Total Annihilation je real-time strategie od Chrise Taylora a byla vůbec první RTS, která uvedla na naše monitory plně 3D jednotky a terén, což v době, kdy 3D akcelerátory ještě nebyly běžné, znamenalo opravdový úspěch.
Ve hře se střetávají dvě robotické strany, Core a Arm, které během svého boje naprosto vyčerpaly veškeré surovinové zásoby galaxie a střetávají se tak v posledním boji, na jehož konci může stát jen jeden vítěz. Totální anihilace protivníka je jedinou možností.
Kromě již zmíněného 3D terénu hra excelovala i počtem a variabilitou jednotek, kterých v základní hře bylo 150. Toto číslo dále rozšírily 2 datadisky a na internetu je k dispozici přes 6,000 na doinstalování. Nejdůležitější jednotkou je však Commander unit, který kromě stavby budov základní úrovně zvládá házet na nepřátele kousy antihmoty. Jeho ztrátou však mise ve většině případů končí.
Chris Taylor v roce 2007 vydal Supreme Commander, který je obecně považován za volné pokračování Total Annihilation.
Ve hře se střetávají dvě robotické strany, Core a Arm, které během svého boje naprosto vyčerpaly veškeré surovinové zásoby galaxie a střetávají se tak v posledním boji, na jehož konci může stát jen jeden vítěz. Totální anihilace protivníka je jedinou možností.
Kromě již zmíněného 3D terénu hra excelovala i počtem a variabilitou jednotek, kterých v základní hře bylo 150. Toto číslo dále rozšírily 2 datadisky a na internetu je k dispozici přes 6,000 na doinstalování. Nejdůležitější jednotkou je však Commander unit, který kromě stavby budov základní úrovně zvládá házet na nepřátele kousy antihmoty. Jeho ztrátou však mise ve většině případů končí.
Chris Taylor v roce 2007 vydal Supreme Commander, který je obecně považován za volné pokračování Total Annihilation.
Total Annihilation je real-time strategie od Chrise Taylora a byla vůbec první RTS, která uvedla na naše monitory plně 3D jednotky a terén, což v době, kdy 3D akcelerátory ještě nebyly běžné, znamenalo opravdový úspěch.
Ve hře se střetávají dvě robotické strany, Core a Arm, které během svého boje naprosto vyčerpaly veškeré surovinové zásoby galaxie a střetávají se tak v posledním boji, na jehož konci může stát jen jeden vítěz. Totální anihilace protivníka je jedinou možností.
Kromě již zmíněného 3D terénu hra excelovala i počtem a variabilitou jednotek, kterých v základní hře bylo 150. Toto číslo dále rozšírily 2 datadisky a na internetu je k dispozici přes 6,000 na doinstalování. Nejdůležitější jednotkou je však Commander unit, který kromě stavby budov základní úrovně zvládá házet na nepřátele kousy antihmoty. Jeho ztrátou však mise ve většině případů končí.
Chris Taylor v roce 2007 vydal Supreme Commander, který je obecně považován za volné pokračování Total Annihilation.
Ve hře se střetávají dvě robotické strany, Core a Arm, které během svého boje naprosto vyčerpaly veškeré surovinové zásoby galaxie a střetávají se tak v posledním boji, na jehož konci může stát jen jeden vítěz. Totální anihilace protivníka je jedinou možností.
Kromě již zmíněného 3D terénu hra excelovala i počtem a variabilitou jednotek, kterých v základní hře bylo 150. Toto číslo dále rozšírily 2 datadisky a na internetu je k dispozici přes 6,000 na doinstalování. Nejdůležitější jednotkou je však Commander unit, který kromě stavby budov základní úrovně zvládá házet na nepřátele kousy antihmoty. Jeho ztrátou však mise ve většině případů končí.
Chris Taylor v roce 2007 vydal Supreme Commander, který je obecně považován za volné pokračování Total Annihilation.
Total Annihilation je galaktická válečná real-time strategie, ve které proti sobě stojí tisíce let soupeřící futuristické strany Core a Arm. Core byla vládnoucí společnost chápající vědu jako základ života a přišla na to, jak lidem zajistit nesmrtelnost. Jenže to se některým nelíbilo. Někteří si mysleli, že smrt je přirozenou součástí života a mělo by to tak zůstat. A tak se zformovala Arm. Galaxie je již čtyři tisíce let trvajícím konfliktem zpustošena tak, že se obě strany rozhodly válku skončit a svého protivníka totálně rozdrtit.
Hra je specifická počtem a variabilitou jednotek. Jednotky se člení na vozidla, letadla, lodě a pěchotu nahrazující roboty KBoty, přičemž každý druh je zastoupen zhruba pěti zástupci základní a pokročilé úrovně. Ústřední jednotkou je tzv. velitel. Jedná se o obřího robustního obojživelného robota, jehož vysláním strana provádí invazi na dosud neobydlenou planetu. Sám produkuje určité množství kovu a energie, je schopen stavět budovy a vlastní D-Gun, kterým jakoukoliv jednotku "vyřídí" na jednu ránu.
Věcí, kterou se Total Annihilation nesmazatelně zapsal do historie RTS, je plnohodnotné 3D zpracování jednotek a terénu. V době, kdy 3D akcelerátory ještě nebyly běžné, to znamenalo opravdový úspěch. Mimoto hra vybočuje neobvyklým zpracováním radaru, který zachycuje každou nepřátelskou jednotku nebo strukturu ve svém dosahu, a společně se superkanóny tak dává prostor neotřelé strategii ostřelování nepřítele mimo území v dohledu vlastních jednotek.
Hra byla velmi otevřená modifikacím; na Internetu je jich k dispozici již přes 6 000. Hru dále rozšířily dva datadisky - Core Contingency a Battle Tactics - a Chris Taylor herní designér Total Annihilation, se zasloužil rovněž o vydání hry Supreme Commander, která je obecně považována za volné pokračování Total Annihilation.
Hra je specifická počtem a variabilitou jednotek. Jednotky se člení na vozidla, letadla, lodě a pěchotu nahrazující roboty KBoty, přičemž každý druh je zastoupen zhruba pěti zástupci základní a pokročilé úrovně. Ústřední jednotkou je tzv. velitel. Jedná se o obřího robustního obojživelného robota, jehož vysláním strana provádí invazi na dosud neobydlenou planetu. Sám produkuje určité množství kovu a energie, je schopen stavět budovy a vlastní D-Gun, kterým jakoukoliv jednotku "vyřídí" na jednu ránu.
Věcí, kterou se Total Annihilation nesmazatelně zapsal do historie RTS, je plnohodnotné 3D zpracování jednotek a terénu. V době, kdy 3D akcelerátory ještě nebyly běžné, to znamenalo opravdový úspěch. Mimoto hra vybočuje neobvyklým zpracováním radaru, který zachycuje každou nepřátelskou jednotku nebo strukturu ve svém dosahu, a společně se superkanóny tak dává prostor neotřelé strategii ostřelování nepřítele mimo území v dohledu vlastních jednotek.
Hra byla velmi otevřená modifikacím; na Internetu je jich k dispozici již přes 6 000. Hru dále rozšířily dva datadisky - Core Contingency a Battle Tactics - a Chris Taylor herní designér Total Annihilation, se zasloužil rovněž o vydání hry Supreme Commander, která je obecně považována za volné pokračování Total Annihilation.
Total Annihilation je galaktická válečná real-time strategie, ve které proti sobě stojí tisíce let soupeřící futuristické strany Core a Arm. Core byla vládnoucí společnost chápající vědu jako základ života a přišla na to, jak lidem zajistit nesmrtelnost. Jenže to se některým nelíbilo. Někteří si mysleli, že smrt je přirozenou součástí života, a mělo by to tak zůstat. A tak se zformovala Arm. Galaxie je již čtyři tisíce let trvajícím konfliktem zpustošena tak, že se obě strany rozhodly válku skončit a svého protivníka totálně rozdrtit.
Hra je specifická počtem a variabilitou jednotek a budov. Jednotky se člení na vozidla, letadla, lodě a pěchotu nahrazující roboty KBoty, přičemž každý druh je reprezentován zhruba pěti zástupci základní a pokročilé úrovně. Ústřední jednotkou je tzv. velitel. Jedná se o obřího robustního obojživelného robota, jehož vysláním strana provádí invazi na dosud neobydlenou planetu. Sám produkuje určité množství obou dobývaných surovin, kovu a energie, je schopen stavět budovy a vlastní D-Gun, kterým jakoukoliv jednotku "vyřídí" na jednu ránu.
Věcí, kterou se Total Annihilation nesmazatelně zapsal do historie RTS, je plnohodnotné 3D zpracování jednotek a terénu. V době, kdy 3D akcelerátory ještě nebyly běžné, to znamenalo opravdový úspěch. Mimoto hra vybočuje neobvyklým zpracováním radaru, který zachycuje každou nepřátelskou jednotku nebo strukturu ve svém dosahu, a společně se superkanóny tak dává prostor neotřelé strategii ostřelování nepřítele mimo území v dohledu vlastních jednotek.
Hra byla velmi otevřená modifikacím; na Internetu je jich k dispozici již přes 6 000. Hru dále rozšířily dva datadisky - Core Contingency a Battle Tactics - a Chris Taylor, herní designér Total Annihilation, se zasloužil rovněž o vydání hry Supreme Commander, která je obecně považována za volné pokračování Total Annihilation.
Hra je specifická počtem a variabilitou jednotek a budov. Jednotky se člení na vozidla, letadla, lodě a pěchotu nahrazující roboty KBoty, přičemž každý druh je reprezentován zhruba pěti zástupci základní a pokročilé úrovně. Ústřední jednotkou je tzv. velitel. Jedná se o obřího robustního obojživelného robota, jehož vysláním strana provádí invazi na dosud neobydlenou planetu. Sám produkuje určité množství obou dobývaných surovin, kovu a energie, je schopen stavět budovy a vlastní D-Gun, kterým jakoukoliv jednotku "vyřídí" na jednu ránu.
Věcí, kterou se Total Annihilation nesmazatelně zapsal do historie RTS, je plnohodnotné 3D zpracování jednotek a terénu. V době, kdy 3D akcelerátory ještě nebyly běžné, to znamenalo opravdový úspěch. Mimoto hra vybočuje neobvyklým zpracováním radaru, který zachycuje každou nepřátelskou jednotku nebo strukturu ve svém dosahu, a společně se superkanóny tak dává prostor neotřelé strategii ostřelování nepřítele mimo území v dohledu vlastních jednotek.
Hra byla velmi otevřená modifikacím; na Internetu je jich k dispozici již přes 6 000. Hru dále rozšířily dva datadisky - Core Contingency a Battle Tactics - a Chris Taylor, herní designér Total Annihilation, se zasloužil rovněž o vydání hry Supreme Commander, která je obecně považována za volné pokračování Total Annihilation.
Total Annihilation je galaktická válečná real-time strategie, ve které proti sobě stojí tisíce let soupeřící futuristické strany Core a Arm. Core byla vládnoucí společnost chápající vědu jako základ života a přišla na to, jak lidem zajistit nesmrtelnost. Jenže to se některým nelíbilo. Někteří si mysleli, že smrt je přirozenou součástí života, a mělo by to tak zůstat. A tak se zformovala Arm. Galaxie je již čtyři tisíce let trvajícím konfliktem zpustošena tak, že se obě strany rozhodly válku skončit a svého protivníka totálně rozdrtit.
Hra je specifická počtem a variabilitou jednotek a budov. Jednotky se člení na vozidla, letadla, lodě a pěchotu nahrazující roboty KBoty, přičemž každý druh je reprezentován zhruba pěti zástupci základní a pokročilé úrovně. Ústřední jednotkou je tzv. velitel. Jedná se o obřího robustního obojživelného robota, jehož vysláním strana provádí invazi na dosud neobydlenou planetu. Sám produkuje určité množství obou dobývaných surovin, kovu a energie, je schopen stavět budovy a vlastní D-Gun, kterým jakoukoliv jednotku "vyřídí" na jednu ránu.
Věcí, kterou se Total Annihilation nesmazatelně zapsal do historie RTS, je plnohodnotné 3D zpracování jednotek a terénu. V době, kdy 3D akcelerátory ještě nebyly běžné, to znamenalo opravdový úspěch. Mimoto hra vybočuje neobvyklým zpracováním radaru, který zachycuje každou nepřátelskou jednotku nebo strukturu ve svém dosahu, a společně se super kanóny tak dává prostor neotřelé strategii ostřelování nepřítele mimo území v dohledu vlastních jednotek.
Hra byla velmi otevřená modifikacím; na Internetu je jich k dispozici již přes 6 000. Hru dále rozšířily dva datadisky - Core Contingency a Battle Tactics - a Chris Taylor, herní designér Total Annihilation, se zasloužil rovněž o vydání hry Supreme Commander, která je obecně považována za volné pokračování Total Annihilation.
Hra je specifická počtem a variabilitou jednotek a budov. Jednotky se člení na vozidla, letadla, lodě a pěchotu nahrazující roboty KBoty, přičemž každý druh je reprezentován zhruba pěti zástupci základní a pokročilé úrovně. Ústřední jednotkou je tzv. velitel. Jedná se o obřího robustního obojživelného robota, jehož vysláním strana provádí invazi na dosud neobydlenou planetu. Sám produkuje určité množství obou dobývaných surovin, kovu a energie, je schopen stavět budovy a vlastní D-Gun, kterým jakoukoliv jednotku "vyřídí" na jednu ránu.
Věcí, kterou se Total Annihilation nesmazatelně zapsal do historie RTS, je plnohodnotné 3D zpracování jednotek a terénu. V době, kdy 3D akcelerátory ještě nebyly běžné, to znamenalo opravdový úspěch. Mimoto hra vybočuje neobvyklým zpracováním radaru, který zachycuje každou nepřátelskou jednotku nebo strukturu ve svém dosahu, a společně se super kanóny tak dává prostor neotřelé strategii ostřelování nepřítele mimo území v dohledu vlastních jednotek.
Hra byla velmi otevřená modifikacím; na Internetu je jich k dispozici již přes 6 000. Hru dále rozšířily dva datadisky - Core Contingency a Battle Tactics - a Chris Taylor, herní designér Total Annihilation, se zasloužil rovněž o vydání hry Supreme Commander, která je obecně považována za volné pokračování Total Annihilation.