Hlavním protagonistou hry je mladý bezejmenný muž, který se v rámci jednotlivých úrovní vrací ve vzpomínkách ke svému dospívání, začátkům školní docházky, ke střední škole, životu na výšce a nakonec ke startu své pracovní kariéry.
V každé úrovni je úkol na první pohoed prostý, dostat ze z bodu A do bodu B, nicméně to není vždy hned možné, a proto do hry vstupuje klíčový herní mechanismus -- karty a struktury, které vytvářejí a které vám pomohou vzdálenost ze startu do cíle překonat.
Podle znaku na bálíčku karet navíc lze poznat, jaký typ domu z něj lze vytvořit. To, jak ji ale správně využít je právě stěžejním netriviálním prvkem hratelnosti. Jakmile se dostanete do cíle, portálu ve tvaru karty, přesunete se hned do dalšího levelu a nové vzpomínky a vaše snažení začíná nanovo. Sam Rosenthal, hlavní tvůrce hry, byl ke hře inspirován písničkou skupiny Radiohead House of Cards, která předestírá analogii života jako domečku z karet.
Hra byla mezi prvními, které vyšly pro Apple Arcade, předplatitelskou herní službu společnosti Apple.
V každé úrovni je úkol na první pohoed prostý, dostat ze z bodu A do bodu B, nicméně to není vždy hned možné, a proto do hry vstupuje klíčový herní mechanismus -- karty a struktury, které vytvářejí a které vám pomohou vzdálenost ze startu do cíle překonat.
Podle znaku na bálíčku karet navíc lze poznat, jaký typ domu z něj lze vytvořit. To, jak ji ale správně využít je právě stěžejním netriviálním prvkem hratelnosti. Jakmile se dostanete do cíle, portálu ve tvaru karty, přesunete se hned do dalšího levelu a nové vzpomínky a vaše snažení začíná nanovo. Sam Rosenthal, hlavní tvůrce hry, byl ke hře inspirován písničkou skupiny Radiohead House of Cards, která předestírá analogii života jako domečku z karet.
Hra byla mezi prvními, které vyšly pro Apple Arcade, předplatitelskou herní službu společnosti Apple.
Hlavním protagonistou hry je mladý bezejmenný muž, který se v rámci jednotlivých úrovní vrací ve vzpomínkách ke svému dospívání, začátkům školní docházky, ke střední škole, životu na výšce a nakonec ke startu své pracovní kariéry.
V každé úrovni je úkol na první pohled prostý, dostat ze z bodu A do bodu B, nicméně to není vždy hned možné, a proto do hry vstupuje klíčový herní mechanismus - karty a struktury, které vytvářejí a které vám pomohou vzdálenost ze startu do cíle překonat.
Podle znaku na balíčku karet navíc lze poznat, jaký typ domu z něj lze vytvořit. To, jak ji ale správně využít, je právě stěžejním netriviálním prvkem hratelnosti. Jakmile se dostanete do cíle, portálu ve tvaru karty, přesunete se hned do dalšího levelu a nové vzpomínky a vaše snažení začíná nanovo. Sam Rosenthal, hlavní tvůrce hry, byl ke hře inspirován písničkou skupiny Radiohead House of Cards, která předestírá analogii života jako domečku z karet.
Hra byla mezi prvními, které vyšly pro Apple Arcade, předplatitelskou herní službu společnosti Apple.
V každé úrovni je úkol na první pohled prostý, dostat ze z bodu A do bodu B, nicméně to není vždy hned možné, a proto do hry vstupuje klíčový herní mechanismus - karty a struktury, které vytvářejí a které vám pomohou vzdálenost ze startu do cíle překonat.
Podle znaku na balíčku karet navíc lze poznat, jaký typ domu z něj lze vytvořit. To, jak ji ale správně využít, je právě stěžejním netriviálním prvkem hratelnosti. Jakmile se dostanete do cíle, portálu ve tvaru karty, přesunete se hned do dalšího levelu a nové vzpomínky a vaše snažení začíná nanovo. Sam Rosenthal, hlavní tvůrce hry, byl ke hře inspirován písničkou skupiny Radiohead House of Cards, která předestírá analogii života jako domečku z karet.
Hra byla mezi prvními, které vyšly pro Apple Arcade, předplatitelskou herní službu společnosti Apple.
Hlavním protagonistou hry je mladý bezejmenný muž, který se v rámci jednotlivých úrovní vrací ve vzpomínkách ke svému dospívání, začátkům školní docházky, ke střední škole, životu na výšce a nakonec ke startu své pracovní kariéry.
V každé úrovni je úkol na první pohled prostý, dostat ze z bodu A do bodu B, nicméně to není vždy hned možné, a proto do hry vstupuje klíčový herní mechanismus - karty a struktury, které vytvářejí a které vám pomohou vzdálenost ze startu do cíle překonat.
Podle znaku na balíčku karet navíc lze poznat, jaký typ domu z něj lze vytvořit. To, jak ji ale správně využít, je právě stěžejním netriviálním prvkem hratelnosti. Jakmile se dostanete do cíle, portálu ve tvaru karty, přesunete se hned do dalšího levelu a nové vzpomínky a vaše snažení začíná nanovo. Sam Rosenthal, hlavní tvůrce hry, byl ke hře inspirován písničkou skupiny Radiohead House of Cards, která předestírá analogii života jako domečku z karet.
Hra byla mezi prvními, které vyšly pro Apple Arcade, předplatitelskou herní službu společnosti Apple.
V každé úrovni je úkol na první pohled prostý, dostat ze z bodu A do bodu B, nicméně to není vždy hned možné, a proto do hry vstupuje klíčový herní mechanismus - karty a struktury, které vytvářejí a které vám pomohou vzdálenost ze startu do cíle překonat.
Podle znaku na balíčku karet navíc lze poznat, jaký typ domu z něj lze vytvořit. To, jak ji ale správně využít, je právě stěžejním netriviálním prvkem hratelnosti. Jakmile se dostanete do cíle, portálu ve tvaru karty, přesunete se hned do dalšího levelu a nové vzpomínky a vaše snažení začíná nanovo. Sam Rosenthal, hlavní tvůrce hry, byl ke hře inspirován písničkou skupiny Radiohead House of Cards, která předestírá analogii života jako domečku z karet.
Hra byla mezi prvními, které vyšly pro Apple Arcade, předplatitelskou herní službu společnosti Apple.
Hlavním protagonistou hry je mladý bezejmenný muž, který se v rámci jednotlivých úrovní vrací ve vzpomínkách ke svému dospívání, začátkům školní docházky, ke střední škole, životu na výšce a nakonec ke startu své pracovní kariéry.
V každé úrovni je úkol na první pohled prostý, dostat ze z bodu A do bodu B, nicméně to není vždy hned možné, a proto do hry vstupuje klíčový herní mechanismus - karty a struktury, které vytvářejí a které vám pomohou vzdálenost ze startu do cíle překonat.
Podle znaku na balíčku karet navíc lze poznat, jaký typ domu z něj lze vytvořit. To, jak ji ale správně využít, je právě stěžejním netriviálním prvkem hratelnosti. Jakmile se dostanete do cíle, portálu ve tvaru karty, přesunete se hned do dalšího levelu a nové vzpomínky a vaše snažení začíná nanovo. Sam Rosenthal, hlavní tvůrce hry, byl ke hře inspirován písničkou skupiny Radiohead House of Cards, která předestírá analogii života jako domečku z karet.
Hra byla mezi prvními, které vyšly pro Apple Arcade, předplatitelskou herní službu společnosti Apple.
V každé úrovni je úkol na první pohled prostý, dostat ze z bodu A do bodu B, nicméně to není vždy hned možné, a proto do hry vstupuje klíčový herní mechanismus - karty a struktury, které vytvářejí a které vám pomohou vzdálenost ze startu do cíle překonat.
Podle znaku na balíčku karet navíc lze poznat, jaký typ domu z něj lze vytvořit. To, jak ji ale správně využít, je právě stěžejním netriviálním prvkem hratelnosti. Jakmile se dostanete do cíle, portálu ve tvaru karty, přesunete se hned do dalšího levelu a nové vzpomínky a vaše snažení začíná nanovo. Sam Rosenthal, hlavní tvůrce hry, byl ke hře inspirován písničkou skupiny Radiohead House of Cards, která předestírá analogii života jako domečku z karet.
Hra byla mezi prvními, které vyšly pro Apple Arcade, předplatitelskou herní službu společnosti Apple.
Hlavním protagonistou hry je mladý bezejmenný muž, který se v rámci jednotlivých úrovní vrací ve vzpomínkách ke svému dospívání, začátkům školní docházky, ke střední škole, životu na výšce a nakonec ke startu své pracovní kariéry.
V každé úrovni je úkol na první pohled prostý, dostat ze z bodu A do bodu B, nicméně to není vždy hned možné, a proto do hry vstupuje klíčový herní mechanismus - karty a struktury, které vytvářejí a které vám pomohou vzdálenost ze startu do cíle překonat.
Podle znaku na balíčku karet navíc lze poznat, jaký typ domu z něj lze vytvořit. To, jak ji ale správně využít, je právě stěžejním netriviálním prvkem hratelnosti. Jakmile se dostanete do cíle, portálu ve tvaru karty, přesunete se hned do dalšího levelu a nové vzpomínky a vaše snažení začíná nanovo. Sam Rosenthal, hlavní tvůrce hry, byl ke hře inspirován písničkou skupiny Radiohead House of Cards, která předestírá analogii života jako domečku z karet.
Hra byla mezi prvními, které vyšly pro Apple Arcade, předplatitelskou herní službu společnosti Apple.
V každé úrovni je úkol na první pohled prostý, dostat ze z bodu A do bodu B, nicméně to není vždy hned možné, a proto do hry vstupuje klíčový herní mechanismus - karty a struktury, které vytvářejí a které vám pomohou vzdálenost ze startu do cíle překonat.
Podle znaku na balíčku karet navíc lze poznat, jaký typ domu z něj lze vytvořit. To, jak ji ale správně využít, je právě stěžejním netriviálním prvkem hratelnosti. Jakmile se dostanete do cíle, portálu ve tvaru karty, přesunete se hned do dalšího levelu a nové vzpomínky a vaše snažení začíná nanovo. Sam Rosenthal, hlavní tvůrce hry, byl ke hře inspirován písničkou skupiny Radiohead House of Cards, která předestírá analogii života jako domečku z karet.
Hra byla mezi prvními, které vyšly pro Apple Arcade, předplatitelskou herní službu společnosti Apple.