Origin Systems, to není jenom úspěšná Ultima, lidé z tohoto studia si v roce 1988 udělali čas také na toto „odpočinkové“ RPG, které se výše zmíněné sérii velmi podobá, přesto je jiné.
Je to hlavně značná míra zjednodušení herního systému, čím se hra liší. Má tak mnohem blíže spíše k akčním záležitostem typu Gauntlet, než ke komplexním RPG. Na výběr jsou tři postavy. Rytíř, kouzelnice a barbar. S na počátku hry vybranou postavou se pak plní hlavní a vedlejší questy a získávají zkušenosti. Mezi městy a do dungeonů se putuje pěšky a kvůli nepřátelům musí být hráč neustále ve střehu. Ty zahrnují klasické antagonisty z každého druhého fantasy (kostlivce, orky či zbojníky).
Zdaleka ne poprvé a určitě ani naposled, se příběh točí kolem temnými silami rozvraceného království a artefaktů, jediné naděje, jak dát věci zase do pořádku. Hrdina leveluje, sbírá kořist z nepřátel a truhel a hra se ukládá v hostincích.
Je to hlavně značná míra zjednodušení herního systému, čím se hra liší. Má tak mnohem blíže spíše k akčním záležitostem typu Gauntlet, než ke komplexním RPG. Na výběr jsou tři postavy. Rytíř, kouzelnice a barbar. S na počátku hry vybranou postavou se pak plní hlavní a vedlejší questy a získávají zkušenosti. Mezi městy a do dungeonů se putuje pěšky a kvůli nepřátelům musí být hráč neustále ve střehu. Ty zahrnují klasické antagonisty z každého druhého fantasy (kostlivce, orky či zbojníky).
Zdaleka ne poprvé a určitě ani naposled, se příběh točí kolem temnými silami rozvraceného království a artefaktů, jediné naděje, jak dát věci zase do pořádku. Hrdina leveluje, sbírá kořist z nepřátel a truhel a hra se ukládá v hostincích.
Origin Systems, to není jenom úspěšná Ultima, lidé z tohoto studia si v roce 1988 udělali čas také na toto „odpočinkové“ RPG, které se výše zmíněné sérii velmi podobá, přesto je jiné.
Je to hlavně značná míra zjednodušení herního systému, čím se hra liší. Má tak mnohem blíže spíše k akčním záležitostem typu Gauntlet, než ke komplexním RPG. Na výběr jsou tři postavy. Rytíř, kouzelnice a barbar. S na počátku hry vybranou postavou se pak plní hlavní a vedlejší questy a získávají zkušenosti. Mezi městy a do dungeonů se putuje pěšky a kvůli nepřátelům musí být hráč neustále ve střehu. Ty zahrnují klasické antagonisty z každého druhého fantasy (kostlivce, orky či zbojníky).
Zdaleka ne poprvé a určitě ani naposled, se příběh točí kolem temnými silami rozvraceného království a artefaktů, jediné naděje, jak dát věci zase do pořádku. Hrdina leveluje, sbírá kořist z nepřátel a truhel a hra se ukládá v hostincích.
Je to hlavně značná míra zjednodušení herního systému, čím se hra liší. Má tak mnohem blíže spíše k akčním záležitostem typu Gauntlet, než ke komplexním RPG. Na výběr jsou tři postavy. Rytíř, kouzelnice a barbar. S na počátku hry vybranou postavou se pak plní hlavní a vedlejší questy a získávají zkušenosti. Mezi městy a do dungeonů se putuje pěšky a kvůli nepřátelům musí být hráč neustále ve střehu. Ty zahrnují klasické antagonisty z každého druhého fantasy (kostlivce, orky či zbojníky).
Zdaleka ne poprvé a určitě ani naposled, se příběh točí kolem temnými silami rozvraceného království a artefaktů, jediné naděje, jak dát věci zase do pořádku. Hrdina leveluje, sbírá kořist z nepřátel a truhel a hra se ukládá v hostincích.