Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
The Witness The Witness The Witness The Witness The Witness The Witness The Witness
Infocom
Infocom
Infocom
Infocom
Infocom
Infocom
Infocom
PC
1983
PC
1983
PC
1983
PC
1983
PC
1983
PCAt8bitC64Apple II
1983
AtST
1985
AmigaAmstCPC
1986
PCC64
1983
At8bitApple II
červen 1983
C16
1984
AtST
1985
AmigaAmstCPCAmstPCW
1986
The Witness The Witness The Witness The Witness The Witness The Witness The Witness
Žánr
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *
adventura > textová adventura *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne

Děj hry nás zavádí do Kalifornie roku 1938, na fiktivní předměstí Los Angeles, které nese název Cabeza Plana. Místní zbohatlík Freeman Linder se jednoho večera hlásí na policejní stanici a žádá o okamžitou ochranu před člověkem jménem Stiles. Jeden z detektivů se vydává k bydlišti volajícího, aby záležitost prošetřil. V okamžiku, kdy se nachází u Linderova domu, jedno z oken exploduje a milionář klesá mrtvý k zemi. Vše nasvědčuje tomu, že se jedná o vraždu. Policista, jako jediný svědek, musí do dvanácti hodin vyřešit případ a zatknout vraha.

Hráč je v této interaktivní fikci postaven do role svědka zločinu a policisty v jedné osobě, který s pomocí seržanta Duffyho zahajuje okamžité vyšetřování a musí předložit porotě pachatele do východu slunce. Brzy se nabídne několik možných podezřelých, ale pro porotu hráč musí předložit důkazy, jež neomylně svědčí proti obviněnému. V případě, že hráč nenabídne jasný motiv nebo způsob provedení zločinu, porota vznese námitky s odůvodněním, kde se hráč ve svých dedukcích dopustil chyby.
Děj hry nás zavádí do Kalifornie roku 1938, na fiktivní předměstí Los Angeles, které nese název Cabeza Plana. Místní zbohatlík Freeman Linder se jednoho večera hlásí na policejní stanici a žádá o okamžitou ochranu před člověkem jménem Stiles. Jeden z detektivů se vydává k bydlišti volajícího, aby záležitost prošetřil. V okamžiku, kdy se nachází u Linderova domu, jedno z oken exploduje a milionář klesá mrtvý k zemi. Vše nasvědčuje tomu, že se jedná o vraždu. Policista, jako jediný svědek, musí do dvanácti hodin vyřešit případ a zatknout vraha.

Hráč je v této interaktivní fikci postaven do role svědka zločinu a policisty v jedné osobě, který s pomocí seržanta Duffyho zahajuje okamžité vyšetřování a musí předložit porotě pachatele do východu slunce. Brzy se nabídne několik možných podezřelých, ale pro porotu hráč musí předložit důkazy, jež neomylně svědčí proti obviněnému. V případě, že hráč nenabídne jasný motiv nebo způsob provedení zločinu, porota vznese námitky s odůvodněním, kde se hráč ve svých dedukcích dopustil chyby.
Děj hry nás zavádí do Kalifornie roku 1938, na fiktivní předměstí Los Angeles, které nese název Cabeza Plana. Místní zbohatlík Freeman Linder se jednoho večera hlásí na policejní stanici a žádá o okamžitou ochranu před člověkem jménem Stiles. Jeden z detektivů se vydává k bydlišti volajícího, aby záležitost prošetřil. V okamžiku, kdy se nachází u Linderova domu, jedno z oken exploduje a milionář klesá mrtvý k zemi. Vše nasvědčuje tomu, že se jedná o vraždu. Policista, jako jediný svědek, musí do dvanácti hodin vyřešit případ a zatknout vraha.

Hráč je v této interaktivní próze postaven do role svědka zločinu a policisty v jedné osobě, který s pomocí seržanta Duffyho zahajuje okamžité vyšetřování a musí předložit porotě pachatele do východu slunce. Brzy se nabídne několik možných podezřelých, ale pro porotu hráč musí předložit důkazy, jež neomylně svědčí proti obviněnému. V případě, že hráč nenabídne jasný motiv nebo způsob provedení zločinu, porota vznese námitky s odůvodněním, kde se hráč ve svých dedukcích dopustil chyby.
Děj hry nás zavádí do Kalifornie roku 1938, na fiktivní předměstí Los Angeles, které nese název Cabeza Plana. Místní zbohatlík Freeman Linder se jednoho večera hlásí na policejní stanici a žádá o okamžitou ochranu před člověkem jménem Stiles. Jeden z detektivů se vydává k bydlišti volajícího, aby záležitost prošetřil. V okamžiku, kdy se nachází u Linderova domu, jedno z oken exploduje a milionář klesá mrtvý k zemi. Vše nasvědčuje tomu, že se jedná o vraždu. Policista, jako jediný svědek, musí do dvanácti hodin vyřešit případ a zatknout vraha.

Hráč je v této interaktivní próze postaven do role svědka zločinu a policisty v jedné osobě, který s pomocí seržanta Duffyho zahajuje okamžité vyšetřování a musí předložit porotě pachatele do východu slunce. Brzy se nabídne několik možných podezřelých, ale pro porotu hráč musí předložit důkazy, jež neomylně svědčí proti obviněnému. V případě, že hráč nenabídne jasný motiv nebo způsob provedení zločinu, porota vznese námitky s odůvodněním, kde se hráč ve svých dedukcích dopustil chyby.
Děj hry nás zavádí do Kalifornie roku 1938, na fiktivní předměstí Los Angeles, které nese název Cabeza Plana. Místní zbohatlík Freeman Linder se jednoho večera hlásí na policejní stanici a žádá o okamžitou ochranu před člověkem jménem Stiles. Jeden z detektivů se vydává k bydlišti volajícího, aby záležitost prošetřil. V okamžiku, kdy se nachází u Linderova domu, jedno z oken exploduje a milionář klesá mrtvý k zemi. Vše nasvědčuje tomu, že se jedná o vraždu. Policista, jako jediný svědek, musí do dvanácti hodin vyřešit případ a zatknout vraha.

Hráč je v této interaktivní próze postaven do role svědka zločinu a policisty v jedné osobě, který s pomocí seržanta Duffyho zahajuje okamžité vyšetřování a musí předložit porotě pachatele do východu slunce. Brzy se nabídne několik možných podezřelých, ale pro porotu hráč musí předložit důkazy, jež neomylně svědčí proti obviněnému. V případě, že hráč nenabídne jasný motiv nebo způsob provedení zločinu, porota vznese námitky s odůvodněním, kde se hráč ve svých dedukcích dopustil chyby.
Děj hry nás zavádí do Kalifornie roku 1938, na fiktivní předměstí Los Angeles, které nese název Cabeza Plana. Místní zbohatlík Freeman Linder se jednoho večera hlásí na policejní stanici a žádá o okamžitou ochranu před člověkem jménem Stiles. Jeden z detektivů se vydává k bydlišti volajícího, aby záležitost prošetřil. V okamžiku, kdy se nachází u Linderova domu, jedno z oken exploduje a milionář klesá mrtvý k zemi. Vše nasvědčuje tomu, že se jedná o vraždu. Policista, jako jediný svědek, musí do dvanácti hodin vyřešit případ a zatknout vraha.

Hráč je v této interaktivní próze postaven do role svědka zločinu a policisty v jedné osobě, který s pomocí seržanta Duffyho zahajuje okamžité vyšetřování a musí předložit porotě pachatele do východu slunce. Brzy se nabídne několik možných podezřelých, ale pro porotu hráč musí předložit důkazy, jež neomylně svědčí proti obviněnému. V případě, že hráč nenabídne jasný motiv nebo způsob provedení zločinu, porota vznese námitky s odůvodněním, kde se hráč ve svých dedukcích dopustil chyby.
Děj hry nás zavádí do Kalifornie roku 1938, na fiktivní předměstí Los Angeles, které nese název Cabeza Plana. Místní zbohatlík Freeman Linder se jednoho večera hlásí na policejní stanici a žádá o okamžitou ochranu před člověkem jménem Stiles. Jeden z detektivů se vydává k bydlišti volajícího, aby záležitost prošetřil. V okamžiku, kdy se nachází u Linderova domu, jedno z oken exploduje a milionář klesá mrtvý k zemi. Vše nasvědčuje tomu, že se jedná o vraždu. Policista, jako jediný svědek, musí do dvanácti hodin vyřešit případ a zatknout vraha.

Hráč je v této interaktivní próze postaven do role svědka zločinu a policisty v jedné osobě, který s pomocí seržanta Duffyho zahajuje okamžité vyšetřování a musí předložit porotě pachatele do východu slunce. Brzy se nabídne několik možných podezřelých, ale pro porotu hráč musí předložit důkazy, jež neomylně svědčí proti obviněnému. V případě, že hráč nenabídne jasný motiv nebo způsob provedení zločinu, porota vznese námitky s odůvodněním, kde se hráč ve svých dedukcích dopustil chyby.