Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
WhiteDay: A labyrinth named School White Day: A Labyrinth Named School White Day: A Labyrinth Named School White Day: A Labyrinth Named School

White Day

WhiteDay

WhiteDay

WhiteDay

Nori For New
Nori For New
Nori For New
Nori For New
PC
25.09.2001
PC
25.09.2001
PS4
19.05.2020
PC
25.09.2001
PS4
19.05.2020
PS5
kompatibilní
PC
25.09.2001
White Day: A Labyrinth Named School White Day: A Labyrinth Named School White Day: A Labyrinth Named School White Day: A Labyrinth Named School
Žánr
adventura > 3D adventura *
akce > akční adventura
adventura > 3D adventura *
akce > akční adventura
adventura > 3D adventura *
akce > akční adventura
adventura > 3D adventura *
akce > akční adventura

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

WhiteDay je plně trojrozměrná adventura od jihokorejské společnosti Nori For New ve spolupráci se Sonnori (známě díky RPG sérii Astonishia Story nebo tahové strategii Steel Empire) viděná z vlastního pohledu a se survival prvky. Titul s nádechem hororu se odehrává na střední škole, která není tak docela obyčejná, jak se z prvu zdá.

WhiteDay neobsahuje žádné zbraně ani jiné prostředky k boji s paranormálními jevy, důležitý tak je obezřetný postup. Stěžejním prvkem jsou v této jihokorejské hře puzzly a jiné logické problémy, které tvoří většinu herní náplně. Dalším výrazný bod titulu spočívá v mírně nelineárním postupu s možností voleb dalších údálostí na základě rozhodnutí v jednotlivých situacích.

Hra se nedočkala oficiálního překladu mimo původní korejštiny. Hráči z jiných zemí se dočkali možnosti porozumět textům až s fanouškovským anglickým překladem.
WhiteDay je plně trojrozměrná adventura od jihokorejské společnosti Nori For New ve spolupráci se Sonnori (známě díky RPG sérii Astonishia Story nebo tahové strategii Steel Empire) viděná z vlastního pohledu a se survival prvky. Titul s nádechem hororu se odehrává na střední škole, která není tak docela obyčejná, jak se z prvu zdá.

WhiteDay neobsahuje žádné zbraně ani jiné prostředky k boji s paranormálními jevy, důležitý tak je obezřetný postup. Stěžejním prvkem jsou v této jihokorejské hře puzzly a jiné logické problémy, které tvoří většinu herní náplně. Dalším výrazný bod titulu spočívá v mírně nelineárním postupu s možností voleb dalších údálostí na základě rozhodnutí v jednotlivých situacích.
WhiteDay je plně trojrozměrná adventura od jihokorejské společnosti Nori For New ve spolupráci se Sonnori (známě díky RPG sérii Astonishia Story nebo tahové strategii Steel Empire) viděná z vlastního pohledu a se survival prvky. Titul s nádechem hororu se odehrává na střední škole, která není tak docela obyčejná, jak se z prvu zdá.

WhiteDay neobsahuje žádné zbraně ani jiné prostředky k boji s paranormálními jevy, důležitý tak je obezřetný postup. Stěžejním prvkem jsou v této jihokorejské hře puzzly a jiné logické problémy, které tvoří většinu herní náplně. Dalším výrazný bod titulu spočívá v mírně nelineárním postupu s možností voleb dalších údálostí na základě rozhodnutí v jednotlivých situacích.
WhiteDay je plně trojrozměrná adventura od jihokorejské společnosti Nori For New ve spolupráci se Sonnori (známě díky RPG sérii Astonishia Story nebo tahové strategii Steel Empire) viděná z vlastního pohledu a se survival prvky. Titul s nádechem hororu se odehrává na střední škole, která není tak docela obyčejná, jak se z prvu zdá.

WhiteDay neobsahuje žádné zbraně ani jiné prostředky k boji s paranormálními jevy, důležitý tak je obezřetný postup. Stěžejním prvkem jsou v této jihokorejské hře puzzly a jiné logické problémy, které tvoří většinu herní náplně. Dalším výrazný bod titulu spočívá v mírně nelineárním postupu s možností voleb dalších údálostí na základě rozhodnutí v jednotlivých situacích.

Hra se později dočkala moderního remaku pro mobilní platformy, který následně vyšel i pro PC a konzole.