Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Každopádně je to opravdu škoda že zrovna tahle hra končí, Total War v podání multiplayerovky byl vynikající nápad i zasazením doby, ale mě na tom nejvíc štvala opět Wargamingová arkádovost kdy jednotky měli HPčka jako celek, vše se to hýbalo nějak nemotorně a opožděně a hlavně příšerný progresion systém aneb po šestém tieru začneš prodělávat majlant za prohranou bitvu, bitvu kterou většinou nejde zvrátit protože RNG. Což je vlastně specialitka každé WarGamingové hry která mě odradila od všech jejich her.
@Redfield (01.03.2018 16:47): U wotka prodělavám už na sedmičkách.

Falanga je sice overpowered ale je to normální starověká formace, omezit ji časově by bylo nehratelné. A navím se jim dá vyhnout, nebo na ně zepředu pošleš jednu jednotku a druhou mezitím obejdeš.

Teď jsem měl bitvu kde mi cizí vrhači sundali asi třicet jezdců i přesto že bylo jasný že na ně útočím já... :D
@Gordon (01.03.2018 15:34): U WoT to bylo tuším někde na 8-9. tieru, kdy se to dostalo přes tu hranici (nejsem si jistej, jestli s premiákem nebo bez). Po víkendu to vyzkouším.

Na falanze mi vadí ten stupidní knockback, kterej jí dává strašnou výhodu i proti šermířům. Trochu to vyvažuje fatigue, ale stejně bych to radši viděl přinejmenším jako dočasnou schopnost...

To mi ani neříkej, troglodytů s lukostřelcema jsem si už stihl užít dost. Ale většinou se tomu nevyhneš, pokud chceš vyhrát. Něco proletí, i když střílíš nepříteli do zad, nebo do houfu tří jednotek, kterej obklíčil jednu polomrtvou spojeneckou. A hra to nerozlišuje od toho, kdy to vyloženě napálíš do vlastních a týmu uškodíš, a penalizuje tě za oboje. Obávám se, že to lidi bude odrazovat lučištníky/vrhače hrát. Měl jsem pár her, kde ani na jedné straně tyhle jednotky nebyly, a byl to vždycky příšernej, 15minutovej mor.
@Redfield (01.03.2018 03:38): S dotováním máš asi pravdu, já byl zatím asi jen na pátým tieru. Falanga mi přijde naprosto v pohodě, to že jsou hráči schopní s ní jít do křížku není problém hry. Imho zrovna lukostřelce keří se mi snaží "pomoc" mám ze všeho nejraději, není nic krásnějšího když bojuju v přesile a začne mi to tam bombardovat hráč s lukostřelci a ubírat tak oboum stranám stejně. -_-
@Gordon (01.03.2018 02:09): Sice jsem to ještě neměl čas vyzkoušet, ale nedokážu si představit, že vyšší tiery nebude třeba dotovat podobně jako ve WoT (bez prémiáku už tuplem). Obzvlášť lučištníky a vrhače, kde dost stříbra sežere friendly fire.

A z toho, co jsem zatím odehrál, musím říct, že zakládat gameplay na speciálních schopnostech s cooldownem je pěkně dementní nápad. S kavalérií většinou velkou část bitvy čekám, až mi znova naběhne charge, samy o sobě jsou ty jednotky naprosto impotentní. O magické falanze (a lidech, co s ní zabíjí jednotky spoluhráčů) bych se radši ani nevyjadřoval...
Překvapuje mě že na rozdíl od ostatních her od wargamingu tady nerozhoduje RNG ale především kooperace a taktizování, a i přesto že prohraji, vydělám.
Nejspíš proto že to nemá na starosti přímo wargaming. Jen tak dál, je radost hledět jak mi moji hopliti kropí jízdu hloupého hráče který ji na mě poslal.