Bring a knife to a gunfight.
Vítejte na speciálním šampionátu velkého turnaje! Stateční účastníci se v drsných arénových bojích střetnou o dosud největší možné ocenění, jaké kdy soutěž nabídla, a to sice o titul císaře národa Nakhti. Čeká však pouze na nejlepšího z bojovníků. Cena za selhání je vysoká, odměna za vítězství však daleko vyšší…
Unreal Championship (2002) nabídlo zážitek jen mírně odlišný od počítačového Unreal Tournament 2003 (2002), zatímco jeho pokračování s podtitulem The Liandri Conflict představuje pro turnajové Unrealy netypický příběhový mód. Jste neohrožený Anubis, jenž vstoupil do arény společnosti Liandri, aby získal císařský titul.
Unreal Engine 2.0 v tomto pokračování nahrazuje verze 2.5, což znamená stránku s detailnějšími modely postav i prostředí. Dále byly přidány kontaktní zbraně v podobě mečů, holí a „boxerů“, které jsou v některých případech unikátní. V případě použití kontaktní zbraně se pohled z vlastních očí přepíná do pohledu třetí osoby.
Ke 14 charakterům lze mimo kampaň odemknout ještě deset dalších. Rasy se liší dle schopností a startovních zbraní jednotlivých charakterů. Ty spadají do tří váhových kategorií: lehké, střední a těžké. Ti nejlehčí jsou nejrychlejší, avšak nejméně vydrží a nejméně uštědří protivníkům v boji na blízko. Těžké charaktery jsou jejich přesným opakem, střední vyváženým mixem obou zmíněných.
V multiplayeru nechybí klasický ani týmový deathmatch, natož Capture the Flag. Championship 2 navrch přišlo s módy Overdose a Nali Slaughter. První je variací na první tři, druhý pak krutý sport spočívající v pozabíjení co největšího množství Naliů na čas. Survival je přejmenovaný režim Duel z prvního Championship, v němž jde o souboj dvou v režimu pravidel pro deathmatch.
Vítejte na speciálním šampionátu velkého turnaje! Stateční účastníci se v drsných arénových bojích střetnou o dosud největší možné ocenění, jaké kdy soutěž nabídla, a to sice o titul císaře národa Nakhti. Čeká však pouze na nejlepšího z bojovníků. Cena za selhání je vysoká, odměna za vítězství však daleko vyšší…
Unreal Championship (2002) nabídlo zážitek jen mírně odlišný od počítačového Unreal Tournament 2003 (2002), zatímco jeho pokračování s podtitulem The Liandri Conflict představuje pro turnajové Unrealy netypický příběhový mód. Jste neohrožený Anubis, jenž vstoupil do arény společnosti Liandri, aby získal císařský titul.
Unreal Engine 2.0 v tomto pokračování nahrazuje verze 2.5, což znamená stránku s detailnějšími modely postav i prostředí. Dále byly přidány kontaktní zbraně v podobě mečů, holí a „boxerů“, které jsou v některých případech unikátní. V případě použití kontaktní zbraně se pohled z vlastních očí přepíná do pohledu třetí osoby.
Ke 14 charakterům lze mimo kampaň odemknout ještě deset dalších. Rasy se liší dle schopností a startovních zbraní jednotlivých charakterů. Ty spadají do tří váhových kategorií: lehké, střední a těžké. Ti nejlehčí jsou nejrychlejší, avšak nejméně vydrží a nejméně uštědří protivníkům v boji na blízko. Těžké charaktery jsou jejich přesným opakem, střední vyváženým mixem obou zmíněných.
V multiplayeru nechybí klasický ani týmový deathmatch, natož Capture the Flag. Championship 2 navrch přišlo s módy Overdose a Nali Slaughter. První je variací na první tři, druhý pak krutý sport spočívající v pozabíjení co největšího množství Naliů na čas. Survival je přejmenovaný režim Duel z prvního Championship, v němž jde o souboj dvou v režimu pravidel pro deathmatch.
Bring a knife to a gunfight.
Vítejte na speciálním šampionátu velkého turnaje! Stateční účastníci se v drsných arénových bojích střetnou o dosud největší možné ocenění, jaké kdy soutěž nabídla, a to sice o titul císaře národa Nakhti. Čeká však pouze na nejlepšího z bojovníků. Cena za selhání je vysoká, odměna za vítězství však daleko vyšší…
Unreal Championship (2002) nabídlo zážitek jen mírně odlišný od počítačového Unreal Tournament 2003 (2002), zatímco jeho pokračování s podtitulem The Liandri Conflict představuje pro turnajové Unrealy netypický příběhový mód. Jste neohrožený Anubis, jenž vkročil do arény společnosti Liandri, aby získal císařský titul.
Unreal Engine 2.0 v tomto pokračování nahrazuje verze 2.5, což znamená stránku s detailnějšími modely postav i prostředí. Dále byly přidány kontaktní zbraně v podobě mečů, holí a „boxerů“, které jsou v některých případech unikátní. V případě použití kontaktní zbraně se pohled z vlastních očí přepíná do pohledu třetí osoby.
Ke 14 charakterům lze mimo kampaň odemknout ještě deset dalších. Rasy se liší dle schopností a startovních zbraní jednotlivých charakterů. Ty spadají do tří váhových kategorií: lehké, střední a těžké. Ti nejlehčí jsou nejrychlejší, avšak nejméně vydrží a nejméně uštědří protivníkům v boji na blízko. Těžké charaktery jsou jejich přesným opakem, střední vyváženým mixem obou zmíněných.
V multiplayeru nechybí klasický ani týmový deathmatch, natož Capture the Flag. Championship 2 navrch přišlo s módy Overdose a Nali Slaughter. První je variací na první tři, druhý pak krutý sport spočívající v pozabíjení co největšího množství Naliů na čas. Survival je přejmenovaný režim Duel z prvního Championship, v němž jde o souboj dvou v režimu pravidel pro deathmatch.
Vítejte na speciálním šampionátu velkého turnaje! Stateční účastníci se v drsných arénových bojích střetnou o dosud největší možné ocenění, jaké kdy soutěž nabídla, a to sice o titul císaře národa Nakhti. Čeká však pouze na nejlepšího z bojovníků. Cena za selhání je vysoká, odměna za vítězství však daleko vyšší…
Unreal Championship (2002) nabídlo zážitek jen mírně odlišný od počítačového Unreal Tournament 2003 (2002), zatímco jeho pokračování s podtitulem The Liandri Conflict představuje pro turnajové Unrealy netypický příběhový mód. Jste neohrožený Anubis, jenž vkročil do arény společnosti Liandri, aby získal císařský titul.
Unreal Engine 2.0 v tomto pokračování nahrazuje verze 2.5, což znamená stránku s detailnějšími modely postav i prostředí. Dále byly přidány kontaktní zbraně v podobě mečů, holí a „boxerů“, které jsou v některých případech unikátní. V případě použití kontaktní zbraně se pohled z vlastních očí přepíná do pohledu třetí osoby.
Ke 14 charakterům lze mimo kampaň odemknout ještě deset dalších. Rasy se liší dle schopností a startovních zbraní jednotlivých charakterů. Ty spadají do tří váhových kategorií: lehké, střední a těžké. Ti nejlehčí jsou nejrychlejší, avšak nejméně vydrží a nejméně uštědří protivníkům v boji na blízko. Těžké charaktery jsou jejich přesným opakem, střední vyváženým mixem obou zmíněných.
V multiplayeru nechybí klasický ani týmový deathmatch, natož Capture the Flag. Championship 2 navrch přišlo s módy Overdose a Nali Slaughter. První je variací na první tři, druhý pak krutý sport spočívající v pozabíjení co největšího množství Naliů na čas. Survival je přejmenovaný režim Duel z prvního Championship, v němž jde o souboj dvou v režimu pravidel pro deathmatch.
Bring a knife to a gunfight.
Vítejte na speciálním šampionátu velkého turnaje! Stateční účastníci se v drsných arénových bojích střetnou o dosud největší možné ocenění, jaké kdy soutěž nabídla, a to sice o titul císaře národa Nakhti. Čeká však pouze na nejlepšího z bojovníků. Cena za selhání je vysoká, odměna za vítězství však daleko vyšší…
Unreal Championship (2002) nabídlo zážitek jen mírně odlišný od počítačového Unreal Tournament 2003 (2002), zatímco jeho pokračování s podtitulem The Liandri Conflict představuje pro turnajové Unrealy netypický příběhový mód. Jste neohrožený Anubis, jenž vkročil do arény společnosti Liandri, aby získal císařský titul.
Unreal Engine 2.0 v tomto pokračování nahrazuje verze 2.5, což znamená stránku s detailnějšími modely postav i prostředí. Dále byly přidány kontaktní zbraně v podobě mečů, holí a „boxerů“, které jsou v některých případech unikátní. V případě použití kontaktní zbraně se pohled z vlastních očí přepíná do pohledu třetí osoby.
Ke 14 charakterům lze mimo kampaň odemknout ještě deset dalších. Rasy se liší dle schopností a startovních zbraní jednotlivých charakterů. Ty spadají do tří váhových kategorií: lehké, střední a těžké. Ti nejlehčí jsou nejrychlejší, avšak nejméně vydrží a nejméně uštědří protivníkům v boji na blízko. Těžké charaktery jsou jejich přesným opakem, střední vyváženým mixem obou zmíněných.
V multiplayeru nechybí klasický ani týmový deathmatch, natož Capture the Flag. Championship 2 navrch přišlo s módy Overdose a Nali Slaughter. První je variací na první tři, druhý pak krutý sport spočívající v pozabíjení co největšího množství Naliů na čas. Survival je přejmenovaný režim Duel z prvního Championship, v němž jde o souboj dvou v režimu pravidel pro deathmatch.
Vítejte na speciálním šampionátu velkého turnaje! Stateční účastníci se v drsných arénových bojích střetnou o dosud největší možné ocenění, jaké kdy soutěž nabídla, a to sice o titul císaře národa Nakhti. Čeká však pouze na nejlepšího z bojovníků. Cena za selhání je vysoká, odměna za vítězství však daleko vyšší…
Unreal Championship (2002) nabídlo zážitek jen mírně odlišný od počítačového Unreal Tournament 2003 (2002), zatímco jeho pokračování s podtitulem The Liandri Conflict představuje pro turnajové Unrealy netypický příběhový mód. Jste neohrožený Anubis, jenž vkročil do arény společnosti Liandri, aby získal císařský titul.
Unreal Engine 2.0 v tomto pokračování nahrazuje verze 2.5, což znamená stránku s detailnějšími modely postav i prostředí. Dále byly přidány kontaktní zbraně v podobě mečů, holí a „boxerů“, které jsou v některých případech unikátní. V případě použití kontaktní zbraně se pohled z vlastních očí přepíná do pohledu třetí osoby.
Ke 14 charakterům lze mimo kampaň odemknout ještě deset dalších. Rasy se liší dle schopností a startovních zbraní jednotlivých charakterů. Ty spadají do tří váhových kategorií: lehké, střední a těžké. Ti nejlehčí jsou nejrychlejší, avšak nejméně vydrží a nejméně uštědří protivníkům v boji na blízko. Těžké charaktery jsou jejich přesným opakem, střední vyváženým mixem obou zmíněných.
V multiplayeru nechybí klasický ani týmový deathmatch, natož Capture the Flag. Championship 2 navrch přišlo s módy Overdose a Nali Slaughter. První je variací na první tři, druhý pak krutý sport spočívající v pozabíjení co největšího množství Naliů na čas. Survival je přejmenovaný režim Duel z prvního Championship, v němž jde o souboj dvou v režimu pravidel pro deathmatch.
Bring a knife to a gunfight.
Vítejte na speciálním šampionátu velkého turnaje! Stateční účastníci se v drsných arénových bojích střetnou o dosud největší možné ocenění, jaké kdy soutěž nabídla, a to sice o titul císaře národa Nakhti. Čeká však pouze na nejlepšího z bojovníků. Cena za selhání je vysoká, odměna za vítězství však daleko vyšší…
Unreal Championship (2002) nabídlo zážitek jen mírně odlišný od počítačového Unreal Tournament 2003 (2002), zatímco jeho pokračování s podtitulem The Liandri Conflict představuje pro turnajové Unrealy netypický příběhový mód. Jste neohrožený Anubis, jenž vkročil do arény společnosti Liandri, aby získal císařský titul.
Unreal Engine 2.0 v tomto pokračování nahrazuje verze 2.5, což znamená stránku s detailnějšími modely postav i prostředí. Dále byly přidány kontaktní zbraně v podobě mečů, holí a „boxerů“, které jsou v některých případech unikátní. V případě použití kontaktní zbraně se pohled z vlastních očí přepíná do pohledu třetí osoby.
Ke 14 charakterům lze mimo kampaň odemknout ještě deset dalších. Rasy se liší dle schopností a startovních zbraní jednotlivých charakterů. Ty spadají do tří váhových kategorií: lehké, střední a těžké. Ti nejlehčí jsou nejrychlejší, avšak nejméně vydrží a nejméně uštědří protivníkům v boji na blízko. Těžké charaktery jsou jejich přesným opakem, střední vyváženým mixem obou zmíněných.
V multiplayeru nechybí klasický ani týmový deathmatch, natož Capture the Flag. Championship 2 navrch přišlo s módy Overdose a Nali Slaughter. První je variací na první tři, druhý pak krutý sport spočívající v pozabíjení co největšího množství Naliů na čas. Survival je přejmenovaný režim Duel z prvního Championship, v němž jde o souboj dvou v režimu pravidel pro deathmatch.
Vítejte na speciálním šampionátu velkého turnaje! Stateční účastníci se v drsných arénových bojích střetnou o dosud největší možné ocenění, jaké kdy soutěž nabídla, a to sice o titul císaře národa Nakhti. Čeká však pouze na nejlepšího z bojovníků. Cena za selhání je vysoká, odměna za vítězství však daleko vyšší…
Unreal Championship (2002) nabídlo zážitek jen mírně odlišný od počítačového Unreal Tournament 2003 (2002), zatímco jeho pokračování s podtitulem The Liandri Conflict představuje pro turnajové Unrealy netypický příběhový mód. Jste neohrožený Anubis, jenž vkročil do arény společnosti Liandri, aby získal císařský titul.
Unreal Engine 2.0 v tomto pokračování nahrazuje verze 2.5, což znamená stránku s detailnějšími modely postav i prostředí. Dále byly přidány kontaktní zbraně v podobě mečů, holí a „boxerů“, které jsou v některých případech unikátní. V případě použití kontaktní zbraně se pohled z vlastních očí přepíná do pohledu třetí osoby.
Ke 14 charakterům lze mimo kampaň odemknout ještě deset dalších. Rasy se liší dle schopností a startovních zbraní jednotlivých charakterů. Ty spadají do tří váhových kategorií: lehké, střední a těžké. Ti nejlehčí jsou nejrychlejší, avšak nejméně vydrží a nejméně uštědří protivníkům v boji na blízko. Těžké charaktery jsou jejich přesným opakem, střední vyváženým mixem obou zmíněných.
V multiplayeru nechybí klasický ani týmový deathmatch, natož Capture the Flag. Championship 2 navrch přišlo s módy Overdose a Nali Slaughter. První je variací na první tři, druhý pak krutý sport spočívající v pozabíjení co největšího množství Naliů na čas. Survival je přejmenovaný režim Duel z prvního Championship, v němž jde o souboj dvou v režimu pravidel pro deathmatch.