Online 3rd person cover-based taktická akce. Až 16 hráčů je rozděleno na dva osmičlenné týmy, snažící se získat cílové body na mapě. Tým, který má u bodu více hráčů jej začne zabírat, po zabrání se prodlouží časový limit kola.
Na výběr jsou zde tři různé třídy (Recon, Assault a Support) s různými zbraněmi a hlavně schopnostmi. Recon může mít buď odstřelovací pušku nebo SMG na blízko. Mezi jeho schopnosti patří neviditelnost nebo radar. Assault nesoucí útočnou pušku nebo brokovnici, má schopnost blitz (útok se štítem) nebo generátor vedra pro potlačení protivníků za krytem. A poslední třídou je Support, který má ve výbavě lehký kulomet nebo brokovnici a jeho schopnosti jsou blackout (EMP vlna, která, po určitou dobu, zruší schopnosti vašich nepřátel v oblasti) nebo štít odpuzující střelbu. K tomu má každá třída ještě speciální vlastnosti jako jsou doplnění munice, regenerace zdraví nebo detektor pohybu. Levelování je pro každý class zvlášť, odemykají se jim nové zbraně, doplňky, schopnosti a bonusy ke schopnostem. Nové zbraně nejsou řádově lepší než počáteční, vždy je důležitější taktika. Hra odměňuje hraní v týmech denními bonusy.
K dispozici jsou prozatím jen čtyři mapy. Na dvou se hraje "přetahovaná" - vždy se bojuje jen o jeden bod mapy v linii pěti bodů až do vypršení časového limitu, nebo dobytí všech bodů jedním týmem. Další dvě mapy jsou útok/obrana, ztracené body obránců se nedají získat zpět. Útočníci musí v časovém limitu dobýt všechny body obránců, v druhém kole si role týmy prohodí. Důležitým prvkem v klání je Cover systém. Hráč má v krytu menší rozptyl a samozřejmě je také krytý před nepřítelem. Nedostává ovšem žádný bonus k životům, pokud neopatrně vystrčí nos, cover mu nepomůže.
Na výběr jsou zde tři různé třídy (Recon, Assault a Support) s různými zbraněmi a hlavně schopnostmi. Recon může mít buď odstřelovací pušku nebo SMG na blízko. Mezi jeho schopnosti patří neviditelnost nebo radar. Assault nesoucí útočnou pušku nebo brokovnici, má schopnost blitz (útok se štítem) nebo generátor vedra pro potlačení protivníků za krytem. A poslední třídou je Support, který má ve výbavě lehký kulomet nebo brokovnici a jeho schopnosti jsou blackout (EMP vlna, která, po určitou dobu, zruší schopnosti vašich nepřátel v oblasti) nebo štít odpuzující střelbu. K tomu má každá třída ještě speciální vlastnosti jako jsou doplnění munice, regenerace zdraví nebo detektor pohybu. Levelování je pro každý class zvlášť, odemykají se jim nové zbraně, doplňky, schopnosti a bonusy ke schopnostem. Nové zbraně nejsou řádově lepší než počáteční, vždy je důležitější taktika. Hra odměňuje hraní v týmech denními bonusy.
K dispozici jsou prozatím jen čtyři mapy. Na dvou se hraje "přetahovaná" - vždy se bojuje jen o jeden bod mapy v linii pěti bodů až do vypršení časového limitu, nebo dobytí všech bodů jedním týmem. Další dvě mapy jsou útok/obrana, ztracené body obránců se nedají získat zpět. Útočníci musí v časovém limitu dobýt všechny body obránců, v druhém kole si role týmy prohodí. Důležitým prvkem v klání je Cover systém. Hráč má v krytu menší rozptyl a samozřejmě je také krytý před nepřítelem. Nedostává ovšem žádný bonus k životům, pokud neopatrně vystrčí nos, cover mu nepomůže.
Online 3rd person cover-based taktická akce. Až 16 hráčů je rozděleno na dva osmičlenné týmy, snažící se získat cílové body na mapě. Tým, který má u bodu více hráčů jej začne zabírat, po zabrání se prodlouží časový limit kola.
Na výběr jsou zde tři různé třídy (Recon, Assault a Support) s různými zbraněmi a hlavně schopnostmi. Recon může mít buď odstřelovací pušku nebo SMG na blízko. Mezi jeho schopnosti patří neviditelnost nebo radar. Assault nesoucí útočnou pušku nebo brokovnici, má schopnost blitz (útok se štítem) nebo generátor vedra pro potlačení protivníků za krytem. A poslední třídou je Support, který má ve výbavě lehký kulomet nebo brokovnici a jeho schopnosti jsou blackout (EMP vlna, která, po určitou dobu, zruší schopnosti vašich nepřátel v oblasti) nebo štít odpuzující střelbu. K tomu má každá třída ještě speciální vlastnosti jako jsou doplnění munice, regenerace zdraví nebo detektor pohybu. Levelování je pro každý class zvlášť, odemykají se jim nové zbraně, doplňky, schopnosti a bonusy ke schopnostem. Nové zbraně nejsou řádově lepší než počáteční, vždy je důležitější taktika. Hra odměňuje hraní v týmech denními bonusy.
K dispozici jsou prozatím jen čtyři mapy. Na dvou se hraje "přetahovaná" - vždy se bojuje jen o jeden bod mapy v linii pěti bodů až do vypršení časového limitu, nebo dobytí všech bodů jedním týmem. Další dvě mapy jsou útok/obrana, ztracené body obránců se nedají získat zpět. Útočníci musí v časovém limitu dobýt všechny body obránců, v druhém kole si role týmy prohodí. Důležitým prvkem v klání je Cover systém. Hráč má v krytu menší rozptyl a samozřejmě je také krytý před nepřítelem. Nedostává ovšem žádný bonus k životům, pokud neopatrně vystrčí nos, cover mu nepomůže.
Na výběr jsou zde tři různé třídy (Recon, Assault a Support) s různými zbraněmi a hlavně schopnostmi. Recon může mít buď odstřelovací pušku nebo SMG na blízko. Mezi jeho schopnosti patří neviditelnost nebo radar. Assault nesoucí útočnou pušku nebo brokovnici, má schopnost blitz (útok se štítem) nebo generátor vedra pro potlačení protivníků za krytem. A poslední třídou je Support, který má ve výbavě lehký kulomet nebo brokovnici a jeho schopnosti jsou blackout (EMP vlna, která, po určitou dobu, zruší schopnosti vašich nepřátel v oblasti) nebo štít odpuzující střelbu. K tomu má každá třída ještě speciální vlastnosti jako jsou doplnění munice, regenerace zdraví nebo detektor pohybu. Levelování je pro každý class zvlášť, odemykají se jim nové zbraně, doplňky, schopnosti a bonusy ke schopnostem. Nové zbraně nejsou řádově lepší než počáteční, vždy je důležitější taktika. Hra odměňuje hraní v týmech denními bonusy.
K dispozici jsou prozatím jen čtyři mapy. Na dvou se hraje "přetahovaná" - vždy se bojuje jen o jeden bod mapy v linii pěti bodů až do vypršení časového limitu, nebo dobytí všech bodů jedním týmem. Další dvě mapy jsou útok/obrana, ztracené body obránců se nedají získat zpět. Útočníci musí v časovém limitu dobýt všechny body obránců, v druhém kole si role týmy prohodí. Důležitým prvkem v klání je Cover systém. Hráč má v krytu menší rozptyl a samozřejmě je také krytý před nepřítelem. Nedostává ovšem žádný bonus k životům, pokud neopatrně vystrčí nos, cover mu nepomůže.
Svět se změnil a současná bitevní pole plná moderních technologií přivádí na scénu nové a nevyzpytatelné nepřátele. Jednotky Ghosts, jež ve světě zastupují americké zájmy, bojují proti jednotkám Phantoms, bývalým členům Ghostů. Ti se vydali vlastními cestami a nyní hájí zájmy organizace Athena, jež dodává zbraně a technologie komukoliv s nejvyšší nabídkou. A tomu je třeba učinit přítrž.
K výběru jsou tři herní třídy - Assault, Support a Recon. Každá třída má k dispozici jinou sadu zbraní a vybavení, přičemž oba tábory mají vybavení i schopnosti totožné. Assault, co by těžká váha, disponuje největší palebnou silou i ochranou a hodí se k čištění či prolamování nejtěžších nepřátelských pozic. Support, jak už název napovídá, hraje podpůrnou roli a využívá elektronické gadgety k rozptýlení, detekci i likvidaci nepřátel. Recon zastává úlohu speciálních výzvědných jednotek využívajících taktickou kamufláž k obelstění nepřátel.
Hráč během hraní zlepšuje své schopnosti, proto postupem času může ovládat i jiné než základní postupy a vybavení, případně ho využívat lépe. Vylepšování schopností lze urychlit jejich nakupováním buďto za tzv. "ATHENA Credits", body které získáváte plněním úkolů a misí, nebo pomocí "Ghost Coins", virtuální měny, kterou lze zakoupit za reálné peníze.
Základní vybavení pro jednotlivé hráčské třídy lze získat zakoupením tzv. "Starter Packů", lišících se základním vybavením dle zvoleného zaměření.
K výběru jsou tři herní třídy - Assault, Support a Recon. Každá třída má k dispozici jinou sadu zbraní a vybavení, přičemž oba tábory mají vybavení i schopnosti totožné. Assault, co by těžká váha, disponuje největší palebnou silou i ochranou a hodí se k čištění či prolamování nejtěžších nepřátelských pozic. Support, jak už název napovídá, hraje podpůrnou roli a využívá elektronické gadgety k rozptýlení, detekci i likvidaci nepřátel. Recon zastává úlohu speciálních výzvědných jednotek využívajících taktickou kamufláž k obelstění nepřátel.
Hráč během hraní zlepšuje své schopnosti, proto postupem času může ovládat i jiné než základní postupy a vybavení, případně ho využívat lépe. Vylepšování schopností lze urychlit jejich nakupováním buďto za tzv. "ATHENA Credits", body které získáváte plněním úkolů a misí, nebo pomocí "Ghost Coins", virtuální měny, kterou lze zakoupit za reálné peníze.
Základní vybavení pro jednotlivé hráčské třídy lze získat zakoupením tzv. "Starter Packů", lišících se základním vybavením dle zvoleného zaměření.
Svět se změnil a současná bitevní pole plná moderních technologií přivádí na scénu nové a nevyzpytatelné nepřátele. Jednotky Ghosts, jež ve světě zastupují americké zájmy, bojují proti jednotkám Phantoms, bývalým členům Ghostů. Ti se vydali vlastními cestami a nyní hájí zájmy organizace Athena, jež dodává zbraně a technologie komukoliv s nejvyšší nabídkou. A tomu je třeba učinit přítrž.
K výběru jsou tři herní třídy - Assault, Support a Recon. Každá třída má k dispozici jinou sadu zbraní a vybavení, přičemž oba tábory mají vybavení i schopnosti totožné. Assault, coby těžká váha, disponuje největší palebnou silou i ochranou a hodí se k čištění či prolamování nejtěžších nepřátelských pozic. Support, jak už název napovídá, hraje podpůrnou roli a využívá elektronické gadgety k rozptýlení, detekci i likvidaci nepřátel. Recon zastává úlohu speciálních výzvědných jednotek využívajících taktickou kamufláž k obelstění nepřátel.
Hráč během hraní zlepšuje své schopnosti, proto postupem času může ovládat i jiné než základní postupy a vybavení, případně ho využívat lépe. Vylepšování schopností lze urychlit jejich nakupováním buďto za tzv. "ATHENA Credits", body které získáváte plněním úkolů a misí, nebo pomocí "Ghost Coins", virtuální měny, kterou lze zakoupit za reálné peníze.
Základní vybavení pro jednotlivé hráčské třídy lze získat zakoupením tzv. "Starter Packů", lišících se základním vybavením dle zvoleného zaměření.
K výběru jsou tři herní třídy - Assault, Support a Recon. Každá třída má k dispozici jinou sadu zbraní a vybavení, přičemž oba tábory mají vybavení i schopnosti totožné. Assault, coby těžká váha, disponuje největší palebnou silou i ochranou a hodí se k čištění či prolamování nejtěžších nepřátelských pozic. Support, jak už název napovídá, hraje podpůrnou roli a využívá elektronické gadgety k rozptýlení, detekci i likvidaci nepřátel. Recon zastává úlohu speciálních výzvědných jednotek využívajících taktickou kamufláž k obelstění nepřátel.
Hráč během hraní zlepšuje své schopnosti, proto postupem času může ovládat i jiné než základní postupy a vybavení, případně ho využívat lépe. Vylepšování schopností lze urychlit jejich nakupováním buďto za tzv. "ATHENA Credits", body které získáváte plněním úkolů a misí, nebo pomocí "Ghost Coins", virtuální měny, kterou lze zakoupit za reálné peníze.
Základní vybavení pro jednotlivé hráčské třídy lze získat zakoupením tzv. "Starter Packů", lišících se základním vybavením dle zvoleného zaměření.