Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
The Deer God The Deer God The Deer God The Deer God The Deer God The Deer God
Crescent Moon Games •  Cinopt Studios
Crescent Moon Games •  Cinopt Studios
Crescent Moon Games •  Cinopt Studios
Crescent Moon Games •  Cinopt Studios
Crescent Moon Games •  Cinopt Studios
Crescent Moon Games •  Cinopt Studios
PC
27.02.2015
PC
27.02.2015
XOne
01.09.2015
WiiU
28.04.2016
PS4Vita
25.04.2017
PC
27.02.2015
XOne
01.09.2015
WiiU
28.04.2016
PS4Vita
25.04.2017
Switch
21.12.2017
PC
27.02.2015
XOne
01.09.2015
iOSAndroid
02.09.2015
WiiU
28.04.2016
PS4Vita
25.04.2017
Switch
21.12.2017
PC
27.02.2015
XOne
01.09.2015
iOSAndroid
02.09.2015
WiiU
28.04.2016
PS4Vita
25.04.2017
Switch
21.12.2017
PS5
kompatibilní
PC
27.02.2015
XOne
01.09.2015
iOSAndroid
02.09.2015
WiiU
28.04.2016
PS4Vita
25.04.2017
Switch
21.12.2017
PS5XboxX/S
kompatibilní
The Deer God The Deer God The Deer God The Deer God The Deer God The Deer God
Žánr
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne

Příběh začíná v temném lese. Dva lovci sedí u ohně a povídají si, až se jeden z nich zvedne, přehodí si pušku přes rameno a jde se projít. Po chvílí spatří jelena, nabije pušku, zamíří a... je roztrhán smečkou vlků, které ve své zaslepenosti přehlédl. Z posledních sil se mu podaří vystřelit, ale rána trefí mladého kolouška. Po své smrti se lovec dostane na zvláštní místo. Stane před jelením bohem. Aby zaplatil za své hříchy, je sám proměněn v koloucha.

Tato plošinovka o karmě a přežití je stylizována do pixel artu. Hráč musí shánět potravu, sám se vyhýbat dravcům i lidem a najít si cestu skrz nepřátele a logické hádanky, přičemž objeví dávnou jelení mytologii. Možná je také interakce s prostředím a ostatními zvířaty. Hráč sbírá rozličné předměty a postupně se učí nové schopnosti v procedurálně generovaném prostředí využívajícím i střídání dne a noci.
Příběh začíná v temném lese. Dva lovci sedí u ohně a povídají si, až se jeden z nich zvedne, přehodí si pušku přes rameno a jde se projít. Po chvílí spatří jelena, nabije pušku, zamíří a... je roztrhán smečkou vlků, které ve své zaslepenosti přehlédl. Z posledních sil se mu podaří vystřelit, ale rána trefí mladého kolouška. Po své smrti se lovec dostane na zvláštní místo. Stane před jelením bohem. Aby zaplatil za své hříchy, je sám proměněn v koloucha.

Tato plošinovka o karmě a přežití je stylizována do pixel artu. Hráč musí shánět potravu, sám se vyhýbat dravcům i lidem a najít si cestu skrz nepřátele a logické hádanky, přičemž objeví dávnou jelení mytologii. Možná je také interakce s prostředím a ostatními zvířaty. Hráč sbírá rozličné předměty a postupně se učí nové schopnosti v procedurálně generovaném prostředí využívajícím i střídání dne a noci.
Příběh začíná v temném lese. Dva lovci sedí u ohně a povídají si, až se jeden z nich zvedne, přehodí si pušku přes rameno a jde se projít. Po chvílí spatří jelena, nabije pušku, zamíří a... je roztrhán smečkou vlků, které ve své zaslepenosti přehlédl. Z posledních sil se mu podaří vystřelit, ale rána trefí mladého kolouška. Po své smrti se lovec dostane na zvláštní místo. Stane před jelením bohem. Aby zaplatil za své hříchy, je sám proměněn v koloucha.

Tato plošinovka o karmě a přežití je stylizována do pixel artu. Hráč musí shánět potravu, sám se vyhýbat dravcům i lidem a najít si cestu skrz nepřátele a logické hádanky, přičemž objeví dávnou jelení mytologii. Možná je také interakce s prostředím a ostatními zvířaty. Hráč sbírá rozličné předměty a postupně se učí nové schopnosti v procedurálně generovaném prostředí využívajícím i střídání dne a noci.
Příběh začíná v temném lese. Dva lovci sedí u ohně a povídají si, až se jeden z nich zvedne, přehodí si pušku přes rameno a jde se projít. Po chvílí spatří jelena, nabije pušku, zamíří a... je roztrhán smečkou vlků, které ve své zaslepenosti přehlédl. Z posledních sil se mu podaří vystřelit, ale rána trefí mladého kolouška. Po své smrti se lovec dostane na zvláštní místo. Stane před jelením bohem. Aby zaplatil za své hříchy, je sám proměněn v koloucha.

Tato plošinovka o karmě a přežití je stylizována do pixel artu. Hráč musí shánět potravu, sám se vyhýbat dravcům i lidem a najít si cestu skrz nepřátele a logické hádanky, přičemž objeví dávnou jelení mytologii. Možná je také interakce s prostředím a ostatními zvířaty. Hráč sbírá rozličné předměty a postupně se učí nové schopnosti v procedurálně generovaném prostředí využívajícím i střídání dne a noci.
Příběh začíná v temném lese. Dva lovci sedí u ohně a povídají si, až se jeden z nich zvedne, přehodí si pušku přes rameno a jde se projít. Po chvílí spatří jelena, nabije pušku, zamíří a... je roztrhán smečkou vlků, které ve své zaslepenosti přehlédl. Z posledních sil se mu podaří vystřelit, ale rána trefí mladého kolouška. Po své smrti se lovec dostane na zvláštní místo. Stane před jelením bohem. Aby zaplatil za své hříchy, je sám proměněn v koloucha.

Tato plošinovka o karmě a přežití je stylizována do pixel artu. Hráč musí shánět potravu, sám se vyhýbat dravcům i lidem a najít si cestu skrz nepřátele a logické hádanky, přičemž objeví dávnou jelení mytologii. Možná je také interakce s prostředím a ostatními zvířaty. Hráč sbírá rozličné předměty a postupně se učí nové schopnosti v procedurálně generovaném prostředí využívajícím i střídání dne a noci.
Příběh začíná v temném lese. Dva lovci sedí u ohně a povídají si, až se jeden z nich zvedne, přehodí si pušku přes rameno a jde se projít. Po chvílí spatří jelena, nabije pušku, zamíří a... je roztrhán smečkou vlků, které ve své zaslepenosti přehlédl. Z posledních sil se mu podaří vystřelit, ale rána trefí mladého kolouška. Po své smrti se lovec dostane na zvláštní místo. Stane před jelením bohem. Aby zaplatil za své hříchy, je sám proměněn v koloucha.

Tato plošinovka o karmě a přežití je stylizována do pixel artu. Hráč musí shánět potravu, sám se vyhýbat dravcům i lidem a najít si cestu skrz nepřátele a logické hádanky, přičemž objeví dávnou jelení mytologii. Možná je také interakce s prostředím a ostatními zvířaty. Hráč sbírá rozličné předměty a postupně se učí nové schopnosti v procedurálně generovaném prostředí využívajícím i střídání dne a noci.