Tower of Goo je velmi jednoduchou hříčkou, jejímž autorem je spoluzakladatel projektu Experimental Gameplay Kyle Gabler, a právě zde měla tato hra premiéru.
Cílem je postavit co nejvyšší věž z Goo kuliček, které při napojování jedné na druhou vytvářejí traverzovité stavební bloky věže. Koncept velmi připomíná podobně jednoduchou nezávislou hru Bridge Builder. Vskutku o nic jiného nejde a celý tento projekt měl za cíl nastartovat tvorbu originálních nezávislých her.
Později Kyle Gabler ještě vydal upravenou verzi hry pod názvem Tower of Goo: UNLIMITED!, ve které odstranil výškové omezení a dal hráči k dispozici neomezené množství kuliček Goo. Na úspěch této hry později navazuje již komerční (ale stále nezávislý) World of Goo, který Kyle vyvíjel již se svým kolegou Ronem Carmelem v nově založené dvoučlenné společnosti 2D Boy.
Cílem je postavit co nejvyšší věž z Goo kuliček, které při napojování jedné na druhou vytvářejí traverzovité stavební bloky věže. Koncept velmi připomíná podobně jednoduchou nezávislou hru Bridge Builder. Vskutku o nic jiného nejde a celý tento projekt měl za cíl nastartovat tvorbu originálních nezávislých her.
Později Kyle Gabler ještě vydal upravenou verzi hry pod názvem Tower of Goo: UNLIMITED!, ve které odstranil výškové omezení a dal hráči k dispozici neomezené množství kuliček Goo. Na úspěch této hry později navazuje již komerční (ale stále nezávislý) World of Goo, který Kyle vyvíjel již se svým kolegou Ronem Carmelem v nově založené dvoučlenné společnosti 2D Boy.
Tower of Goo je velmi jednoduchou hříčkou, jejímž autorem je spoluzakladatel projektu Experimental Gameplay Kyle Gabler, a právě zde měla tato hra premiéru.
Cílem je postavit co nejvyšší věž z Goo kuliček, které při napojování jedné na druhou vytvářejí traverzovité stavební bloky věže. Koncept velmi připomíná podobně jednoduchou nezávislou hru Bridge Builder. Vskutku o nic jiného nejde a celý tento projekt měl za cíl nastartovat tvorbu originálních nezávislých her.
Později Kyle Gabler ještě vydal upravenou verzi hry pod názvem Tower of Goo: UNLIMITED!, ve které odstranil výškové omezení a dal hráči k dispozici neomezené množství kuliček Goo. Na úspěch této hry později navazuje již komerční (ale stále nezávislý) World of Goo, který Kyle vyvíjel již se svým kolegou Ronem Carmelem v nově založené dvoučlenné společnosti 2D Boy.
Cílem je postavit co nejvyšší věž z Goo kuliček, které při napojování jedné na druhou vytvářejí traverzovité stavební bloky věže. Koncept velmi připomíná podobně jednoduchou nezávislou hru Bridge Builder. Vskutku o nic jiného nejde a celý tento projekt měl za cíl nastartovat tvorbu originálních nezávislých her.
Později Kyle Gabler ještě vydal upravenou verzi hry pod názvem Tower of Goo: UNLIMITED!, ve které odstranil výškové omezení a dal hráči k dispozici neomezené množství kuliček Goo. Na úspěch této hry později navazuje již komerční (ale stále nezávislý) World of Goo, který Kyle vyvíjel již se svým kolegou Ronem Carmelem v nově založené dvoučlenné společnosti 2D Boy.