Čistě multiplayerová hra od slovenského studia Floating Minds, se točí okolo bitev tanků. Hra se inspirovala hrou Tunneler 2.0 z roku 1991. Ve hře ovládáte svůj tančík a bojujete proti ostatním ve třech modech. V režimu "Free for All" bojujete proti všem a hra končí buď po uplynutí časomíry nebo určitém počtu zničených tanků. Druhým režimem je "Team Showdown", kde se svým týmem bojujete proti druhému týmu a snažíte se získat, co nejvíce zabití. Posledním režimem je "Capture the Flag", ve kterém se snažíte soupeři ukrást vlajku a dovést ji do své základny.
Za vyhrané i prohrané bitvy nebo i zabité tančíky, získáváte zkušenostní body, které můžete využít k zakoupení nového tančíku, vylepšení zbraní, pohybu a obrany nebo ke změně vzhledu vašeho vozidla.
Hra nejspíše nikdy nevystoupila z betaverze a přibližně po roce byl vývoj hry ukončen. Přesto se o hru několik fanoušků dlouhou dobu staralo a přidávalo i nový obsah. Nyní není zcela jisté, zda jsou servery hry v provozu.
Za vyhrané i prohrané bitvy nebo i zabité tančíky, získáváte zkušenostní body, které můžete využít k zakoupení nového tančíku, vylepšení zbraní, pohybu a obrany nebo ke změně vzhledu vašeho vozidla.
Hra nejspíše nikdy nevystoupila z betaverze a přibližně po roce byl vývoj hry ukončen. Přesto se o hru několik fanoušků dlouhou dobu staralo a přidávalo i nový obsah. Nyní není zcela jisté, zda jsou servery hry v provozu.
Čistě multiplayerová hra od slovenského studia Floating Minds se točila okolo bitev tanků. Hra se inspirovala tankovou arkádou Tunneler 2.0 z roku 1991 a ovládali jste v ní svůj tančík, s nímž jste stříleli po svých oponentech ve třech modech. V režimu "Free for All" jste útočili proti všem a hra končila buď uplynutím časomíry nebo po určitém počtu zničených tanků. Druhým režimem byl "Team Showdown", kde jste se svým týmem bojovali proti druhému týmu a snažili jste se získat co nejvíce zabití. Posledním režimem byl "Capture the Flag", ve kterém jste se snažili soupeři ukrást vlajku a dovést ji do své základny.
Za vyhrané i prohrané bitvy nebo zabité tančíky, jste získávali zkušenostní body, které jste mohli využít k zakoupení nového tančíku, vylepšení zbraní, pohybu a obrany nebo ke změně vzhledu vašeho vozidla.
Hra nikdy nevystoupila z předběžného přístupu a přibližně po roce byl její vývoj ukončen. Přesto se o Tunnelers několik fanoušků ještě nějakou dobu staralo a přidávalo i nový obsah.
Za vyhrané i prohrané bitvy nebo zabité tančíky, jste získávali zkušenostní body, které jste mohli využít k zakoupení nového tančíku, vylepšení zbraní, pohybu a obrany nebo ke změně vzhledu vašeho vozidla.
Hra nikdy nevystoupila z předběžného přístupu a přibližně po roce byl její vývoj ukončen. Přesto se o Tunnelers několik fanoušků ještě nějakou dobu staralo a přidávalo i nový obsah.