Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Victor Vran Victor Vran Victor Vran Victor Vran Victor Vran Victor Vran Victor Vran Victor Vran

Victor Vran Overkill Edition

Victor Vran Overkill Edition

Victor Vran Overkill Edition

Victor Vran Overkill Edition

Haemimont Games
Haemimont Games
Haemimont Games
Haemimont Games
Haemimont Games
Haemimont Games
Haemimont Games
Haemimont Games
PC
24.07.2015
PC
24.07.2015
PC
24.07.2015
PS4XOne
06.06.2017
PC
24.07.2015
XOne
30.05.2017
PS4
06.06.2017
PC
24.07.2015
XOne
30.05.2017
PS4
06.06.2017
Switch
28.08.2018
PC
24.07.2015
XOne
30.05.2017
PS4
06.06.2017
Switch
28.08.2018
PC
24.07.2015
XOne
30.05.2017
PS4
06.06.2017
Switch
28.08.2018
PS5
kompatibilní
PC
24.07.2015
XOne
30.05.2017
PS4
06.06.2017
Switch
28.08.2018
PS5XboxX/S
kompatibilní
Victor Vran Victor Vran Victor Vran Victor Vran Victor Vran Victor Vran Victor Vran Victor Vran
Žánr
RPG > nezařazeno *
akce > 3rd person akce
RPG > nezařazeno *
akce > 3rd person akce
RPG > nezařazeno *
akce > 3rd person akce
RPG > nezařazeno *
akce > 3rd person akce
RPG > nezařazeno *
akce > 3rd person akce
RPG > nezařazeno *
akce > 3rd person akce
RPG > nezařazeno *
akce > 3rd person akce
RPG > nezařazeno *
akce > 3rd person akce

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano

Victor Vran je akční RPG zasazené do pochmurného města Zagoravia sužovaného záplavou démonů. Do města přichází Victor, lovec démonů, monster a nemrtvých, který pátrá po osudu svého dávného přítele. Pozadí hry je inspirované různými pohádkami a strašidelnými příběhy s temnou atmosférou.

Hra je zajímavou kombinací akčních RPG a bojových her. Z prvně jmenovaných si bere soubojový systém, magii, lektvary a spoustu předmětů a vybavení k použití i výrobě. Z druhých pak možnost provádět úskoky a dobrým pohybem po bojišti výrazně ovlivnit souboje proti přesile nepřátel.

Ve hře není žádné předem definované povolání. To si určí hráč na základě vlastních preferencí pomocí různých kombinací zbraní, zbrojí a magie. Každá zbraň má vlastní útočné ability, které se mohou lišit i v rámci třídy. Ovlivňují zejména rychlost hrdinových útoků. Na výběr jsou jak všemožné zbraně na blízko, od pomalých kladiv po ultrarychlé rapíry, tak i zbraně na dálku, granátomety nebo rychlé laserové pušky. Výběrem zbrojí lze ovlivnit míru ochrany anebo naopak magické energie potřebné pro kouzlení. Kouzlení probíhá za pomocí démonických schopností, které může mít hrdina dvě.

Prvkem, který nejvýrazněji ovlivňuje hratelnost jsou ovšem tzv. karty osudu. Jde o pasivní schopnosti hrdiny. Pro karty může mít hrdina až 6 slotů. Karty jsou o různých hodnotách "bodů osudu" a jak hrdinovi roste level, postupně mu nabízí možnost používat silnější karty. Karty mohou výrazně ovlivnit prakticky vše, co je uvedeno výše. Vše ve hře lze navíc pomocí craftingu dále vylepšovat v různých směrech.

Obtížnostně je hra velmi variabilní, nováčky neodradí a pro zkušené hráče nabízí možnost tzv. Hexů. Hexy jsou vlastnosti, které lze přiřazovat jednotlivým mapám ve hře a je jich celkem pět. Jejich úkolem není nic jiného, než možnost ztížit si postup hrou, kdy přidávají různé bonusy nepřátelům, od vyšších hodnot útoku a zbroje, po častější výskyt vyšších typů nepřátel.

Mimo tyto základní prvky hra nabízí možnost kooperativního průchodu celou hrou, nelineární možnost průchodu, PvP arénu, arénu s bojem proti vlnám nepřátel, vertikalitu levelů, v každém levelu skryté poklady a také deset různých výzev odměněných bonusy (zabij 100 kostlivců do dvou minut, průchod s určitými Hexy, zabít 50 nepřátel bez obdrženého zranění, atd.).
Victor Vran je akční RPG zasazené do pochmurného města Zagoravia sužovaného záplavou démonů. Do města přichází Victor, lovec démonů, monster a nemrtvých, který pátrá po osudu svého dávného přítele. Pozadí hry je inspirované různými pohádkami a strašidelnými příběhy s temnou atmosférou.

Hra je zajímavou kombinací akčních RPG a bojových her. Z prvně jmenovaných si bere soubojový systém, magii, lektvary a spoustu předmětů a vybavení k použití i výrobě. Z druhých pak možnost provádět úskoky a dobrým pohybem po bojišti výrazně ovlivnit souboje proti přesile nepřátel.

Ve hře není žádné předem definované povolání. To si určí hráč na základě vlastních preferencí pomocí různých kombinací zbraní, zbrojí a magie. Každá zbraň má vlastní útočné ability, které se mohou lišit i v rámci třídy. Ovlivňují zejména rychlost hrdinových útoků. Na výběr jsou jak všemožné zbraně na blízko, od pomalých kladiv po ultrarychlé rapíry, tak i zbraně na dálku, granátomety nebo rychlé laserové pušky. Výběrem zbrojí lze ovlivnit míru ochrany anebo naopak magické energie potřebné pro kouzlení. Kouzlení probíhá za pomocí démonických schopností, které může mít hrdina dvě.

Prvkem, který nejvýrazněji ovlivňuje hratelnost jsou ovšem tzv. karty osudu. Jde o pasivní schopnosti hrdiny. Pro karty může mít hrdina až 6 slotů. Karty jsou o různých hodnotách "bodů osudu" a jak hrdinovi roste level, postupně mu nabízí možnost používat silnější karty. Karty mohou výrazně ovlivnit prakticky vše, co je uvedeno výše. Vše ve hře lze navíc pomocí craftingu dále vylepšovat v různých směrech.

Obtížnostně je hra velmi variabilní, nováčky neodradí a pro zkušené hráče nabízí možnost tzv. Hexů. Hexy jsou vlastnosti, které lze přiřazovat jednotlivým mapám ve hře a je jich celkem pět. Jejich úkolem není nic jiného, než možnost ztížit si postup hrou, kdy přidávají různé bonusy nepřátelům, od vyšších hodnot útoku a zbroje, po častější výskyt vyšších typů nepřátel.

Mimo tyto základní prvky hra nabízí možnost kooperativního průchodu celou hrou, nelineární možnost průchodu, PvP arénu, arénu s bojem proti vlnám nepřátel, vertikalitu levelů, v každém levelu skryté poklady a také deset různých výzev odměněných bonusy (zabij 100 kostlivců do dvou minut, průchod s určitými Hexy, zabít 50 nepřátel bez obdrženého zranění atd.).
Victor Vran je akční RPG zasazené do pochmurného města Zagoravia sužovaného záplavou démonů. Do města přichází Victor, lovec démonů, monster a nemrtvých, který pátrá po osudu svého dávného přítele. Pozadí hry je inspirované různými pohádkami a strašidelnými příběhy s temnou atmosférou.

Hra je zajímavou kombinací akčních RPG a bojových her. Z prvně jmenovaných si bere soubojový systém, magii, lektvary a spoustu předmětů a vybavení k použití i výrobě. Z druhých pak možnost provádět úskoky a dobrým pohybem po bojišti výrazně ovlivnit souboje proti přesile nepřátel.

Ve hře není žádné předem definované povolání. To si určí hráč na základě vlastních preferencí pomocí různých kombinací zbraní, zbrojí a magie. Každá zbraň má vlastní útočné ability, které se mohou lišit i v rámci třídy. Ovlivňují zejména rychlost hrdinových útoků. Na výběr jsou jak všemožné zbraně na blízko, od pomalých kladiv po ultrarychlé rapíry, tak i zbraně na dálku, granátomety nebo rychlé laserové pušky. Výběrem zbrojí lze ovlivnit míru ochrany anebo naopak magické energie potřebné pro kouzlení. Kouzlení probíhá za pomocí démonických schopností, které může mít hrdina dvě.

Prvkem, který nejvýrazněji ovlivňuje hratelnost jsou ovšem tzv. karty osudu. Jde o pasivní schopnosti hrdiny. Pro karty může mít hrdina až 6 slotů. Karty jsou o různých hodnotách "bodů osudu" a jak hrdinovi roste level, postupně mu nabízí možnost používat silnější karty. Karty mohou výrazně ovlivnit prakticky vše, co je uvedeno výše. Vše ve hře lze navíc pomocí craftingu dále vylepšovat v různých směrech.

Obtížnostně je hra velmi variabilní, nováčky neodradí a pro zkušené hráče nabízí možnost tzv. Hexů. Hexy jsou vlastnosti, které lze přiřazovat jednotlivým mapám ve hře a je jich celkem pět. Jejich úkolem není nic jiného, než možnost ztížit si postup hrou, kdy přidávají různé bonusy nepřátelům, od vyšších hodnot útoku a zbroje, po častější výskyt vyšších typů nepřátel.

Mimo tyto základní prvky hra nabízí možnost kooperativního průchodu celou hrou, nelineární možnost průchodu, PvP arénu, arénu s bojem proti vlnám nepřátel, vertikalitu levelů, v každém levelu skryté poklady a také deset různých výzev odměněných bonusy (zabij 100 kostlivců do dvou minut, průchod s určitými Hexy, zabít 50 nepřátel bez obdrženého zranění atd.).
Victor Vran je akční RPG zasazené do pochmurného města Zagoravia sužovaného záplavou démonů. Do města přichází Victor, lovec démonů, monster a nemrtvých, který pátrá po osudu svého dávného přítele. Pozadí hry je inspirované různými pohádkami a strašidelnými příběhy s temnou atmosférou.

Hra je zajímavou kombinací akčních RPG a bojových her. Z prvně jmenovaných si bere soubojový systém, magii, lektvary a spoustu předmětů a vybavení k použití i výrobě. Z druhých pak možnost provádět úskoky a dobrým pohybem po bojišti výrazně ovlivnit souboje proti přesile nepřátel.

Ve hře není žádné předem definované povolání. To si určí hráč na základě vlastních preferencí pomocí různých kombinací zbraní, zbrojí a magie. Každá zbraň má vlastní útočné ability, které se mohou lišit i v rámci třídy. Ovlivňují zejména rychlost hrdinových útoků. Na výběr jsou jak všemožné zbraně na blízko, od pomalých kladiv po ultrarychlé rapíry, tak i zbraně na dálku, granátomety nebo rychlé laserové pušky. Výběrem zbrojí lze ovlivnit míru ochrany anebo naopak magické energie potřebné pro kouzlení. Kouzlení probíhá za pomocí démonických schopností, které může mít hrdina dvě.

Prvkem, který nejvýrazněji ovlivňuje hratelnost jsou ovšem tzv. karty osudu. Jde o pasivní schopnosti hrdiny. Pro karty může mít hrdina až 6 slotů. Karty jsou o různých hodnotách "bodů osudu" a jak hrdinovi roste level, postupně mu nabízí možnost používat silnější karty. Karty mohou výrazně ovlivnit prakticky vše, co je uvedeno výše. Vše ve hře lze navíc pomocí craftingu dále vylepšovat v různých směrech.

Obtížnostně je hra velmi variabilní, nováčky neodradí a pro zkušené hráče nabízí možnost tzv. Hexů. Hexy jsou vlastnosti, které lze přiřazovat jednotlivým mapám ve hře a je jich celkem pět. Jejich úkolem není nic jiného, než možnost ztížit si postup hrou, kdy přidávají různé bonusy nepřátelům, od vyšších hodnot útoku a zbroje, po častější výskyt vyšších typů nepřátel.

Mimo tyto základní prvky hra nabízí možnost kooperativního průchodu celou hrou, nelineární možnost průchodu, PvP arénu, arénu s bojem proti vlnám nepřátel, vertikalitu levelů, v každém levelu skryté poklady a také deset různých výzev odměněných bonusy (zabij 100 kostlivců do dvou minut, průchod s určitými Hexy, zabít 50 nepřátel bez obdrženého zranění atd.).
Victor Vran je akční RPG zasazené do pochmurného města Zagoravia sužovaného záplavou démonů. Do města přichází Victor, lovec démonů, monster a nemrtvých, který pátrá po osudu svého dávného přítele. Pozadí hry je inspirované různými pohádkami a strašidelnými příběhy s temnou atmosférou.

Hra je zajímavou kombinací akčních RPG a bojových her. Z prvně jmenovaných si bere soubojový systém, magii, lektvary a spoustu předmětů a vybavení k použití i výrobě. Z druhých pak možnost provádět úskoky a dobrým pohybem po bojišti výrazně ovlivnit souboje proti přesile nepřátel.

Ve hře není žádné předem definované povolání. To si určí hráč na základě vlastních preferencí pomocí různých kombinací zbraní, zbrojí a magie. Každá zbraň má vlastní útočné ability, které se mohou lišit i v rámci třídy. Ovlivňují zejména rychlost hrdinových útoků. Na výběr jsou jak všemožné zbraně na blízko, od pomalých kladiv po ultrarychlé rapíry, tak i zbraně na dálku, granátomety nebo rychlé laserové pušky. Výběrem zbrojí lze ovlivnit míru ochrany anebo naopak magické energie potřebné pro kouzlení. Kouzlení probíhá za pomocí démonických schopností, které může mít hrdina dvě.

Prvkem, který nejvýrazněji ovlivňuje hratelnost jsou ovšem tzv. karty osudu. Jde o pasivní schopnosti hrdiny. Pro karty může mít hrdina až 6 slotů. Karty jsou o různých hodnotách "bodů osudu" a jak hrdinovi roste level, postupně mu nabízí možnost používat silnější karty. Karty mohou výrazně ovlivnit prakticky vše, co je uvedeno výše. Vše ve hře lze navíc pomocí craftingu dále vylepšovat v různých směrech.

Obtížnostně je hra velmi variabilní, nováčky neodradí a pro zkušené hráče nabízí možnost tzv. Hexů. Hexy jsou vlastnosti, které lze přiřazovat jednotlivým mapám ve hře a je jich celkem pět. Jejich úkolem není nic jiného, než možnost ztížit si postup hrou, kdy přidávají různé bonusy nepřátelům, od vyšších hodnot útoku a zbroje, po častější výskyt vyšších typů nepřátel.

Mimo tyto základní prvky hra nabízí možnost kooperativního průchodu celou hrou, nelineární možnost průchodu, PvP arénu, arénu s bojem proti vlnám nepřátel, vertikalitu levelů, v každém levelu skryté poklady a také deset různých výzev odměněných bonusy (zabij 100 kostlivců do dvou minut, průchod s určitými Hexy, zabít 50 nepřátel bez obdrženého zranění atd.).
Victor Vran je akční RPG zasazené do pochmurného města Zagoravia sužovaného záplavou démonů. Do města přichází Victor, lovec démonů, monster a nemrtvých, který pátrá po osudu svého dávného přítele. Pozadí hry je inspirované různými pohádkami a strašidelnými příběhy s temnou atmosférou.

Hra je zajímavou kombinací akčních RPG a bojových her. Z prvně jmenovaných si bere soubojový systém, magii, lektvary a spoustu předmětů a vybavení k použití i výrobě. Z druhých pak možnost provádět úskoky a dobrým pohybem po bojišti výrazně ovlivnit souboje proti přesile nepřátel.

Ve hře není žádné předem definované povolání. To si určí hráč na základě vlastních preferencí pomocí různých kombinací zbraní, zbrojí a magie. Každá zbraň má vlastní útočné ability, které se mohou lišit i v rámci třídy. Ovlivňují zejména rychlost hrdinových útoků. Na výběr jsou jak všemožné zbraně na blízko, od pomalých kladiv po ultrarychlé rapíry, tak i zbraně na dálku, granátomety nebo rychlé laserové pušky. Výběrem zbrojí lze ovlivnit míru ochrany anebo naopak magické energie potřebné pro kouzlení. Kouzlení probíhá za pomocí démonických schopností, které může mít hrdina dvě.

Prvkem, který nejvýrazněji ovlivňuje hratelnost jsou ovšem tzv. karty osudu. Jde o pasivní schopnosti hrdiny. Pro karty může mít hrdina až 6 slotů. Karty jsou o různých hodnotách "bodů osudu" a jak hrdinovi roste level, postupně mu nabízí možnost používat silnější karty. Karty mohou výrazně ovlivnit prakticky vše, co je uvedeno výše. Vše ve hře lze navíc pomocí craftingu dále vylepšovat v různých směrech.

Obtížnostně je hra velmi variabilní, nováčky neodradí a pro zkušené hráče nabízí možnost tzv. Hexů. Hexy jsou vlastnosti, které lze přiřazovat jednotlivým mapám ve hře a je jich celkem pět. Jejich úkolem není nic jiného, než možnost ztížit si postup hrou, kdy přidávají různé bonusy nepřátelům, od vyšších hodnot útoku a zbroje, po častější výskyt vyšších typů nepřátel.

Mimo tyto základní prvky hra nabízí možnost kooperativního průchodu celou hrou, nelineární možnost průchodu, PvP arénu, arénu s bojem proti vlnám nepřátel, vertikalitu levelů, v každém levelu skryté poklady a také deset různých výzev odměněných bonusy (zabij 100 kostlivců do dvou minut, průchod s určitými Hexy, zabít 50 nepřátel bez obdrženého zranění atd.).
Victor Vran je akční RPG zasazené do pochmurného města Zagoravia sužovaného záplavou démonů. Do města přichází Victor, lovec démonů, monster a nemrtvých, který pátrá po osudu svého dávného přítele. Pozadí hry je inspirované různými pohádkami a strašidelnými příběhy s temnou atmosférou.

Hra je zajímavou kombinací akčních RPG a bojových her. Z prvně jmenovaných si bere soubojový systém, magii, lektvary a spoustu předmětů a vybavení k použití i výrobě. Z druhých pak možnost provádět úskoky a dobrým pohybem po bojišti výrazně ovlivnit souboje proti přesile nepřátel.

Ve hře není žádné předem definované povolání. To si určí hráč na základě vlastních preferencí pomocí různých kombinací zbraní, zbrojí a magie. Každá zbraň má vlastní útočné ability, které se mohou lišit i v rámci třídy. Ovlivňují zejména rychlost hrdinových útoků. Na výběr jsou jak všemožné zbraně na blízko, od pomalých kladiv po ultrarychlé rapíry, tak i zbraně na dálku, granátomety nebo rychlé laserové pušky. Výběrem zbrojí lze ovlivnit míru ochrany anebo naopak magické energie potřebné pro kouzlení. Kouzlení probíhá za pomocí démonických schopností, které může mít hrdina dvě.

Prvkem, který nejvýrazněji ovlivňuje hratelnost jsou ovšem tzv. karty osudu. Jde o pasivní schopnosti hrdiny. Pro karty může mít hrdina až 6 slotů. Karty jsou o různých hodnotách "bodů osudu" a jak hrdinovi roste level, postupně mu nabízí možnost používat silnější karty. Karty mohou výrazně ovlivnit prakticky vše, co je uvedeno výše. Vše ve hře lze navíc pomocí craftingu dále vylepšovat v různých směrech.

Obtížnostně je hra velmi variabilní, nováčky neodradí a pro zkušené hráče nabízí možnost tzv. Hexů. Hexy jsou vlastnosti, které lze přiřazovat jednotlivým mapám ve hře a je jich celkem pět. Jejich úkolem není nic jiného, než možnost ztížit si postup hrou, kdy přidávají různé bonusy nepřátelům, od vyšších hodnot útoku a zbroje, po častější výskyt vyšších typů nepřátel.

Mimo tyto základní prvky hra nabízí možnost kooperativního průchodu celou hrou, nelineární možnost průchodu, PvP arénu, arénu s bojem proti vlnám nepřátel, vertikalitu levelů, v každém levelu skryté poklady a také deset různých výzev odměněných bonusy (zabij 100 kostlivců do dvou minut, průchod s určitými Hexy, zabít 50 nepřátel bez obdrženého zranění atd.).
Victor Vran je akční RPG zasazené do pochmurného města Zagoravia sužovaného záplavou démonů. Do města přichází Victor, lovec démonů, monster a nemrtvých, který pátrá po osudu svého dávného přítele. Pozadí hry je inspirované různými pohádkami a strašidelnými příběhy s temnou atmosférou.

Hra je zajímavou kombinací akčních RPG a bojových her. Z prvně jmenovaných si bere soubojový systém, magii, lektvary a spoustu předmětů a vybavení k použití i výrobě. Z druhých pak možnost provádět úskoky a dobrým pohybem po bojišti výrazně ovlivnit souboje proti přesile nepřátel.

Ve hře není žádné předem definované povolání. To si určí hráč na základě vlastních preferencí pomocí různých kombinací zbraní, zbrojí a magie. Každá zbraň má vlastní útočné ability, které se mohou lišit i v rámci třídy. Ovlivňují zejména rychlost hrdinových útoků. Na výběr jsou jak všemožné zbraně na blízko, od pomalých kladiv po ultrarychlé rapíry, tak i zbraně na dálku, granátomety nebo rychlé laserové pušky. Výběrem zbrojí lze ovlivnit míru ochrany anebo naopak magické energie potřebné pro kouzlení. Kouzlení probíhá za pomocí démonických schopností, které může mít hrdina dvě.

Prvkem, který nejvýrazněji ovlivňuje hratelnost jsou ovšem tzv. karty osudu. Jde o pasivní schopnosti hrdiny. Pro karty může mít hrdina až 6 slotů. Karty jsou o různých hodnotách "bodů osudu" a jak hrdinovi roste level, postupně mu nabízí možnost používat silnější karty. Karty mohou výrazně ovlivnit prakticky vše, co je uvedeno výše. Vše ve hře lze navíc pomocí craftingu dále vylepšovat v různých směrech.

Obtížnostně je hra velmi variabilní, nováčky neodradí a pro zkušené hráče nabízí možnost tzv. Hexů. Hexy jsou vlastnosti, které lze přiřazovat jednotlivým mapám ve hře a je jich celkem pět. Jejich úkolem není nic jiného, než možnost ztížit si postup hrou, kdy přidávají různé bonusy nepřátelům, od vyšších hodnot útoku a zbroje, po častější výskyt vyšších typů nepřátel.

Mimo tyto základní prvky hra nabízí možnost kooperativního průchodu celou hrou, nelineární možnost průchodu, PvP arénu, arénu s bojem proti vlnám nepřátel, vertikalitu levelů, v každém levelu skryté poklady a také deset různých výzev odměněných bonusy (zabij 100 kostlivců do dvou minut, průchod s určitými Hexy, zabít 50 nepřátel bez obdrženého zranění atd.).
Oficiální stránky hry (https://www.victorvran.com/)
Oficiální stránky hry (https://www.victorvran.com/)
Oficiální stránky hry (https://www.victorvran.com/)
Oficiální stránky hry (https://www.victorvran.com/)
Oficiální stránky hry (https://www.victorvran.com/)
Oficiální stránky hry (https://www.victorvran.com/)
Oficiální stránky hry (https://www.victorvran.com/)
Oficiální stránky hry (https://www.victorvran.com/)