Samotný název hry společně s popisem autora "...10 seconds in the span of 10 minutes..." jsou dostatečně výmluvné.
Time Frame je krátká, čistě explorativní, nezávislá hra, která vznikla za pouhých 72 hodin v herním enginu Unity. Během 10 minut prozkoumáváte působivý, neznámý pouštní svět a opuštěné město. Při pohledu na pomalu plápolající plameny pochodní a tryskající vodu fontány zjišťujete, že čas zde plyne podstatně pomaleji. Copak se tu stalo?
Time Frame je krátká, čistě explorativní, nezávislá hra, která vznikla za pouhých 72 hodin v herním enginu Unity. Během 10 minut prozkoumáváte působivý, neznámý pouštní svět a opuštěné město. Při pohledu na pomalu plápolající plameny pochodní a tryskající vodu fontány zjišťujete, že čas zde plyne podstatně pomaleji. Copak se tu stalo?
Samotný název hry společně s popisem autora "...10 seconds in the span of 10 minutes..." jsou dostatečně výmluvné.
Time Frame je krátká, čistě explorativní, nezávislá hra, která vznikla za pouhých 72 hodin v herním enginu Unity. Během 10 minut prozkoumáváte působivý, neznámý pouštní svět a opuštěné město. Při pohledu na pomalu plápolající plameny pochodní a tryskající vodu fontány zjišťujete, že čas zde plyne podstatně pomaleji. Copak se tu stalo?
Time Frame je krátká, čistě explorativní, nezávislá hra, která vznikla za pouhých 72 hodin v herním enginu Unity. Během 10 minut prozkoumáváte působivý, neznámý pouštní svět a opuštěné město. Při pohledu na pomalu plápolající plameny pochodní a tryskající vodu fontány zjišťujete, že čas zde plyne podstatně pomaleji. Copak se tu stalo?
Samotný název hry společně s popisem autora "...10 seconds in the span of 10 minutes..." jsou dostatečně výmluvné.
Time Frame je krátká, čistě explorativní, nezávislá hra, která vznikla za pouhých 72 hodin v herním enginu Unity. Během 10 minut prozkoumáváte působivý, neznámý pouštní svět a opuštěné město. Při pohledu na pomalu plápolající plameny pochodní a tryskající vodu fontány zjišťujete, že čas zde plyne podstatně pomaleji. Copak se tu stalo?
Time Frame je krátká, čistě explorativní, nezávislá hra, která vznikla za pouhých 72 hodin v herním enginu Unity. Během 10 minut prozkoumáváte působivý, neznámý pouštní svět a opuštěné město. Při pohledu na pomalu plápolající plameny pochodní a tryskající vodu fontány zjišťujete, že čas zde plyne podstatně pomaleji. Copak se tu stalo?