Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

< >
  • PC 70
Valorant má za sebou velmi chaotický a problematický vývoj. Hru sleduji již od prvních spekulativních zmínek na Twitteru, kdy se vědělo, že vstup Riotu na pole FPS her by mohl být velký. Někteří šli dokonce tak daleko, že čekali, že tajemný Project A dokonce pohřbí Counter Strike a další esportové tituly. Dnes už víme, že tomu tak rozhodně nebude. Když Valorant vstoupil do Bety, nesetkala se hra ani zdaleka s takovým nadšením, jako mnozí očekávali. Hráči CSka se cítili zmateni abilitkami jednotlivých postav, hráči Overwatch zase nestíhali nelítostné FPS mechaniky. Uspěchané vydání ničemu moc nepomohlo. Výsledkem je mišmaš, který udělal mnohé dobře, ale taky v ledasčem pokulhává.

Mnohé herní mechaniky jsou vážně parádní. Pohyb je výborný, střelba ze zbraní také. Ability jednotlivých postav dávají celkem smysl a většina z nich není kdovíjak broken. Graficky už mi to celkem sedne, matchmaking a ranking funguje.

Na druhou stranu hra trpí strašně malým obsahem. Hrdinů už je sice asi nějakých dvanáct, zato jsou k dispozici jenom 4 (!) mapy a jenom tři herní módy, z nichž smysl dává stejně jenom ranked. Mapy obsahují milion debilních malých rožků, které není skoro nikdy možné checknout všechny. Prostorový zvuk stále nefunguje jak má. Hra je vydaná už nevím jak dlouho a stejně se patchují pořád úplně základní věci. A zřejmě je problém přidat i debilní deathmatch mód. Vývojáři jako by občas nevěděli, co chtějí - jednou říkají, že abilitky tam jsou jenom navíc, jindy je zase buffují, aby "měly zásadní vliv na hru". Esportové turnaje (to o čem měla být primárně celá hra) jsou příšerné na sledování, protože nejsou dodělány zásadní spectator funkce.

No je to chaos, hra chtěla ještě půl roku klidného vývoje. Místo toho přišlo překotné vydání v době celosvětové pandemie. Je to zábava, ale s výhradami.
+14