Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Solidor (06.11.2020 14:05): Vcera sem dohral treti kapitolu a vtipny bylo ze v tom finalnim souboji na konci s holkama ze Stahlritteru (55 minut souboj, uff) daleko nejhorsi na zabiti je Ines a ne ta jejich zrovna odhalena mocna sefka. Diky tomu jejimu debilnimu regeneracnimu buffu kterym se pet kol healuje pomalu za 10k zivotu a nahazuje se ho pri kazdy prilezitosti kdy je na rade :) Nevim jestli ji to jde nejak zrusit nebo udelat aby to nedelala. Co jsem si vsimnul pri souboji s Bardiasem tak kdyz jsem se nelecil tak to nedelal ani on.
Jeste kdyz jsme u tech mocnych. Predem upozornuju ze ctyrku jsem jeste nehral takze muzu cerpat jen z prvnich trech dilu. Kdopak je ten nejsilnejsi a nejmocnejsi?
Me prijde ze McBurn, ze by ho v plne sile neustal asi nikdo. Vim ze general Bardias mu to sfouknul, ale nemyslim ze by McBurn jel na plno. Samo nevim co bude dal, takze je mozny ze ho nekdo pak snadno vynda, nebo se objevi nekdo dalsi.
@Charllize (06.11.2020 13:06): A pak jdeš proti ní a najednou je skoro neporazitelná polobohyně...
Na vyšších obtížnostech to je o to horší, že ty dočasné postavy spíš překážejí, protože se nechytají na ty tvoje vychytané. Ve čtyřce už je ani nemá smysl posílat do bojů, jelikož lehnou na tři zásahy. Jediné, proč mají smysl jsou ty jejich OP Orders.
@Solidor (06.11.2020 12:56): Jo, je to trapas kdyz vsemocna a legendami opredena Le Guin dostane behem tri kol takovu nakladacku ze ji nekdo musi zvedat :) Ale zas na druhou stranu, kdyz by mela 700k HP a delal 15k dmg jednou ranou ztratil by ten souboj smysl. tezko rict jak to resit, asi je proste do party nedavat a nechat jim jen kulervouci animace kdy priseru velkou jak barak zabiji jednou ranou :D

Jo patri to k jrpg, ja to tak beru, ale tady toho je i na pomery jrpg fakt neprimerene moc.

jako ja myslim ze to tvurci musi vedet a ze to nebude nejaka nahodna vec, mozna to v japonsku vidi jinak, preci jen jejich chovani je dost podobne a tedy jim to otravne a pitome prijit nemusi. Ono to vzasade vsechno je celkem dost velka slusnost, pokazde se predstavit a nechat vsechny rict co si mysli :)
@Charllize (06.11.2020 11:18): A proto jsou ty hry kritizované za roztahanost a vleklost. Protože každý si musí ke všemu říct to své, zatímco nepřátelé v poklidu čekají, než domluví Ale to už k JRPG hrám patří :)

Horší je už, když všichni říkají jaká je Purple Lightning legenda a přitom, když ji dostaneš do party, tak má jenom o jeden level víc než ostatní a reálně není o nic lepší, než její studenti. U záporáků je tohle vyřešeno lépe, když má aspoň Rufus trojnásobek HP, než všichni ostatní.
To by me zajimalo proc se pred kazdym zasadnejsim soubojem a situaci porad dokola nekdo predstavuje. Pribehne skupinka nepratel ktera hned vykrikuje, to je Ashen cavalier, to je Le Guin, to je Purple Lighthning (ja to samozrejme vim taky kdo je kdo) ale presto vzdycky dojde na to ze nekdo vytasi zbran a predstavi se zase, a znovu a znovu...a znovu. Dalsi vec co je pitoma je to ze kdyz se neco resi a je pred soubojem tak tam obvykle je treba 15 postav a kazdy do posledniho pred tim neco musi rict. Kamera poskakuje od jednohu k druhemu a kazdy si rekne nejakou hovadinu. Za vlast a kamarady - Ja Purple Lightning vas nenecham projit - Muj vitr z Nordskych hor vas zastavi - za budoucnost teto zeme....blbablabla......porad, dokola :)
postavy taky porad dokola komentuji kdejakou hovadinu, klidne i vickrat. Napred to rekne Towa do Arcusu, pak to rekne Rean a kdyz se tak stane tak to zopakuje jeste jednou treba Juna.
Towa - posilame vam Drakhena a Hectora
Rean - Posilaji nam Drakhena a Hectora
Juna - juuu, to je Drakhen a Hector
To cele behem 30 vterin.
Nekdy si u toho pripadam fakt jak idiot :D
tak si tak rikam o kolik by cela ta trojka byla lepsi kdyby se venovala puvodni class VII, kde uz jsou dospelejsi postavy. K te myslence me dohnala cast hry kdy Rean, Sara, Claire a Angelica vyrazi v noci na pruzkum mestecka neresti. Prostitutky, casina, zvracejici politici, podezrele zivly, alkohol a sex (ok ten tam neni, ale mohl by:) Doslo mi jak je ta hra temi 15ti a 17ti letymi detmi svazana a vlastne v mnoha oblastech nemuze trosku pritlacit na pilu a byt jaksi realistictejsi, nebo jak to nazvat. Podle me by to bylo mnohem lepsi kdyby tam ucinkoval jen puvodni class VII, kde je vsem uz kolem 20ti let. Skoda. Jako je mi jasne proc to tak je, ale je to skoda. Nevim, jestli opravdu hlavni publikum hry jsou lide pod 18 let, nemyslim si to. A i ta 16+ na obalu by snesla vic, kdyz by tam byli jen starsi postavy, coz navsteva nocniho mestecka dokazuje.
Jinak Ash se stava moji oblibenou postavou, v te skupine totalnich dobroseru pusobi jako katalyzator normalnosti. Obcas to je potreba, pac nektere vyjevy jak z ucebnice vzorneho pionyra jsou k uzoufani pitome :)
@Solidor (03.11.2020 16:06): Je pravda ze Juna kterou mam na stalo v parte je trosku jakoby nevyrazna. Asi vyhoda je ze muze utocit na dalku a je pomerne rychla ale jinak mi zas tak uzitecna neprijde. Ale holt to je alfa samice v nove class VII, nahrada za Alisu a tak, takze ji respektuju. Musse zatim moc neverim a je otravna s tim popichovanim, obcas :)
@Charllize (03.11.2020 15:54): V závěru jsem jel:
Rean - hlavně hromadit CP, damage buffy a spamovat speciály
Kurt - EVA+countery (ten je na to dělanej :)
Altina - support buffy (hlavně adamantine shield) a itemy (právě Moebius na Max, který zvyšuje jejich dosah)
Musse - arts damage (EP cut 3, Cast 3, nějaký Bell quartz)

a stejně zatím plánuju jet i čtyřku.
@Solidor (03.11.2020 15:43): To healovani na nightmare je desnej oser. Ale jsem v pulce treti kapitoly a zatim to slo, statistika mi ukazuje 37 restartu souboje, coz po odehranych 74 hodinach neni tak moc. Asi jich ale bylo o neco vic, nekdy nahravam pozici.
Musse jsem zatim moc nepouzival, ani Ashe, proste nemam moc rad postavy co daji v pulce hry, a dokud to pujde ani je pouzivat nebudu. Jako nezanedbavam je.
Moje taktika je vetsinou udelat rychle break a mohutnou silou nepritele zmasakrovat. A Kurt je counter utocnik, podarilo se mi ho nastavit tak ze ho malokdo trefi a jeho counter momentalne dava rany za 5-7k. U bossu to dost casto finisuje prave on.

No a pak jsou ty situace kdy ti hra nacpe nejake jine postavy a musim vsechno predelavat a pamatovat si jak to udelat aby to na ten nightmare nejak daly, to jsou chvile kdy bych s tou hrou nejradsi seknul :)
@Charllize (03.11.2020 15:27): Action 3+HP3 jsou povinné quartzy, jinak to na ty vyšší obtížnosti asi nejde (hlavně ty časové výzvy typu uber 50% HP do 30 tahů - pro zisk AP). Master Quarz Moebius (zvýší účinnost itemů) taky hodně pomohl. Ale ke konci mi Musse jejími Arts zabíjela všechno, vyjma bossů, na jeden hit. A Orders jsou skoro cheaty.

Mě hlavně v celé sérii štve to healování bossů, kdy ho deset minut dávaš, aby si pak doplnil půl zdraví a ty nemáš už šanci.
@Solidor (03.11.2020 15:22): To ja nejsem prave ochoten udelat, snizit obtiznost, radsi to proste nedam. A na to co pises se samozrejme mooooc tesim, lol. Ale doufam ze uz budu mit postavy na nejake slusne urovni a snad to dam. Souboje jedu poctive a grindu (dokud to dava nejaky expy) se nevyhybam.
Jelikoz mi konecne dorazil ctvrty dil tak dohravam trojku. Cekal jsem s tim umyslne, pac pocit ze dohraju trojku a pak budu muset cekat co dal mne dost vadila. Navic situace ohledne fyzickych kopii nebyla ruzova, takze jsem proste cekal az do posledni chvile. A taky se mi k tomu nechtelo vracet. Puvodni rozehrani mi presrusil FF7 remake a uz jsem to pak znovu nenastartoval.
Mel jsem to rozehrane na nightmare obtiznost a tim padem se nektere souboje protahnou.
nejvic mi dava zabrat ,,říšská kancléřka,, Le Guin. Ja se z ty zensky pomatnu na rozumu. V prvmim pripade kdyz si s ni da Rean treningovy souboj jsem ji neporazil, asi 30 pokusu a pak jsem se na to vysral (bod v prdeli)A podruhe kdyz vybehne na dvur v tom svem zlatem mechovi a dozaduje se ukojeni svojich zabijackych choutek v dalsim treningovem souboji, to jsem taky nedal a potupne odmackl skip combat. Fakt to je monstrum, jak rikaji chlapci a divky z akademie:)
Co me ale dostalo bylo jak dorazila mezi divky ktere si vykladaji v saune jak sbalit Reana opasana jen rucnikem a zacla jim radit jak na nej. To se povedlo. Kdyz vezmu v potaz jak dlouho hra buduje jeji povest (tusim uz castecne od prvniho dilu) a clovek si to pri takovehle scene zpetne uvedomi, tak to pomalu zafunguje stejnym zpusobem jako kdybych sedel s kamosem v hospode, kecali o Skyrimu a najednou si prisedl Tod Howard a zaptal se jak se mame :D
Tak dnes Switch verze. To jsem zvedav jak se to tam bude hrat, kdyz tam nejsou ty dva dily predtim ktere jsou naprosto zasadni pro pochopeni postav a pribehu. Shrnuti tam asi bude, ale stejne..
@Solidor (12.05.2020 20:38): To jsem si právě taky říkal, ale zase Charlie měl pravdu že přeci jen je Nis America trochu větší než ti co na tom dělali do dvojky, takže pravděpodobnost vydání letos asi bude velká. No doufám, byl by to fajn herní závěr roku :D Plus třeba plánují překlady Crosbell ságy (ředitel Falcomu se nechal slyšet že oficiální překlad chce) a ke všemu bude vycházet nový díl, tak se to třeba snaží urychlit.
A zdá se, že jim podaří udržet voice actory.
Ale přijde mi, že ta lokalizace vyjde nějak brzo po trojce. Nedivil bych se odkladu.
@jones1240 (01.04.2020 15:36): tak vzhledem k tomu ze prelozeni trojky jim zase tak dlouho netrvalo me to zas tak neprekvapuje.
Samo prodleva od vydani v japonsku u trojky byla velka, ale mam na mysli dobu kdy se toho ujmuli v NIS.
@jones1240 (10.03.2020 22:28): Ano hrál, a velice zásadní problém té hry je ten, že ve skutečnosti se jedná o druhý díl. První je Ciel Nosurge a oficiálně nevyšel mimo Japonsko. Bez něj příběh absolutně nedává smysl. Navíc je to docela budget a soubojový systém taky za moc nestojí.
Kdyz uz se tu sesla smetánka JRPG gurmánů, tak se rovnou zeptám: Hrál někdo z vás Ar nosurge: Ode to an Unborn Star ? Porad potom pokukuji, ale cena se porad drzi az moc vysoko, tak vaham.
@Solidor (10.03.2020 22:19): ja vim, jinej dil se neda snadno sehnat.

System je Omega Quintetu podobnej, prekombinovana silenost co navrhoval uchyl, to me bavi :)
Ale pribeh ma Valkyrie o dost lepsi, to v Quintetu je saskarna a ne pribeh. I kdyz herne me Quintet bavil docela dost.
@Charllize (10.03.2020 22:14): Gratuluju. Máš ten nejhorší díl.

Právě by ty disky s hrou vlak měl všechny přejet :)
Nehrál jsem dost dlouho abych soudil, ale připomnělo mi to Omega Quintet, což považuju za objektivně špatnou hru.
@jones1240 (10.03.2020 21:53): The Legend of Heroes ztělesňuje, minimálně z nezasvěceného pohledu, vše co je na jRPG špatné. Takže té oblibě i u nás se nedivím :)). Mother 3, Persona 2 a SMT, Xeonogears, Vagrant a další, poněkud zajímavější a médium přesahující tituly, to už mají těžké.
je to uplnej mainstream oproti hram jako Dark Rose Valkyrie nebo Exist Archive..o tech u nas fakt nemluvi vubec nikdo :)
Ok, obcas Solidor si odplivne, ale jinak..nikdo..jen ja:D Je to uplna samohana a onanie v temne mistnosti, vetsinou u tehle her trpim samomluvou v pripadne diskuzi :)
@Charllize (10.03.2020 21:50): Aha, tak me to spise prislo bezne jako u jakehokoliv mene znameho JRPG. Tak na Konzolistovi k tomu porad pisou porad ti sami lide, ale jako jo, vzhledem k tomu jaky tu jsou barbari, tak je to zazrak :D
@jones1240 (10.03.2020 21:46): Tak samozrejme, fanouskovskou zakladnu u nas jako Mafie to nema, to poprit nelze :D

Ale jinak co ctu treba na konzolistovi cz nebo v diskuzich v hernich obchodech tak to lidi hraji. Vzdyt i tady na DH jsme asi tri nebo ctyri, a to je co rict, vzhledem k te komunite co tu vladne :)
Jako stálo to zato, jen fakt bolel ten přechod z dvojky která jela od začátku v rychlém tempu. I tak, ale musím smeknout před tvůrci v jejich budování světa. Jak jsem to hrál z rozestupy, tak jsem se pak skoro až topil v těch všech frakcích apod.

Teď mě jen zajímá jestli s tím překladem pohnou, nebo to bude jako čekání na trojku. No mezitím asi Trails nahradím Kingdom Hearts, to mi ty dva roky ne-li tři vystačí :D
Tak ten konec prekvapil, snad nejhorsi mozny zaver (v dobrem slova smylu) a ted cekat dva roky minimalne nez prelozi ctyrku, ty vole.

Tolik zvratu v poslednich dvou hodinach, Falcom RPG umi a minimalne co se pribehu tyka by se i hodne zapadnich RPG melo hodne co ucit. Klobouk dolu, je jasne ze dost smrti nebude permanentnich, ale i tak to ukoncit takhle, cumel jsem.
Na to jak porad hejtuji Trails 3 a uz jsem premyslel dat tomuto dilu i hodnoceni pod 80%, tak behem jedne hodiny to vidim na 90% a najednou si uvedomuji ze me to celou dobu neskutecne bavilo, i kdyz je to pomalé jako jednička, někdy i o něco více. Ale WOW, je krasne jak ke konci vlastne tu pomalost zase clovek oceni :D
Oznamena Switch verze. Jsem zvedav v cem to zase bude lepsi a co na PS4 nebude.
Je to ponekud zvlastni ze Switch skoci rovnou do tretiho dilu, coz v kostce znamena ze lidi co to nikdy nehrali a maji jen ten switch budou mit z pribehu kulovy. Dela v tom neplechu jiny vydavtel prvnich dvou dilu, ale predpokladam ze Xseed nakonec prvni dve casti na Switch da taky.

Kdo nevydava na switch jakoby nebyl. Switch je momentalne svetova No.1 konzole. Uz aby tu byla ta PS5 a byl klid, nebo se muze stat ze se z vizualem u jrpg vratime do dob PS2.

https://www.youtube.com/watch?v=52PpO6GgoWE
@Solidor (15.11.2019 21:49): To namluveni divne je. Ze zvedavosti jsem koukal na par ukazek a kolikrat v uplne tiche scene bez dabingu najednou nekdo promluvi, az se clovek lekne co se stalo :)

Grafika je na pomery serie docela pokrok, na to ze pouzivaji stale stejny engine docela ho vylepsily, ale holt zadnej next gen se nekona, to je pravda. (i kdyz dle ukazek je aspon pritomna trava a nejsou tam jen hole plane jak za dob PS2)

Ja jen porad nevim co s tim mam delat. Hrat od zacatku, hrat jen trojku, cekat na ctyrku. Taky se mi do toho nechce pac ted pres vanoce budu furt v praci a zacinat tak dlouhou hru, navic kde je treba davat pozor co a jak, neni zrovna vhodne na nejake hodku dve hrani parkrat za tyden.
@Charllize (15.11.2019 21:34): Psal jsem NEČEKANÝCH zvratů :)

A na stovku to není, protože pár věcí mi vadí. Máš hromadu postav a v těch jejich profilech v menu kolikrát ignorují naprosto zásadní informace a vypisují úplné zbytečnosti. Už zmiňované healování bossů. Hromadu schopností nikdy nepoužiješ, protože jsou v praxi nepoužitelné. Grafika je koukatelná, ale jinak je to ranní PS3. Hudba nevýrazná a částečné namluvení působí někdy vyloženě debilně, když je při dialogu namluvená jedna postava a ostatní mají jenom text. Aspoň Rean mohl mluvit vždycky.

Ale celkově je tohle určitě jedna z nejlepších JRPG sérií téhle generace.
@Solidor (15.11.2019 21:24): Tak Rean umre, tehotnou Alisu nakonec sbali Elliot, Sara zemre na otravu alkoholem ve skarpe pred hospodou a ukaze se ze vsechno dopredu naplanovala a za nitky tahala Celine :)

96 hodin je dost, pocitam ze u mne to hodi jeste vic, pac to minimalne budu hrat na hard a snazit se vytlouct z rozvoje postav maximum. (a ne, jeste jsem nezacal)
A na 100% to nestaci jo? Mozna za celou to megalomanskou epicnost cele serie by si to zaslouzilo uz z principu.
Po 96 hodinách dohráno. Konec je ještě větší cliffhanger, než v prvním díle. Nicméně mě překvapilo, kolik toho hra odhaluje. Pomalé tempo se změní v závěru na uragán obsahující i několik docela nečekaných zvratů.

Chvíli to trvá, ale nové hlavní postavy přirostou k srdci a staré jsou dávkovány rozumně. Vyznat se v hromadě organizací a uskupení vyžaduje docela námahu, plus několik důležitých informací je někdy řečeno v nepovinných rozhovorech. A že jich je. Troufnu si říct, že v soubojích člověk stráví tak 30% času. Zbytek je průzkum světa a dialogy.

Boje jsou o něco lepší, než ve dvojce, jen ty nové Brave Orders jsou skoro cheaty. A léčení bossů dokáže slušně frustrovat.

Snad se dožiju překladu čtyřky, protože jsem hodně zvědavej, jak příběh pokračuje.
Co tak ctu lidi hru dohravaji mezi 100 - 160 hodinama. Asi jeste delsi nez byli dva dily predtim. A udajne ctyrka je jeste delsi. To se pak nejaka kompletace vsech ctyr dilu muze vejit do 600 hodin. To je panecku serie :)
@Solidor (03.11.2019 00:45): Jo s tou zrcadlenou jedničkou souhlasím, to mi taky přišlo. Už jsem konečně na tom jakoby Field Tripu a zase se mě to chytlo.

S tím že se vše nezodpoví ve čtyřce počítám, spíš jsem myslel co se týče vztahů, že tady zase žádný posun moc nebude :D
@jones1240 (02.11.2019 21:54): Na cliffhanger jsem připraven. Trojka je zrcadlená jednička. Putuješ na místa, která předtím vždy navštívila druhá skupina a soustředí se na západní Erebonii, která v předchozích dílech byla jenom zmiňována. Stejně tak Rean je přesně v opačné pozici, kdy už není zelenáč ale mentor.

A nečekej, že čtyřka všechno vyřeší. Minimálně globální otázky zase určitě budou zodpovězeny jenom polovičatě.
@jones1240 (02.11.2019 21:54): Tak co jsem cetl ruzne po diskuzich tak jsou lide co nechvaji trojku lezet a cekaji az na ctyrku aby to daly pohromade. Osobne nad tim uvazuju taky. Ale jelikoz zaroven citim trochu litost nad tim ze bych nehral novou hru na kterou jsme cekal, chapu ze to chces hrat hned. Ja moc nevim jak se k tomu zatim postavit.
protoze tak nejak tusim ze kdybych to dal uplne od zacatku, bylo by to taky lepsi. Achjo :)
@Solidor (02.11.2019 20:48): Hele tobě fakt nepřijde lehce že je trojka něco jako jednička ? Že prostě zase všechno bude mít pay off až v dalším díle ? Dneska jsem tomu dal zase šanci a už mě to docela chytlo, jsem rád že vysvětlování Soldatů skoro vynechali :D Jsem na začátku, jen se bojím že se to bude vléct jako prase :D

U jedničky mi to nevadilo, protože všechno pro mě bylo nové, ale tady vysvětlování věcí co už znám a načetl jsem s tím miliony dialogů v minulých dvou dilech, tak už mi to tu začíná trochu vadit :D
@Solidor (02.11.2019 17:22): jsem zvedav jak dlouho se bude cekat na ctyrku. Kdyz vezmu v potaz ze na trojku se cekalo vzasade skoro ctyri roky. Ale nemuselo by to byt tak dlouho, vyrabet se nemusi, staci jen prelozit.

No jo , Xenosaga, takovej malej zlucovej kamen v tele jrpg fanouska. Ale tak clovek to musi brat z te dobre stranky, kdyby to vyslo jak melo tak by vubec nemuseli vzniknout Xenoblade:)

Zrovna nedavno se mi podarilo sehnat druhy dil a pustil jsem si asi hodinu toho DVD co shrnuje jednicku, hergot to byla ukecana hra, ale i tak, vytrhane ze hry se na to da koukat jako na film a dava to docela smysl.
Ted uz jen sehnat trojku, ale to bude na dlouho, ty ceny za ni jsou dost mimo. 2000 a vic. V ten remaster/remake prestavam verit.
@Charllize (02.11.2019 16:19): V podstatě je to to, čím měla být Xenosaga.

Právě asi tahle roztahanost k tomu ale hodně napomáhá. Jsem už někde ve druhé polovině trojky, ale pořád jenom kupí otázky a odpovědí nabízí pomálu.
@Solidor (02.11.2019 15:33): Souhlas. Vetsina her k tomu potrebuje jeste dalsi podpurne casti, v podobe knih, serialu, filmu ci fanouskovske tvorby. (samozrejme verim ze i k Trails existuji vedlejsi veci mimo hry) Tady to zvladaji predat v ramci hry, i kdyz to celkove zabira stovky hodin. Ono to na te serii je asi to nejlepsi co nabizi a celkem snadno ji to dostava vysoko nad prumer jrpg tvorby. I kdyz teda bych klidne uvital nejake pekne prehledne sepsane shrnuti. Je toho proste az prilis a nejednou se mi stalo ze jsem vubec netusil o kom se vede rozhovor nebo co se resi za situaci. A to mam odehrane jen dva dily :)

A nezlobil bych se kdyby si odpustily obcasnou jalovost, zbytecne rozhovory a daly vetsi hloubku systemu hry. Je to cele hodne sablonovite, nenabizi to moc odbocek a z velke casti jede vse tak jak si prali tvurci aniz by hraci poskytli nejakou osobni invenci a odlisnost. Ja moc dobre vim ze to takhle plno lidem vyhovuje, a melu si tady svoji kavicku, ale ja jen aby bylo jasno :)
Wolrdbuilding téhle série je opravdu v jiné lize, než bývá zvykem. Dokud se člověk orientuje v té směsici jmen a názvů, tak mu to hodné vrátí. Znát i předchozí podsérie, platí to jistě dvojnásob.
@Solidor (27.10.2019 12:14): Jako jsem překvapený že tě to tak nadchlo, já si dal od toho týden či více pauzu a teď to jdu zkusit znovu. Snad už se do toho konečně dostanu, ten začátek je strašný peklíčko.
Zatím mě to hodně baví, ale vážně není nutné, aby skoro každý boss měl nějaký heal, který kolikrát celý souboj vlastně začne od začátku.
@Solidor (14.10.2019 21:06): Ale jo hry kde savy mezi regiony funguji jsou. Treba posledne Exist Archive nebo Dark Souls serie. Ale obcas taky ne, to je pravda. Ono to bylo slozitejsi, proste se mi nechtelo cekat az mi dorazi z US ta limitka dvojky (meskala tri tydny) a koupil ji na cz storu, pac jsme to chtel bezodkladne hrat. Mel jsem si to uvedomit a koupit digital na US storu, ale jaksi mi to nedoslo:(

U jednicky bylo fajn predstaveni toho sveta, ve dvojce kde jsou vzasade vic jak z poloviny stejne lokace to nelinerani putovani bylo uz daleko min zajimavejsi. Ale ono to je cele slozite. prvni a druhy dil jsou vzasade jedna hra rozdelena do dvou dilu, takze to dava smysl. nevim, proste mi dvojka prisla o neco horsi, mno :)
@Charllize (14.10.2019 20:48): Jenže ta jednička byla taková o ničem. Chápu, že je to první díl tetralogie, ale ono se tam vlastně nic moc nestalo. Žádné tempo a, vyjma samotného závěru, ani spád.

Na trojku jsou spíš horší názory od těch co hráli japonské vydání, takže mám očekávání spíš nižší.

Tak savy a DLC mezi regiony vzájemně nefungují, tak to bylo myslím vždycky?
@Solidor (14.10.2019 20:33): Me prislo ze v prvnim dile tam moc pitomin nebylo a udrzeli tak nejak v ramci normalnosti. Jako ja chapu souvislosti proc to Reanovi bylo lito, ale stejne. Na stranu druhou je tam plno scen kdy jsem nadsenim nadskakoval na pohovce, takze jak pisu obecne to bylo v pohode.
Take mi jaksi uplne nesedla ta nelinearnost v urcitych fazich hry, v dile prvnim to bylo striktne omezene a ackoliv to vetsinou nevyhledavam tak mi to prislo vzhledem k deji hry lepsi nez ve dvojce. Kde to samozrejme diky mobilnosti cele skupiny smysl dava. Proste to bylo takove rozplizle a podle me i zbytecne, ony ty lokace toho pro opakovanou navstevu zas tolik nenabizeji.
Dalsi vec v kterou doufam ve trojce je vetsi a lepsi vyuziti robotu a ne jen v predem pripravenych castech hry.
( Jo chtel bych dalsi Xenogears .)

A proste mam s dvojkou neprijemnou zkusenost kdy jsem az po zakoupeni EU verze zjistil ze ulozene pozice z US prvniho dilu nefunguji a grindil jsem v jednicce zbytecne abych ty bonusy mel. proste takove mensi, ale opravdu jen mensi zklamani ta dvojka :)

A ty propady fps na PS4 PRO jsou taky otres, hra z PS VITA a neudrzi stabilnich 60 fps:)

Pockam do posledniho dne jestli nekdo s tou krabicovkou nevyleze, jinak asi taky digital, je tam i tusim nejaka PS+ sleva.
@Charllize (14.10.2019 17:35): To už pak můžeš namítat, že je úplná blbost svěřit nejmodernější válečnou vzducholoď skupině teenagerů. U JRPG se to prostě nesmí řešit :)

A proto mám přeobjednaný digital.
Mimochodem co tak koukam s dostupnosti krabicovky u nas to zrejme bude dost spatne. Co jsem v rychlosti koukal predobjednavku nenabizi nikdo.
To jsem teda zvědav jestli to bude lepší než dvojka která mě zas tak moc nevzala. Takové rozharane, nic moc noveho, a některé situace mi prisli vyloženě nablble. Ale pořád to bylo fajn jako celek. Trojka má už evidentně lepší grafiku, dal se uvidí. Těším se.
Ale možná dám přednost Mary Skelter 2 na switch, na to se těším ještě o fous víc:)