Příběh začíná v temném lese. Dva lovci sedí u ohně a povídají si, až se jeden z nich zvedne, přehodí si pušku přes rameno a jde se projít. Po chvílí spatří jelena, nabije pušku, zamíří a... je roztrhán smečkou vlků, které ve své zaslepenosti přehlédl. Z posledních sil se mu podaří vystřelit, ale rána trefí mladého kolouška. Po své smrti se lovec dostane na zvláštní místo. Stane před jelením bohem. Aby zaplatil za své hříchy, je sám proměněn v koloucha.
Tato plošinovka o karmě a přežití je stylizována do pixel artu. Hráč musí shánět potravu, sám se vyhýbat dravcům i lidem a najít si cestu skrz nepřátele a logické hádanky, přičemž objeví dávnou jelení mytologii. Možná je také interakce s prostředím a ostatními zvířaty. Hráč sbírá rozličné předměty a postupně se učí nové schopnosti v procedurálně generovaném prostředí využívajícím i střídání dne a noci.
Tato plošinovka o karmě a přežití je stylizována do pixel artu. Hráč musí shánět potravu, sám se vyhýbat dravcům i lidem a najít si cestu skrz nepřátele a logické hádanky, přičemž objeví dávnou jelení mytologii. Možná je také interakce s prostředím a ostatními zvířaty. Hráč sbírá rozličné předměty a postupně se učí nové schopnosti v procedurálně generovaném prostředí využívajícím i střídání dne a noci.
Příběh začíná v temném lese. Dva lovci sedí u ohně a povídají si, až se jeden z nich zvedne, přehodí si pušku přes rameno a jde se projít. Po chvílí spatří jelena, nabije pušku, zamíří a... je roztrhán smečkou vlků, které ve své zaslepenosti přehlédl. Z posledních sil se mu podaří vystřelit, ale rána trefí mladého kolouška. Po své smrti se lovec dostane na zvláštní místo. Stane před jelením bohem. Aby zaplatil za své hříchy, je sám proměněn v koloucha.
Tato plošinovka o karmě a přežití je stylizována do pixel artu. Hráč musí shánět potravu, sám se vyhýbat dravcům i lidem a najít si cestu skrz nepřátele a logické hádanky, přičemž objeví dávnou jelení mytologii. Možná je také interakce s prostředím a ostatními zvířaty. Hráč sbírá rozličné předměty a postupně se učí nové schopnosti v procedurálně generovaném prostředí využívajícím i střídání dne a noci.
Tato plošinovka o karmě a přežití je stylizována do pixel artu. Hráč musí shánět potravu, sám se vyhýbat dravcům i lidem a najít si cestu skrz nepřátele a logické hádanky, přičemž objeví dávnou jelení mytologii. Možná je také interakce s prostředím a ostatními zvířaty. Hráč sbírá rozličné předměty a postupně se učí nové schopnosti v procedurálně generovaném prostředí využívajícím i střídání dne a noci.
Příběh začíná v temném lese. Dva lovci sedí u ohně a povídají si, až se jeden z nich zvedne, přehodí si pušku přes rameno a jde se projít. Po chvílí spatří jelena, nabije pušku, zamíří a... je roztrhán smečkou vlků, které ve své zaslepenosti přehlédl. Z posledních sil se mu podaří vystřelit, ale rána trefí mladého kolouška. Po své smrti se lovec dostane na zvláštní místo. Stane před jelením bohem. Aby zaplatil za své hříchy, je sám proměněn v koloucha.
Tato plošinovka o karmě a přežití je stylizována do pixel artu. Hráč musí shánět potravu, sám se vyhýbat dravcům i lidem a najít si cestu skrz nepřátele a logické hádanky, přičemž objeví dávnou jelení mytologii. Možná je také interakce s prostředím a ostatními zvířaty. Hráč sbírá rozličné předměty a postupně se učí nové schopnosti v procedurálně generovaném prostředí využívajícím i střídání dne a noci.
Tato plošinovka o karmě a přežití je stylizována do pixel artu. Hráč musí shánět potravu, sám se vyhýbat dravcům i lidem a najít si cestu skrz nepřátele a logické hádanky, přičemž objeví dávnou jelení mytologii. Možná je také interakce s prostředím a ostatními zvířaty. Hráč sbírá rozličné předměty a postupně se učí nové schopnosti v procedurálně generovaném prostředí využívajícím i střídání dne a noci.
Příběh začíná v temném lese. Dva lovci sedí u ohně a povídají si, až se jeden z nich zvedne, přehodí si pušku přes rameno a jde se projít. Po chvílí spatří jelena, nabije pušku, zamíří a... je roztrhán smečkou vlků, které ve své zaslepenosti přehlédl. Z posledních sil se mu podaří vystřelit, ale rána trefí mladého kolouška. Po své smrti se lovec dostane na zvláštní místo. Stane před jelením bohem. Aby zaplatil za své hříchy, je sám proměněn v koloucha.
Tato plošinovka o karmě a přežití je stylizována do pixel artu. Hráč musí shánět potravu, sám se vyhýbat dravcům i lidem a najít si cestu skrz nepřátele a logické hádanky, přičemž objeví dávnou jelení mytologii. Možná je také interakce s prostředím a ostatními zvířaty. Hráč sbírá rozličné předměty a postupně se učí nové schopnosti v procedurálně generovaném prostředí využívajícím i střídání dne a noci.
Tato plošinovka o karmě a přežití je stylizována do pixel artu. Hráč musí shánět potravu, sám se vyhýbat dravcům i lidem a najít si cestu skrz nepřátele a logické hádanky, přičemž objeví dávnou jelení mytologii. Možná je také interakce s prostředím a ostatními zvířaty. Hráč sbírá rozličné předměty a postupně se učí nové schopnosti v procedurálně generovaném prostředí využívajícím i střídání dne a noci.
Příběh začíná v temném lese. Dva lovci sedí u ohně a povídají si, až se jeden z nich zvedne, přehodí si pušku přes rameno a jde se projít. Po chvílí spatří jelena, nabije pušku, zamíří a... je roztrhán smečkou vlků, které ve své zaslepenosti přehlédl. Z posledních sil se mu podaří vystřelit, ale rána trefí mladého kolouška. Po své smrti se lovec dostane na zvláštní místo. Stane před jelením bohem. Aby zaplatil za své hříchy, je sám proměněn v koloucha.
Tato plošinovka o karmě a přežití je stylizována do pixel artu. Hráč musí shánět potravu, sám se vyhýbat dravcům i lidem a najít si cestu skrz nepřátele a logické hádanky, přičemž objeví dávnou jelení mytologii. Možná je také interakce s prostředím a ostatními zvířaty. Hráč sbírá rozličné předměty a postupně se učí nové schopnosti v procedurálně generovaném prostředí využívajícím i střídání dne a noci.
Tato plošinovka o karmě a přežití je stylizována do pixel artu. Hráč musí shánět potravu, sám se vyhýbat dravcům i lidem a najít si cestu skrz nepřátele a logické hádanky, přičemž objeví dávnou jelení mytologii. Možná je také interakce s prostředím a ostatními zvířaty. Hráč sbírá rozličné předměty a postupně se učí nové schopnosti v procedurálně generovaném prostředí využívajícím i střídání dne a noci.
Příběh začíná v temném lese. Dva lovci sedí u ohně a povídají si, až se jeden z nich zvedne, přehodí si pušku přes rameno a jde se projít. Po chvílí spatří jelena, nabije pušku, zamíří a... je roztrhán smečkou vlků, které ve své zaslepenosti přehlédl. Z posledních sil se mu podaří vystřelit, ale rána trefí mladého kolouška. Po své smrti se lovec dostane na zvláštní místo. Stane před jelením bohem. Aby zaplatil za své hříchy, je sám proměněn v koloucha.
Tato plošinovka o karmě a přežití je stylizována do pixel artu. Hráč musí shánět potravu, sám se vyhýbat dravcům i lidem a najít si cestu skrz nepřátele a logické hádanky, přičemž objeví dávnou jelení mytologii. Možná je také interakce s prostředím a ostatními zvířaty. Hráč sbírá rozličné předměty a postupně se učí nové schopnosti v procedurálně generovaném prostředí využívajícím i střídání dne a noci.
Tato plošinovka o karmě a přežití je stylizována do pixel artu. Hráč musí shánět potravu, sám se vyhýbat dravcům i lidem a najít si cestu skrz nepřátele a logické hádanky, přičemž objeví dávnou jelení mytologii. Možná je také interakce s prostředím a ostatními zvířaty. Hráč sbírá rozličné předměty a postupně se učí nové schopnosti v procedurálně generovaném prostředí využívajícím i střídání dne a noci.