Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 40
Technomancer je ten typ hry, kdy vám stačí první dvě hoďky na to, abyste se hrou dále nemarnili čas. Podobně jako jeho předchůdci jde směle ve stopách béčkové produkce, kdy ze všeho nejvíce připomíná filmy od Cannon Films.

Nezajímavý příběh. Nudné souboje. Nulová hratelnost. Tři N, které Technomancera dokonale vystihují. Ani by tak nevadila do očí bijící lacinost hry, kdyby nebyla neustále podsunována samotnými autory. Jejich lenost, cokoliv od minulých her změnit a udělat lépe, je neuvěřitelná. Stále ty stejné chyby pořád dokola. Stále ta stejně špatná hra pořád dokola.

Pokud máte zbytečné desítky hodin života a rádi byste o ně přišli, tak Technomancer rozhodně stojí za vyzkoušení. Pokud si vážíte vašeho volného času, tak raději běžte válet sudy na nejbližší kopec.
+24
  • PC 60
I navzdory kritice se mi předchozí kousek s názvem Mars: War Logs z dílny nechvalně proslulého Spiders Studio líbil. Bylo to takové malé skromné RPG s tak akorát dlouhou hrací dobou okolo 15 hodin a jednoduchým atmosférickým příběhem. I přes mnohé ústupky jsem si tu hru tehdy dost užil a o to více se na Technomancera těšil.

V první řadě je nutno říci, že se tvůrci nikam výrazněji neposunuli. Akorát je všeho víc a celé to trvá něco málo přes 30 hodin, tedy zhruba o polovinu déle, než předchůdce. Příběh je o poznání epičtější a osudovější, byť jako celek je oproti konkurenci poměrně slabý. Hodně věcí ale vyvažuje perfektní atmosféra a setting, který mě u hry hódně dlouho držel. Vše ostatní je spíše průměrné, ale svým způsobem dost chytlavé. Tedy, alespoň v první polovině (úvod v Ophiru, celý Noctis). S příchodem do Údolí mutantů jakoby tvůrcům došly nápady a prachy a začali naplno recyklovat. Místo aby děj gradoval, tak ho začali rozmělňovat hromadami narychlo splácaných questů, obzvlášť návraty do úvodní lokace, Ophiru, plné neustále a velmi rychle se spawnujících nepřátel mi pily krev. Je to škoda, protože do té doby to byla moc fajn hra, ale tvůrci OPĚT nedokázali najít onu pomyslnou hranici (ne)zábavy.

V čem ale nesouhlasím s většinou jsou souboje. Ty mě prostě bavily a žral bych je až do konce, nebýt nízké variability lokací a nepřátel (a jejich tak velkého počtu). Je to jednoduchý systém rubání a uskakování, podobně jako v druhém Zaklínači. No, "jednoduchý." Ona je hra i na střední obtížnost místy opravdu dost tuhá. Vylepšování equipu je rozhodně nutnost, stejně tak jako nerozhazovat jen tak skill pointy, ale dopředu si promýšlet svůj build.

Příběh jako takový je slabší a ani finále moc nepřekvapí, ale dialogy mi přišly na celkovou úroveň hry dost dobré a hra si trochu hraje na takový chudší Mass Effect. Companionů není tolik a ani nejsou nijak extra zajímaví, ale že by nebyli promakaní, to se říct nedá. Jen s těma ženskejma je to jedna velká bída. Nejsympatičtější protějšek do případné romance je totiž vykázaný technomant Andrew. Beze srandy! :(

Ve výsledku mě ale The Technomancer mírně zklamal a to především odbytou druhou polovinou, která výsledný dojem stáhla hodně dolů. Pro příště bych prosil hru zbytečně nenatahovat a lépe se přizpůsobit omezenému budgetu. A hlavně ten respawn. Zatraceně, respawn není NIKDY řešení!

Pro: první polovina hry, atmosféra a setting, chytlavé souboje, je to slušná výzva, parťáci a dialogy s nimi

Proti: druhá polovina hry, chybí tomu větší osobitost a nějaký wow moment v příběhu, backtracking a s tím související respawn... ... jo a taky ty romance probůh

+23
  • PC 85
The Technomancer je nejvíce podceňovaná hra, kterou hodnotí lidé, kteří ji nepochopili. Ale to nevadí, to se stane. V první řadě je třeba si uvědomit, co jste dostali do rukou, že ano. :)
The Technomancer je skvělý cyberpunková hra a abyste dokázali pochopit cyberpunkovou hru, musíte chápat cyberpunk! Tahle hra je dělaná pro naší cp komunitu a proto je naše hodnocení diametrálně odlišné. (Protože my víme, co v takových hrách hledat, jak si příběh spojit, kde číst mezi řádky...)

Hrozně moc lidí kritizuje příběh, že je mělký a nudný. A já si říkám, jestli tu hru vůbec hráli. *SPOIL* Žijete na Marsu, kde si lidstvo z místních obyvatel tzv. “mutantů”, udělalo otroky na práci. (Nepřipomíná vám to něco?). Ocitnete se v kůži sympatického klučiny jménem Zachariah a stanete se technomancerem, což znamená, že dokážete pracovat s elektrickou energií. Zaměstnaný jste u policie a myslíte si, že jste ten hodnej, ale když dostane za úkol navštívit pracovní “tábor” stávkujících mutantů, kde je máte donutit zase makat, i kdybyste měli použít hrubou sílu, moc dobře se za tou klávesnicí necítíte.

Že se jedná o RPG, to všichni víme. A i to se stalo terčem kritiky, že prý je to úplně zbytečný a nemá to na nic vliv. Omyl! Něco uděláte špatně, nebo pošlete do prdele někoho, koho jste neměli, už vám bude chybět důležitá spojenecká jednotka.
“Ty ses vykašlal na záchranu našeho člověka? Fakt, tak s naši jednotkou nepočítej!”
A víte co? Můžete mít dokonce romanci! Sice máte na výběr jenom 3 možnosti, ale i na tak malou hru je to docela úspěch. Co musím přidat jako velké plus, jedna z těch možností je dokonce muž, takže mysleli i na gay hráče a šílený ženský jako já. (♥)
Dokonce si můžete upravit i vzhled postavy, pokud se vám hraje raději s upraveným ksichtem. (Ale raději mi to neříkejte :C )

Co taky musím pochválit, tak je velká svoboda v souboji. Máte na výběr 3 stromy dovedností, ten nejdůležitější je styl vašeho boje, buď si můžete vybrat jeden ze tří, které vám hra nabídne, nebo kombinujte všechny možnosti. Záleží na preferenci. (Ale nejlepší je ta technomancerská badass tyč!) Další strom je pak o zlepšení vašich potřeb, jako je síla, damage a pod. No a posledním stromem je něco jako RPG strom, kde si vybíráte dovednosti, co vám mohou pomoct při rozhovorech. (Například, pokud se někoho snažíte přesvědčit a chcete na to jít přes vědu, bez schopnosti vědy máte 25% šanci, že osobu přesvědčíte, rozšířením schopnosti se pak šance procentuálně zvyšuje; 25%, 50%, 75%, 100%. A nemyslete si, že když máte 75%, tak to musí vyjít… nevyjde. :C)
BTW, když už jsem u toho, hodně hejtovaný dabing je pořád lepší než u poloviny her. A naše hlavní postava má sakra úžasnou barvu hlasu!

Co je na celý hře ale absolutně nejlepší, tak ta atmosféra. To prostředí Marsu na vás dýchá postapokalypticky a design je udělaný naprosto krásně. A ta atmosféra se vás jen tak nepustí, naopak postupně ve hře na vás upadá větší a větší deprese z toho, co se tam vůbec za zády lidí děje.

CPAF! ♥

(Moje recenze z fb stránky Videohráč, nechtělo se mi to psát znova.)
+12 +13 −1