Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
The Moon Sliver The Moon Sliver
David Szymanski
David Szymanski
PC
03.05.2014
PC
03.05.2014
The Moon Sliver The Moon Sliver
Žánr
akce > 1st person akce *
adventura > 3D adventura
adventura > 3D adventura *

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

David Szymanski. Že Vám to jméno něco říká? Ano, správně. To je přesně ten člověk, který se zapsal do podvědomí hráčů díky své znepokojivé post-apo adventuře "Fingerbones", která nenechala nejednoho hráče chladným. Jeho další neakční FPS počin "The Moon Sliver" opět nese postapokalyptický scénář, jen s tím rozdílem, že je protnut i nábožensko-filozofickými proudy.

Tentokrát svět stihla katastrofa ve formě povodně biblických rozměrů. Děj cílí na příběh čtyřčlenné skupinky lidí (Abela, Isy, Ellie a Daniela), kteří nalezli dlouhodobé útočiště a nový začátek na malém ostrůvku se starými podzemními bunkry, jehož dominantou je obří hora, také s umělým úkrytem. My zpětně sledujeme události, intriky a machinace (textový "zpravodaj"), jež vedly až k popuzení kvarteta proti sobě navzájem.

Velký důraz hra klade na explorační přístup za doprovodu svitu baterky. Pomalé atmosférické procházky, šmejdění a interakce s všudypřítomnými objekty jsou tím důležitým "triggerem" posouvající hráče v ději.

Strach z neznáma stupňuje krom občasné maličkosti: šramotu, vrzání či šumění větru i tristní životnost naší svítilny, proto ji musíme dobíjet skrze přítomné zásuvky.
David Szymanski. Že Vám to jméno něco říká? Ano, správně. To je přesně ten člověk, který se zapsal do podvědomí hráčů díky své znepokojivé post-apo adventuře "Fingerbones", která nenechala nejednoho hráče chladným. Jeho další neakční počin z pohledu první osoby, "The Moon Sliver", opět nese postapokalyptický scénář, jen s tím rozdílem, že je protnut i nábožensko-filozofickými proudy.

Tentokrát svět stihla katastrofa ve formě povodně biblických rozměrů. Děj cílí na příběh čtyřčlenné skupinky lidí (Abela, Isy, Ellie a Daniela), kteří nalezli dlouhodobé útočiště a nový začátek na malém ostrůvku se starými podzemními bunkry, jehož dominantou je obří hora, také s umělým úkrytem. My zpětně sledujeme události, intriky a machinace (textový "zpravodaj"), jež vedly až k popuzení kvarteta proti sobě navzájem.

Velký důraz hra klade na explorační přístup za doprovodu svitu baterky. Pomalé atmosférické procházky, šmejdění a interakce s všudypřítomnými objekty jsou tím důležitým "triggerem" posouvající hráče v ději.

Strach z neznáma stupňuje krom občasné maličkosti: šramotu, vrzání či šumění větru i tristní životnost naší svítilny, proto ji musíme dobíjet skrze přítomné zásuvky.
Oficiální stránky hry (http://jefequeso.itch.io/the-moon-sliver)
Oficiální stránky hry (http://jefequeso.itch.io/the-moon-sliver)