Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings
The Creative Assembly (nově vytvořeno)
The Creative Assembly (nově vytvořeno)
Creative Assembly
PC
23.01.2018
PC
23.01.2018
PC
23.01.2018
Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings Total War: Warhammer II – Rise of the Tomb Kings
Žánr
strategie > real-time strategie *
strategie > tahová strategie
strategie > tahová strategie *
strategie > real-time strategie
strategie > tahová strategie *
strategie > real-time strategie

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
rozšíření rozšíření rozšíření
Multiplayer
ano ano ano

Rise of the Tomb Kings je prvé väčšie rozšírenie do hry Total War: Warhammer II. V tomto DLC dominuje egyptská tematika, konkrétne štyria králi hrobiek – Settra, Khalid, Khatep a Arkhan. Hra sa odohráva na vyprahlých púštiach na juhu mapy Vortex. Frakcia týchto štyroch kráľov hľadá zašlú slávu a pomstu voči Nagashovi, ktorý so svojimi upírmi pred stáročiami zničil kedysi silné impérium Nehekharu. Hlavné jadro armád tvoria postrádateľné nemŕtve jednotky a kolosálne konštrukty.

Toto DLC prichádza s novými funkciami. Bol pridaný systém regrutovania nových jednotiek, ktoré oživujete z kostí a tak za ne neplatíte peniazmi. Avšak ich počty sú na bojovom poli obmedzené kapacitnými limitmi, ktoré sa navyšujú budovami. Podmienkou víťazstva je zisk kníh Nagasha, čo je v podstate podkampaň k hlavnej náplni pôvodnej hry Total War: Warhammer II.
Rise of the Tomb Kings je prvé väčšie rozšírenie do hry Total War: Warhammer II. V tomto DLC dominuje egyptská tematika, konkrétne štyria králi hrobiek – Settra, Khalid, Khatep a Arkhan. Hra sa odohráva na vyprahlých púštiach na juhu mapy Vortex. Frakcia týchto štyroch kráľov hľadá zašlú slávu a pomstu voči Nagashovi, ktorý so svojimi upírmi pred stáročiami zničil kedysi silné impérium Nehekharu. Hlavné jadro armád tvoria postrádateľné nemŕtve jednotky a kolosálne konštrukty.

Toto DLC prichádza s novými funkciami. Bol pridaný systém regrutovania nových jednotiek, ktoré oživujete z kostí a tak za ne neplatíte peniazmi. Avšak ich počty sú na bojovom poli obmedzené kapacitnými limitmi, ktoré sa navyšujú budovami. Podmienkou víťazstva je zisk kníh Nagasha, čo je v podstate podkampaň k hlavnej náplni pôvodnej hry Total War: Warhammer II.
První velké rozšíření do hry Total War: Warhammer II umožňuje započít kampaň za krále hrobek. Králové hrobek jsou dávní vládci, kletbou odsouzení k věčnému životu. Kultura království mrtvých je silně inspirovaná obdobím velkých faraonů v Egyptě a jejich posedlostí po posmrtném životě. Již dávno mrtvá, vyprahlá a pískem zasypaná království tak lemují hrobky, pyramidy a obrovské nekropole.

Na výběr jsou celkem čtyři legendární šlechtici, z nichž každý má svůj vlastní příběh. Cílem kampaně je získat většinu z devíti Nagashových knih roztříštěných po světě, z nichž každá nějakým způsobem posílí jejich vlastníka. Po získání knih získá jejich majitel moc probudit a ovládnout Nagashovu černou pyramidu, která vládne neuvěřitelnou mocí a zlou vůlí. Pyramidu ovšem střeží mocná armáda, která má za úkol ji bránit.

Settra Nehynoucí je jedním ze čtyř šlechticů, co touží po moci pyramidy. Jedná se o krále králů, nejmocnějšího ze všech prokletých a zároveň i nejctižádostivějšího. Nejvyšší královna Khalida, během života nádherná panovnice z Lybarasu, byla svou sestrou Neferatou přeměněna nedokonalým elixírem života na upíra. Její hadí bohyně jí nakonec prokletí zbavila a obdařila svou jedovatou mocí a nyní Khalida pohrdá všemi upíry.

Velký hierofant Khatep je vůdce pohřební sekty. Poté, co Nagash zničil Nehekaru, probudil do neživota Settru, ovšem Settra mu nedůvěřoval a tak se odebral do zemí Druchii (temných elfů) a ve vyhnanství hledá, jak se svému vládci opět zavděčit. Arkhan Černý je nástupce samotného velkého nekromanta Nagashe. Jeho frakce tak netrpí následky upíří nákazy, má dobré vztahy s upířími hrabaty a může do své armády verbovat upíří jednotky.

V bitvě se králové hrobek spoléhají na starověké taktiky boje vylepšené o kolosální konstrukty, magií oživlé sochy nebo kamenné škorpiony. Starověká není jen taktika, ale i samotné armády – pěší jednotky jsou rozpohybovaní kostlivci bez emocí vybavené starověkými zbraněmi. V kampani nemusí za své armády platit žádné prostředky a počty jednotek jsou omezeny pouze budovami, které určují jejich maximální počet.
Omezené jsou například válečné vozy, lučištníci, oživlé sochy Ushubati nebo velké konstrukty sfingy. Omezený je i počet aktivních armád, který lze zvýšit objevováním zapomenutích objevů dávných dynastií nebo oživením nového krále pomocí posmrtných kanop, které slouží také k odemykání mocných relikvií nebo proslulých jednotek.