Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak už jsem to na PS store nenašel. Zřejmě zvěsti o odstranění několika Kadokawa her nelhaly.
@jones1240 (05.05.2020 10:43): Jo je to od stejnyho autora a ma to cosi do sebe. Ono to je takove trosku na pomezi kyce a mensiho umeleckeho dila. Je to takove svoje a hratelnost je podle me excelentni. Samozrejme u mne toho dost pridava uchylnost na dungeony:)
Hra ktera je tady cela jen moje. Pisu sem jen ja, pridal jsem ji taky ja a vsechny dodatky jsou taky ode mne, vcetne hodnoceni. Ne ze mi to nekdo zkazite :)

Ve 48 patre stopatraku je zajimava hadanka. Offer 5 (KO)s. A to je cele zadani. Nad tim clovek muze stravit hodiny nez prijde jak na to :)
Stopatrovy dungeon je porad jen nakousnuty. Nejak bych s tim mel pohnout. Sto pater kobkareni je preci tak super ne? Uz nekde v osmem patre byla hadanka na kterou jsem neprisel, asi k ni bude potreba kalendar a kalkulacka :)
Tak se blizim ke konci hry a musim rict ze to je vazne povedene. Zapletka hry, ackoliv muze na prvni pohled pusobit jako klise, klise neni a i kdyz ma kolikrat na male ze sklouzne do debilnosti tak to vybalancuje a drzi hlavu vzhuru.
Boj mezi demony, fallen angels a angels, tedy nebe, zeme, peklo je tak znama ze mi az po nejake chvili doslo ze jsem to vlastne pekne dlouho nikde nevidel. Plejada zajimavych postav s osobnim vyvojem a pomerne originalni art styl me zatim neomrzel.

Samotny gameplay je take velmi dobry, a musim rict ze i kdyz by nekdo zrovna courani po dungeonech neholdoval hru si uzije ze stran pribehu. Coz je u DRPG dost unikat. Dungeony samotne jsou puzzloidniho typu, kde kazde patro ma svoji hlavni hadanku k vyreseni pro postup dale. Procentualni kompletace jednotlivych pater je taky vec co se mi libi. Sbirani a odchyt nepratel ala pokemon funguje dobre a nabizi nepreberne mnozstvi moznosti jak se realizovat. Hlavni dva protagoniste hry maji uplne jiny system vylepsovani nez nachytane prisery, takze ta rozmanitost je skutecne obrovska.
Zprvu jsem hral na obtiznost normal, ale po case mi to prislo lehke a prepnul na hard, eh, to je masakr. Obvzlast bossove. Na hard je benefit z lepsich predmetu ktere maji vice stat afixu. Stopatrak jsem zatim jen nakousl, necham si ho az na zaver.