Druhý díl trilogie pokračuje přesně tam, kde skončil The Fall Trilogy: Chapter One - Separation. Po vyřešení všech hádanek z jeskynního komplexu antických ruin, plného podivných mechanismů, se zdá, že se vámi ovládaný hrdina adventury dostane konečně pryč, ven z toho zlého snu. Místo toho ale znovu padá do bezvědomí a probouzí se uvnitř moderní budovy průmyslové korporace. Nyní však může těžit ze vzpomínek, získaných na jeho předchozím dobrodružství v jeskynních ruinách. Pečlivě prozkoumavá nové prostředí a snaží se přitom vyhnout pozornosti bezpečnostní služby a všudypřítomných kamer. Zjistí na cestě komplexem další podrobnosti ze své minulosti?
Stejně jako v jako předchozí hry od Kheops studia i tato hra je first-person adventurou, o hledání skrytých objektů. Hráč může přepínat dle libosti mezi dvěma typy prezentace, 360° režimu a více tradiční slide-show zobrazení se scénami, prezentovanými jako statické obrázky a šipkami na jejich okrajích, určených pro navigaci. Některé lokality jsou pak zobrazeny pouze statickou kamerou. Trilogie končí dílem s poditulem Revelation.
Stejně jako v jako předchozí hry od Kheops studia i tato hra je first-person adventurou, o hledání skrytých objektů. Hráč může přepínat dle libosti mezi dvěma typy prezentace, 360° režimu a více tradiční slide-show zobrazení se scénami, prezentovanými jako statické obrázky a šipkami na jejich okrajích, určených pro navigaci. Některé lokality jsou pak zobrazeny pouze statickou kamerou. Trilogie končí dílem s poditulem Revelation.
Druhý díl trilogie pokračuje přesně tam, kde skončil The Fall Trilogy: Chapter One - Separation. Po vyřešení všech hádanek z jeskynního komplexu antických ruin, plného podivných mechanismů, se zdá, že se vámi ovládaný hrdina adventury dostane konečně ven. Místo toho ale znovu upadá do bezvědomí a probouzí se uvnitř moderní budovy průmyslové korporace. Nyní však může těžit ze vzpomínek, získaných na jeho předchozím dobrodružství v jeskynních ruinách. Pečlivě prozkoumavá nové prostředí a snaží se přitom vyhnout pozornosti bezpečnostní služby a všudypřítomných kamer. Zjistí na cestě komplexem další podrobnosti ze své minulosti?
Stejně jako v jako předchozí hry od Kheops studia, i tato hra je first-person adventurou, o hledání skrytých objektů. Hráč může přepínat dle libosti mezi dvěma typy prezentace, 360° režimu a více tradiční slide-show zobrazení se scénami, prezentovanými jako statické obrázky a šipkami na jejich okrajích, určených pro navigaci. Některé lokality jsou pak zobrazeny pouze statickou kamerou. Trilogie končí dílem s poditulem Revelation.
Stejně jako v jako předchozí hry od Kheops studia, i tato hra je first-person adventurou, o hledání skrytých objektů. Hráč může přepínat dle libosti mezi dvěma typy prezentace, 360° režimu a více tradiční slide-show zobrazení se scénami, prezentovanými jako statické obrázky a šipkami na jejich okrajích, určených pro navigaci. Některé lokality jsou pak zobrazeny pouze statickou kamerou. Trilogie končí dílem s poditulem Revelation.
Druhý díl trilogie pokračuje přesně tam, kde skončil The Fall Trilogy: Chapter One - Separation. Po vyřešení všech hádanek z jeskynního komplexu antických ruin se zdá, že se vámi ovládaný hrdina adventury dostane konečně ven. Místo toho ale znovu upadá do bezvědomí a probouzí se uvnitř moderní budovy průmyslové korporace. Nyní však může těžit ze vzpomínek, získaných na jeho předchozím dobrodružství v jeskynních ruinách. Pečlivě prozkoumavá nové prostředí a snaží se přitom vyhnout pozornosti bezpečnostní služby a všudypřítomných kamer. Zjistí na cestě komplexem další podrobnosti ze své minulosti?
Stejně jako předchozí hra od Kheops studia, i tato je first-person "hidden object" adventurou. Hráč může přepínat dle libosti mezi dvěma typy prezentace, 360° režimu a více tradiční slide-show zobrazení se scénami, prezentovanými jako statické obrázky a šipkami na jejich okrajích, určenými pro navigaci. Některé lokality jsou pak zobrazeny pouze statickou kamerou. Trilogie končí dílem s poditulem Revelation.
Stejně jako předchozí hra od Kheops studia, i tato je first-person "hidden object" adventurou. Hráč může přepínat dle libosti mezi dvěma typy prezentace, 360° režimu a více tradiční slide-show zobrazení se scénami, prezentovanými jako statické obrázky a šipkami na jejich okrajích, určenými pro navigaci. Některé lokality jsou pak zobrazeny pouze statickou kamerou. Trilogie končí dílem s poditulem Revelation.
Druhý díl trilogie pokračuje přesně tam, kde skončil The Fall Trilogy: Chapter One - Separation. Po vyřešení všech hádanek z jeskynního komplexu antických ruin se zdá, že se vámi ovládaný hrdina adventury dostane konečně ven. Místo toho ale znovu upadá do bezvědomí a probouzí se uvnitř moderní budovy průmyslové korporace. Nyní však může těžit ze vzpomínek, získaných na jeho předchozím dobrodružství v jeskynních ruinách. Pečlivě prozkoumavá nové prostředí a snaží se přitom vyhnout pozornosti bezpečnostní služby a všudypřítomných kamer. Zjistí na cestě komplexem další podrobnosti ze své minulosti?
Stejně jako předchozí hra od Kheops studia, i tato je first-person "hidden object" adventurou. Hráč může přepínat dle libosti mezi dvěma typy prezentace, 360° režimu a více tradiční slide-show zobrazení se scénami, prezentovanými jako statické obrázky a šipkami na jejich okrajích, určenými pro navigaci. Některé lokality jsou pak zobrazeny pouze statickou kamerou. Trilogie končí dílem s poditulem Revelation.
Stejně jako předchozí hra od Kheops studia, i tato je first-person "hidden object" adventurou. Hráč může přepínat dle libosti mezi dvěma typy prezentace, 360° režimu a více tradiční slide-show zobrazení se scénami, prezentovanými jako statické obrázky a šipkami na jejich okrajích, určenými pro navigaci. Některé lokality jsou pak zobrazeny pouze statickou kamerou. Trilogie končí dílem s poditulem Revelation.
Druhý díl trilogie pokračuje přesně tam, kde skončil The Fall Trilogy: Chapter One - Separation. Po vyřešení všech hádanek z jeskynního komplexu antických ruin se zdá, že se vámi ovládaný hrdina adventury dostane konečně ven. Místo toho ale znovu upadá do bezvědomí a probouzí se uvnitř moderní budovy průmyslové korporace. Nyní však může těžit ze vzpomínek, získaných na jeho předchozím dobrodružství v jeskynních ruinách. Pečlivě prozkoumavá nové prostředí a snaží se přitom vyhnout pozornosti bezpečnostní služby a všudypřítomných kamer. Zjistí na cestě komplexem další podrobnosti ze své minulosti?
Stejně jako předchozí hra od Kheops studia, i tato je first-person "hidden object" adventurou. Hráč může přepínat dle libosti mezi dvěma typy prezentace, 360° režimu a více tradiční slide-show zobrazení se scénami, prezentovanými jako statické obrázky a šipkami na jejich okrajích, určenými pro navigaci. Některé lokality jsou pak zobrazeny pouze statickou kamerou. Trilogie končí dílem s poditulem Revelation.
Stejně jako předchozí hra od Kheops studia, i tato je first-person "hidden object" adventurou. Hráč může přepínat dle libosti mezi dvěma typy prezentace, 360° režimu a více tradiční slide-show zobrazení se scénami, prezentovanými jako statické obrázky a šipkami na jejich okrajích, určenými pro navigaci. Některé lokality jsou pak zobrazeny pouze statickou kamerou. Trilogie končí dílem s poditulem Revelation.
Druhý díl trilogie pokračuje přesně tam, kde skončil The Fall Trilogy: Chapter One - Separation. Po vyřešení všech hádanek z jeskynního komplexu antických ruin se zdá, že se vámi ovládaný hrdina adventury dostane konečně ven. Místo toho ale znovu upadá do bezvědomí a probouzí se uvnitř moderní budovy průmyslové korporace. Nyní však může těžit ze vzpomínek, získaných na jeho předchozím dobrodružství v jeskynních ruinách. Pečlivě prozkoumavá nové prostředí a snaží se přitom vyhnout pozornosti bezpečnostní služby a všudypřítomných kamer. Zjistí na cestě komplexem další podrobnosti ze své minulosti?
Stejně jako předchozí hra od Kheops studia, i tato je first-person "hidden object" adventurou. Hráč může přepínat dle libosti mezi dvěma typy prezentace, 360° režimu a více tradiční slide-show zobrazení se scénami, prezentovanými jako statické obrázky a šipkami na jejich okrajích, určenými pro navigaci. Některé lokality jsou pak zobrazeny pouze statickou kamerou. Trilogie končí dílem s poditulem Revelation.
Stejně jako předchozí hra od Kheops studia, i tato je first-person "hidden object" adventurou. Hráč může přepínat dle libosti mezi dvěma typy prezentace, 360° režimu a více tradiční slide-show zobrazení se scénami, prezentovanými jako statické obrázky a šipkami na jejich okrajích, určenými pro navigaci. Některé lokality jsou pak zobrazeny pouze statickou kamerou. Trilogie končí dílem s poditulem Revelation.