastí. Ještěr umí plivat oheň, piraňa umožní pohyb pod vodou, jestřáb létání nebo myška šplhání po skalách. Hráč sbírá šípy, firebally a peníze, za které si kupuje nové zbraně a brnění.
Nová verze zachovává hratelnost a design úrovní původní hry a přináší zejména novou, ručně malovanou grafiku, remastrovanou hudbu a zvukové efekty, s možností kdykoliv si v průběhu hry přepínat mezi touto a původní osmibitovou verzí. Přibylo osm nových tajných lokací, těžká obtížnost s časovým limitem a volba hrát za ženský protějšek Wonder-Girl.
Nová verze zachovává hratelnost a design úrovní původní hry a přináší zejména novou, ručně malovanou grafiku, remastrovanou hudbu a zvukové efekty, s možností kdykoliv si v průběhu hry přepínat mezi touto a původní osmibitovou verzí. Přibylo osm nových tajných lokací, těžká obtížnost s časovým limitem a volba hrát za ženský protějšek Wonder-Girl.
Hra je předělávkou klasické plošinovky Wonder Boy III: The Dragon's Trap, která vyšla v roce 1989 na Sega Master System jako součást série Wonder Boy. Odehrává se po událostech předešlého dílu Wonder Boy in Monster Land, kdy po vítězství nad zlým Meka-dragonem je hlavní dobrodruh proklet do podoby napůl člověka a napůl ještěra. Aby získal zpět svůj lidský vzhled, musí cestovat po světě a najít artefakt Salamander Cross. Po porážce každého dračího bosse se postava transformuje do nové zvířecí formy, která přináší různé schopnosti, díky kterým se hráč vypořádává s nepřáteli a může se dostat do dříve nepřístupných oblastí. Ještěr umí plivat oheň, piraňa umožní pohyb pod vodou, jestřáb létání nebo myška šplhání po skalách. Hráč sbírá šípy, firebally a peníze, za které si kupuje nové zbraně a brnění.
Nová verze zachovává hratelnost a design úrovní původní hry a přináší zejména novou, ručně malovanou grafiku, remastrovanou hudbu a zvukové efekty, s možností kdykoliv si v průběhu hry přepínat mezi touto a původní osmibitovou verzí. Přibylo osm nových tajných lokací, těžká obtížnost s časovým limitem a volba hrát za ženský protějšek Wonder-Girl.
Nová verze zachovává hratelnost a design úrovní původní hry a přináší zejména novou, ručně malovanou grafiku, remastrovanou hudbu a zvukové efekty, s možností kdykoliv si v průběhu hry přepínat mezi touto a původní osmibitovou verzí. Přibylo osm nových tajných lokací, těžká obtížnost s časovým limitem a volba hrát za ženský protějšek Wonder-Girl.
Hra je předělávkou klasické plošinovky Wonder Boy III: The Dragon's Trap, která vyšla v roce 1989 na Sega Master System jako součást série Wonder Boy. Odehrává se po událostech předešlého dílu Wonder Boy in Monster Land, kdy po vítězství nad zlým Meka-dragonem je hlavní dobrodruh proklet do podoby napůl člověka a napůl ještěra. Aby získal zpět svůj lidský vzhled, musí cestovat po světě a najít artefakt Salamander Cross. Po porážce každého dračího bosse se postava transformuje do nové zvířecí formy, která přináší různé schopnosti, díky kterým se hráč vypořádává s nepřáteli a může se dostat do dříve nepřístupných oblastí. Ještěr umí plivat oheň, piraňa umožní pohyb pod vodou, jestřáb létání nebo myška šplhání po skalách. Hráč sbírá šípy, firebally a peníze, za které si kupuje nové zbraně a brnění.
Nová verze zachovává hratelnost a design úrovní původní hry a přináší zejména novou, ručně malovanou grafiku, remastrovanou hudbu a zvukové efekty, s možností kdykoliv si v průběhu hry přepínat mezi touto a původní osmibitovou verzí. Přibylo osm nových tajných lokací, těžká obtížnost s časovým limitem a volba hrát za ženský protějšek Wonder-Girl.
Nová verze zachovává hratelnost a design úrovní původní hry a přináší zejména novou, ručně malovanou grafiku, remastrovanou hudbu a zvukové efekty, s možností kdykoliv si v průběhu hry přepínat mezi touto a původní osmibitovou verzí. Přibylo osm nových tajných lokací, těžká obtížnost s časovým limitem a volba hrát za ženský protějšek Wonder-Girl.
Hra je předělávkou klasické plošinovky Wonder Boy III: The Dragon's Trap, která vyšla v roce 1989 na Sega Master System jako součást série Wonder Boy. Odehrává se po událostech předešlého dílu Wonder Boy in Monster Land, kdy po vítězství nad zlým Meka-dragonem je hlavní dobrodruh proklet do podoby napůl člověka a napůl ještěra. Aby získal zpět svůj lidský vzhled, musí cestovat po světě a najít artefakt Salamander Cross. Po porážce každého dračího bosse se postava transformuje do nové zvířecí formy, která přináší různé schopnosti, díky kterým se hráč vypořádává s nepřáteli a může se dostat do dříve nepřístupných oblastí. Ještěr umí plivat oheň, piraňa umožní pohyb pod vodou, jestřáb létání nebo myška šplhání po skalách. Hráč sbírá šípy, firebally a peníze, za které si kupuje nové zbraně a brnění.
Nová verze zachovává hratelnost a design úrovní původní hry a přináší zejména novou, ručně malovanou grafiku, remasterovanou hudbu a zvukové efekty, s možností kdykoliv si v průběhu hry přepínat mezi touto a původní osmibitovou verzí. Přibylo osm nových tajných lokací, těžká obtížnost s časovým limitem a volba hrát za ženský protějšek Wonder Girl.
Nová verze zachovává hratelnost a design úrovní původní hry a přináší zejména novou, ručně malovanou grafiku, remasterovanou hudbu a zvukové efekty, s možností kdykoliv si v průběhu hry přepínat mezi touto a původní osmibitovou verzí. Přibylo osm nových tajných lokací, těžká obtížnost s časovým limitem a volba hrát za ženský protějšek Wonder Girl.
Hra je předělávkou klasické plošinovky Wonder Boy III: The Dragon's Trap, která vyšla v roce 1989 na Sega Master System jako součást série Wonder Boy. Odehrává se po událostech předešlého dílu Wonder Boy in Monster Land, kdy po vítězství nad zlým Meka-dragonem je hlavní dobrodruh proklet do podoby napůl člověka a napůl ještěra. Aby získal zpět svůj lidský vzhled, musí cestovat po světě a najít artefakt Salamander Cross. Po porážce každého dračího bosse se postava transformuje do nové zvířecí formy, která přináší různé schopnosti, díky kterým se hráč vypořádává s nepřáteli a může se dostat do dříve nepřístupných oblastí. Ještěr umí plivat oheň, piraňa umožní pohyb pod vodou, jestřáb létání nebo myška šplhání po skalách. Hráč sbírá šípy, firebally a peníze, za které si kupuje nové zbraně a brnění.
Nová verze zachovává hratelnost a design úrovní původní hry a přináší zejména novou, ručně malovanou grafiku, remasterovanou hudbu a zvukové efekty, s možností kdykoliv si v průběhu hry přepínat mezi touto a původní osmibitovou verzí. Přibylo osm nových tajných lokací, těžká obtížnost s časovým limitem a volba hrát za ženský protějšek Wonder Girl.
Nová verze zachovává hratelnost a design úrovní původní hry a přináší zejména novou, ručně malovanou grafiku, remasterovanou hudbu a zvukové efekty, s možností kdykoliv si v průběhu hry přepínat mezi touto a původní osmibitovou verzí. Přibylo osm nových tajných lokací, těžká obtížnost s časovým limitem a volba hrát za ženský protějšek Wonder Girl.