We Love Katamari je pokračování úspěšného předchůdce, Katamari Damacy. Druhý díl originální logické série přinesl změny především v možnostech a rozsahu hry. Můžeme se tak setkat s daleko pestřejším hratelným obsahem a větším počtem různých levelů. Mechaniky však zůstaly stejné, i nyní je třeba nabalovat od nejmenších objektů po ty největší a dosáhnout určité velikosti, která je na startu levelu zadána. Možností a cest, jak tohoto cíle dosáhnout, je vždy celá řada. Zajímavostí je, že jde o poslední díl, na kterém se podílel tvůrce konceptu Keita Takahashi.
Jelikož v minulém díle bylo universum zachráněno, tak v době klidu dosáhl Princ velké popularity a získal celou řadu fanoušků. A tito fanoušci mají na Prince různé požadavky (samozřejmě v koulení magického míčku "katamari" a nabalování například ztracených věcí na dně moře), a je třeba je splnit pro zachování přízně z řad fanoušků.
Jelikož v minulém díle bylo universum zachráněno, tak v době klidu dosáhl Princ velké popularity a získal celou řadu fanoušků. A tito fanoušci mají na Prince různé požadavky (samozřejmě v koulení magického míčku "katamari" a nabalování například ztracených věcí na dně moře), a je třeba je splnit pro zachování přízně z řad fanoušků.
We Love Katamari je pokračování úspěšného předchůdce, Katamari Damacy. Druhý díl originální logické série přinesl změny především v možnostech a rozsahu hry. Můžeme se tak setkat s daleko pestřejším hratelným obsahem a větším počtem různých levelů. Mechaniky však zůstaly stejné, i nyní je třeba nabalovat od nejmenších objektů po ty největší a dosáhnout určité velikosti, která je na startu levelu zadána. Možností a cest, jak tohoto cíle dosáhnout, je vždy celá řada. Zajímavostí je, že jde o poslední díl, na kterém se podílel tvůrce konceptu Keita Takahashi.
Jelikož v minulém díle bylo universum zachráněno, tak v době klidu dosáhl Princ velké popularity a získal celou řadu fanoušků. A tito fanoušci mají na Prince různé požadavky (samozřejmě v koulení magického míčku "katamari" a nabalování například ztracených věcí na dně moře), a je třeba je splnit pro zachování přízně z řad fanoušků.
Jelikož v minulém díle bylo universum zachráněno, tak v době klidu dosáhl Princ velké popularity a získal celou řadu fanoušků. A tito fanoušci mají na Prince různé požadavky (samozřejmě v koulení magického míčku "katamari" a nabalování například ztracených věcí na dně moře), a je třeba je splnit pro zachování přízně z řad fanoušků.
We Love Katamari je pokračování úspěšného předchůdce, Katamari Damacy. Druhý díl originální logické série přinesl změny především v možnostech a rozsahu hry. Můžeme se tak setkat s daleko pestřejším hratelným obsahem a větším počtem různých levelů. Mechaniky však zůstaly stejné, i nyní je třeba nabalovat od nejmenších objektů po ty největší a dosáhnout určité velikosti, která je na startu levelu zadána. Možností a cest, jak tohoto cíle dosáhnout, je vždy celá řada. Zajímavostí je, že jde o poslední díl, na kterém se podílel tvůrce konceptu Keita Takahashi.
Jelikož v minulém díle bylo universum zachráněno, tak v době klidu dosáhl Princ velké popularity a získal celou řadu fanoušků. A tito fanoušci mají na Prince různé požadavky (samozřejmě v koulení magického míčku "katamari" a nabalování například ztracených věcí na dně moře), a je třeba je splnit pro zachování přízně z řad fanoušků.
Jelikož v minulém díle bylo universum zachráněno, tak v době klidu dosáhl Princ velké popularity a získal celou řadu fanoušků. A tito fanoušci mají na Prince různé požadavky (samozřejmě v koulení magického míčku "katamari" a nabalování například ztracených věcí na dně moře), a je třeba je splnit pro zachování přízně z řad fanoušků.
We Love Katamari je pokračování úspěšného předchůdce, Katamari Damacy. Druhý díl originální logické série přinesl změny především v možnostech a rozsahu hry. Můžeme se tak setkat s daleko pestřejším hratelným obsahem a větším počtem různých levelů. Mechaniky však zůstaly stejné, i nyní je třeba nabalovat od nejmenších objektů po ty největší a dosáhnout určité velikosti, která je na startu levelu zadána. Možností a cest, jak tohoto cíle dosáhnout, je vždy celá řada. Zajímavostí je, že jde o poslední díl, na kterém se podílel tvůrce konceptu Keita Takahashi.
Jelikož v minulém díle bylo universum zachráněno, tak v době klidu dosáhl Princ velké popularity a získal celou řadu fanoušků. A tito fanoušci mají na Prince různé požadavky (samozřejmě v koulení magického míčku "katamari" a nabalování například ztracených věcí na dně moře), a je třeba je splnit pro zachování přízně z řad fanoušků.
Hra se v roce 2023 dočkala remasteru s podtitulem Reroll+ Royal Reverie, který nabídl mírně vylepšenou grafiku, alternativní ovládací schéma a pětici bonusových úrovní, v nichž se ujmeme mladého Krále všeho kosmu.
Jelikož v minulém díle bylo universum zachráněno, tak v době klidu dosáhl Princ velké popularity a získal celou řadu fanoušků. A tito fanoušci mají na Prince různé požadavky (samozřejmě v koulení magického míčku "katamari" a nabalování například ztracených věcí na dně moře), a je třeba je splnit pro zachování přízně z řad fanoušků.
Hra se v roce 2023 dočkala remasteru s podtitulem Reroll+ Royal Reverie, který nabídl mírně vylepšenou grafiku, alternativní ovládací schéma a pětici bonusových úrovní, v nichž se ujmeme mladého Krále všeho kosmu.