Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
The Settlers The Settlers The Settlers The Settlers The Settlers The Settlers The Settlers

Serf City: Life is Feudal

Serf City: Life is Feudal

Serf City: Life is Feudal

Serf City: Life is Feudal

Blue Byte Software
Blue Byte Software
Blue Byte Software
Blue Byte Software
Blue Byte Software
Blue Byte Software
Blue Byte Software •  Massive Development (Amiga)
PC
1994
PC
1994
PC
1994
PC
1994
Amiga
1993
PC
1994
Amiga
1993
PC
1994
Amiga
1993
PC
1994
The Settlers The Settlers The Settlers The Settlers The Settlers The Settlers The Settlers
Žánr
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > real-time strategie *
strategie > budovatelská strategie
strategie > real-time strategie *
strategie > budovatelská strategie
strategie > real-time strategie *
strategie > budovatelská strategie
strategie > real-time strategie *
strategie > budovatelská strategie
strategie > real-time strategie *
strategie > budovatelská strategie

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano

Vedete své obyvatele ke stavbě a zvelebování svého království, chráníte si své teritorium a rozšiřujete ho, staráte se o své poddané.

Legendární RTS, která ovlivnila žánr jako celek a zkombinovala principy, které nebyly do té doby běžné. Stavíte stavby zajišťující stabilitu království, těžíte suroviny za pomoci hledačů surovin, staráte se o potraviny, budujete cesty po kterých se vaši pracanti pohybují, budujete obranou složku a chráníte své území. Vše v (na svou dobu) příjemné barevné grafice s možností pohybu velkého množství charakterů.
Vedete své obyvatele ke stavbě a zvelebování svého království, chráníte si své teritorium a rozšiřujete ho, staráte se o své poddané.

Legendární RTS, která ovlivnila žánr jako celek a zkombinovala principy, které nebyly do té doby běžné. Stavíte stavby zajišťující stabilitu království, těžíte suroviny za pomoci hledačů surovin, staráte se o potraviny, budujete cesty po kterých se vaši pracanti pohybují, budujete obrannou složku a chráníte své území. Vše v (na svou dobu) příjemné barevné grafice s možností pohybu velkého množství charakterů.
Vedete své obyvatele ke stavbě a zvelebování svého království, chráníte si své teritorium a rozšiřujete ho, staráte se o své poddané.

Legendární RTS, která ovlivnila žánr jako celek a zkombinovala principy, které nebyly do té doby běžné. Stavíte stavby zajišťující stabilitu království, těžíte suroviny za pomoci hledačů surovin, staráte se o potraviny, budujete cesty po kterých se vaši pracanti pohybují, budujete obrannou složku a chráníte své území. Vše v (na svou dobu) příjemné barevné grafice s možností pohybu velkého množství charakterů.
Tato legendární strategie od vývojářů ze studia Blue Byte Software vykoukla na PC svět v roce 1994 a představila hráčům do té doby nevídané herní principy.

Hráč se zhostil role "krále" v neurčitém království, vybral si místo na postavení hlavního zámku a dále už bylo na něm, jak svoji říši rozšíří. Hranice říše byly pouze kousek od zámku, proto bylo nutné u nich postavit kasárna, které po obsazení vojáky posunuly hranice území o kus dál. Kasárna ale pro své postavení potřebují dřevo, je tedy potřeba stavět dřevorubce, který obstará klády a rovněž pilu, která surové dřevo přemění na krásná prkna.

Stejný princip funguje prakticky se vším. Chcete jídlo? Fajn, postavte farmu, která obstará obilí. To je ale nutné v mlýnu namlít na mouku a to posléze poslat do pekárny, odkud už budou proudit bochníky voňavého chleba.

Dostupných budov byla celá řada a všechny musely být spojeny cestami. Hranice cest byly označeny praporky a mezi každými dvěma praporky stál jeden osadník, který přenášel zboží od jednoho praporku k druhému.

Pokud se střetly hranice dvou hráčů (na mapě mohli být až čtyři), bylo možné na protivníkovy vojenské budovy poslat vojáky. Boj probíhal značně zjednodušeně a spíše symbolicky, ale i tak bylo možné vytrénovat (dodáním dostatečného množství zlata) několik hodností vojáků, z nich každý nový stupeň vydržel více zásahů.

Hra podporovala i hru dvou hráčů na jednom monitoru formou split-screenu.
Tato legendární strategie od vývojářů ze studia Blue Byte Software vykoukla na PC svět v roce 1994 a představila hráčům do té doby nevídané herní principy.

Hráč se zhostil role "krále" v neurčitém království, vybral si místo na postavení hlavního zámku a dále už bylo na něm, jak svoji říši rozšíří. Hranice říše byly pouze kousek od zámku, proto bylo nutné u nich postavit kasárna, které po obsazení vojáky posunuly hranice území o kus dál. Kasárna ale pro své postavení potřebují dřevo, je tedy potřeba stavět dřevorubce, který obstará klády a rovněž pilu, která surové dřevo přemění na krásná prkna.

Stejný princip funguje prakticky se vším. Chcete jídlo? Fajn, postavte farmu, která obstará obilí. To je ale nutné v mlýnu namlít na mouku a to posléze poslat do pekárny, odkud už budou proudit bochníky voňavého chleba.

Dostupných budov byla celá řada a všechny musely být spojeny cestami. Hranice cest byly označeny praporky a mezi každými dvěma praporky stál jeden osadník, který přenášel zboží od jednoho praporku k druhému.

Pokud se střetly hranice dvou hráčů (na mapě mohli být až čtyři), bylo možné na protivníkovy vojenské budovy poslat vojáky. Boj probíhal značně zjednodušeně a spíše symbolicky, ale i tak bylo možné vytrénovat (dodáním dostatečného množství zlata) několik hodností vojáků, z nich každý nový stupeň vydržel více zásahů.

Hra podporovala i hru dvou hráčů na jednom monitoru formou split-screenu.
Tato legendární strategie od vývojářů ze studia Blue Byte Software vykoukla na PC svět v roce 1994 a představila hráčům do té doby nevídané herní principy.

Hráč se zhostil role "krále" v neurčitém království, vybral si místo na postavení hlavního zámku a dále už bylo na něm, jak svoji říši rozšíří. Hranice říše byly pouze kousek od zámku, proto bylo nutné u nich postavit kasárna, které po obsazení vojáky posunuly hranice území o kus dál. Kasárna ale pro své postavení potřebují dřevo, je tedy potřeba stavět dřevorubce, který obstará klády a rovněž pilu, která surové dřevo přemění na krásná prkna.

Stejný princip funguje prakticky se vším. Chcete jídlo? Fajn, postavte farmu, která obstará obilí. To je ale nutné v mlýnu namlít na mouku a to posléze poslat do pekárny, odkud už budou proudit bochníky voňavého chleba.

Dostupných budov byla celá řada a všechny musely být spojeny cestami. Hranice cest byly označeny praporky a mezi každými dvěma praporky stál jeden osadník, který přenášel zboží od jednoho praporku k druhému.

Pokud se střetly hranice dvou hráčů (na mapě mohli být až čtyři), bylo možné na protivníkovy vojenské budovy poslat vojáky. Boj probíhal značně zjednodušeně a spíše symbolicky, ale i tak bylo možné vytrénovat (dodáním dostatečného množství zlata) několik hodností vojáků, z nich každý nový stupeň vydržel více zásahů.

Hra podporovala i hru dvou hráčů na jednom monitoru formou split-screenu.

V roce 1996 série pokračovala hrou The Settlers II: Veni, Vidi, Vici.
Tato legendární strategie od vývojářů ze studia Blue Byte Software vykoukla na PC svět v roce 1994 a představila hráčům do té doby nevídané herní principy.

Hráč se zhostil role "krále" v neurčitém království, vybral si místo na postavení hlavního zámku a dále už bylo na něm, jak svoji říši rozšíří. Hranice říše byly pouze kousek od zámku, proto bylo nutné u nich postavit kasárna, které po obsazení vojáky posunuly hranice území o kus dál. Kasárna ale pro své postavení potřebují dřevo, je tedy potřeba stavět dřevorubce, který obstará klády a rovněž pilu, která surové dřevo přemění na krásná prkna.

Stejný princip funguje prakticky se vším. Chcete jídlo? Fajn, postavte farmu, která obstará obilí. To je ale nutné v mlýnu namlít na mouku a to posléze poslat do pekárny, odkud už budou proudit bochníky voňavého chleba.

Dostupných budov byla celá řada a všechny musely být spojeny cestami. Hranice cest byly označeny praporky a mezi každými dvěma praporky stál jeden osadník, který přenášel zboží od jednoho praporku k druhému.

Pokud se střetly hranice dvou hráčů (na mapě mohli být až čtyři), bylo možné na protivníkovy vojenské budovy poslat vojáky. Boj probíhal značně zjednodušeně a spíše symbolicky, ale i tak bylo možné vytrénovat (dodáním dostatečného množství zlata) několik hodností vojáků, z nich každý nový stupeň vydržel více zásahů.

Hra podporovala i hru dvou hráčů na jednom monitoru formou split-screenu.

V roce 1996 série pokračovala hrou The Settlers II: Veni, Vidi, Vici.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)