David Szymanski. Že Vám to jméno něco říká? Ano, správně. To je přesně ten člověk, který se zapsal do podvědomí hráčů díky své znepokojivé post-apo adventuře "Fingerbones", která nenechala nejednoho hráče chladným. Jeho další neakční FPS počin "The Moon Sliver" opět nese postapokalyptický scénář, jen s tím rozdílem, že je protnut i nábožensko-filozofickými proudy.
Tentokrát svět stihla katastrofa ve formě povodně biblických rozměrů. Děj cílí na příběh čtyřčlenné skupinky lidí (Abela, Isy, Ellie a Daniela), kteří nalezli dlouhodobé útočiště a nový začátek na malém ostrůvku se starými podzemními bunkry, jehož dominantou je obří hora, také s umělým úkrytem. My zpětně sledujeme události, intriky a machinace (textový "zpravodaj"), jež vedly až k popuzení kvarteta proti sobě navzájem.
Velký důraz hra klade na explorační přístup za doprovodu svitu baterky. Pomalé atmosférické procházky, šmejdění a interakce s všudypřítomnými objekty jsou tím důležitým "triggerem" posouvající hráče v ději.
Strach z neznáma stupňuje krom občasné maličkosti: šramotu, vrzání či šumění větru i tristní životnost naší svítilny, proto ji musíme dobíjet skrze přítomné zásuvky.
Tentokrát svět stihla katastrofa ve formě povodně biblických rozměrů. Děj cílí na příběh čtyřčlenné skupinky lidí (Abela, Isy, Ellie a Daniela), kteří nalezli dlouhodobé útočiště a nový začátek na malém ostrůvku se starými podzemními bunkry, jehož dominantou je obří hora, také s umělým úkrytem. My zpětně sledujeme události, intriky a machinace (textový "zpravodaj"), jež vedly až k popuzení kvarteta proti sobě navzájem.
Velký důraz hra klade na explorační přístup za doprovodu svitu baterky. Pomalé atmosférické procházky, šmejdění a interakce s všudypřítomnými objekty jsou tím důležitým "triggerem" posouvající hráče v ději.
Strach z neznáma stupňuje krom občasné maličkosti: šramotu, vrzání či šumění větru i tristní životnost naší svítilny, proto ji musíme dobíjet skrze přítomné zásuvky.
David Szymanski. Že Vám to jméno něco říká? Ano, správně. To je přesně ten člověk, který se zapsal do podvědomí hráčů díky své znepokojivé post-apo adventuře "Fingerbones", která nenechala nejednoho hráče chladným. Jeho další neakční počin z pohledu první osoby, "The Moon Sliver", opět nese postapokalyptický scénář, jen s tím rozdílem, že je protnut i nábožensko-filozofickými proudy.
Tentokrát svět stihla katastrofa ve formě povodně biblických rozměrů. Děj cílí na příběh čtyřčlenné skupinky lidí (Abela, Isy, Ellie a Daniela), kteří nalezli dlouhodobé útočiště a nový začátek na malém ostrůvku se starými podzemními bunkry, jehož dominantou je obří hora, také s umělým úkrytem. My zpětně sledujeme události, intriky a machinace (textový "zpravodaj"), jež vedly až k popuzení kvarteta proti sobě navzájem.
Velký důraz hra klade na explorační přístup za doprovodu svitu baterky. Pomalé atmosférické procházky, šmejdění a interakce s všudypřítomnými objekty jsou tím důležitým "triggerem" posouvající hráče v ději.
Strach z neznáma stupňuje krom občasné maličkosti: šramotu, vrzání či šumění větru i tristní životnost naší svítilny, proto ji musíme dobíjet skrze přítomné zásuvky.
Tentokrát svět stihla katastrofa ve formě povodně biblických rozměrů. Děj cílí na příběh čtyřčlenné skupinky lidí (Abela, Isy, Ellie a Daniela), kteří nalezli dlouhodobé útočiště a nový začátek na malém ostrůvku se starými podzemními bunkry, jehož dominantou je obří hora, také s umělým úkrytem. My zpětně sledujeme události, intriky a machinace (textový "zpravodaj"), jež vedly až k popuzení kvarteta proti sobě navzájem.
Velký důraz hra klade na explorační přístup za doprovodu svitu baterky. Pomalé atmosférické procházky, šmejdění a interakce s všudypřítomnými objekty jsou tím důležitým "triggerem" posouvající hráče v ději.
Strach z neznáma stupňuje krom občasné maličkosti: šramotu, vrzání či šumění větru i tristní životnost naší svítilny, proto ji musíme dobíjet skrze přítomné zásuvky.