Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
The Talos Principle: Reawakened The Talos Principle: Reawakened
Croteam
Croteam
PCPS5XboxX/S
10.04.2025
PCPS5XboxX/S
10.04.2025
The Talos Principle: Reawakened The Talos Principle: Reawakened
Žánr
logická > nezařazeno *
adventura > 3D adventura
logická > nezařazeno *
adventura > 3D adventura

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

Reawakened je kompletní remaster hry The Talos Principle a všech jejích vydaných DLC. Hra přechází z původního interního Serious Engine 4 na moderní Unreal Engine 5 a díky tomu je bohatší na grafiku a celkové vizuální zpracování.

Základní obsah hry je totožný s originálem ale přibyla zcela nová kapitola s názvem In the Beginning, která více rozšiřuje příběh a nechá hráče nahlédnout na samotný počátek simulace a prvního testu. Další novinkou je přítomný Puzzle Editor, ve kterém si komunita hráčů může vytvářet své vlastní úrovně a sdílet je s ostatními.

Ovládání prošlo úpravou a s tím i pár mechanik. Do Time Recorderu se odteď mohou přidávat checkpointy a nebude se tak muset po dlouhou dobu nehybně stát na jednom místě, aby se nahráli hráčovi akce a vyřešila se tak hádanka. Podobně jako v druhém díle se nyní mohou individuálně rušit propojení různých zařízení či konektorů, aniž by se muselo začínat úplně odznovu, když se trochu pozmění jejich konfigurace. Systém nápověd od Messengerů byl kompletně přepracován. Nově každý osvobozený Messenger hráče odmění třemi žetony, díky kterým je možné přeskočit Red Sigil hádanky (tj. minihry o pozicování tvarů, aby se zaplnila celá plocha). Nakonec úplnou novinkou je možnost přetáčet čas až o 10 sekund dozadu, aby hráč nemusel restartovat celou hádanku, kdyby náhodou pokazil nějaký krok.
Reawakened je kompletní remaster hry The Talos Principle a všech jejích vydaných DLC. Hra přechází z původního interního Serious Engine 4 na moderní Unreal Engine 5 a díky tomu je bohatší na grafiku a celkové vizuální zpracování.

Základní obsah hry je totožný s originálem, ale přibyla zcela nová kapitola s názvem In the Beginning, která více rozšiřuje příběh a nechá hráče nahlédnout na samotný počátek simulace a prvního testu. Další novinkou je přítomný Puzzle Editor, ve kterém si komunita hráčů může vytvářet své vlastní úrovně a sdílet je s ostatními.

Ovládání prošlo úpravou a s tím i pár mechanik. Do Time Recorderu se odteď mohou přidávat checkpointy a nebude se tak muset po dlouhou dobu nehybně stát na jednom místě, aby se nahrály hráčem provedené akce a vyřešila se tak hádanka. Podobně jako v druhém díle se nyní mohou individuálně rušit propojení různých zařízení či konektorů, aniž by se muselo začínat úplně od znova, dojde-li k menšímu pozměnění jejich konfigurace.

Systém nápověd od Messengerů byl kompletně přepracován. Nově každý osvobozený Messenger hráče odmění třemi žetony, díky kterým je možné přeskočit Red Sigil hádanky (tj. minihry o pozicování tvarů, aby se zaplnila celá plocha). Nakonec úplnou novinkou je možnost přetáčet čas až o 10 sekund dozadu, aby hráč nemusel restartovat celou hádanku, kdyby náhodou pokazil nějaký krok.