Hráč se ujímá role Vica, bývalého strážce zákona, který se vydává do Jižní Ameriky, aby se pokusil odhalit osud svého synovce Alexe. Ten se stal členem kultu Collective Justice Mission, který se rozhodl opustit Spojené státy a v neprostupné džungli vybudovat ráj na zemi – Freedom Town. Úkolem je proniknout do města a odhalit tajemství, která celý kult obklopují a možná i zachránit vašeho synovce, než bude příliš pozdě.
The Church in the Darkness pracuje s procedurálně generovanými prvky jako je rozestavení jednotlivých částí města, názory a pohnutky postav apod. To spolu s možností řešit situace různými způsoby představuje základní podmínku znovuhratelnosti. K opětovnému rozehrání totiž hra vybízí přítomností několika různých zakončení.
Za zmínku stojí dabing ústředních postav, kdy vůdce sekty Isaaca a Rebeccu Walkerovi namluvili John Patrick Lowrie (např. Sniper v Team Fortress 2) a Ellen McLain (např. GLaDOS v sérii Portal).
The Church in the Darkness pracuje s procedurálně generovanými prvky jako je rozestavení jednotlivých částí města, názory a pohnutky postav apod. To spolu s možností řešit situace různými způsoby představuje základní podmínku znovuhratelnosti. K opětovnému rozehrání totiž hra vybízí přítomností několika různých zakončení.
Za zmínku stojí dabing ústředních postav, kdy vůdce sekty Isaaca a Rebeccu Walkerovi namluvili John Patrick Lowrie (např. Sniper v Team Fortress 2) a Ellen McLain (např. GLaDOS v sérii Portal).
Hráč se ujímá role Vica, bývalého strážce zákona, který se vydává do Jižní Ameriky, aby se pokusil odhalit osud svého synovce Alexe. Ten se stal členem kultu Collective Justice Mission, který se rozhodl opustit Spojené státy a v neprostupné džungli vybudovat ráj na zemi – Freedom Town. Úkolem je proniknout do města a odhalit tajemství, která celý kult obklopují a možná i zachránit vašeho synovce, než bude příliš pozdě.
The Church in the Darkness pracuje s procedurálně generovanými prvky jako je rozestavení jednotlivých částí města, názory a pohnutky postav apod. To spolu s možností řešit situace různými způsoby představuje základní podmínku znovuhratelnosti. K opětovnému rozehrání totiž hra vybízí přítomností několika různých zakončení.
Za zmínku stojí dabing ústředních postav, kdy vůdce sekty Isaaca a Rebeccu Walkerovi namluvili John Patrick Lowrie (např. Sniper v Team Fortress 2) a Ellen McLain (např. GLaDOS v sérii Portal).
The Church in the Darkness pracuje s procedurálně generovanými prvky jako je rozestavení jednotlivých částí města, názory a pohnutky postav apod. To spolu s možností řešit situace různými způsoby představuje základní podmínku znovuhratelnosti. K opětovnému rozehrání totiž hra vybízí přítomností několika různých zakončení.
Za zmínku stojí dabing ústředních postav, kdy vůdce sekty Isaaca a Rebeccu Walkerovi namluvili John Patrick Lowrie (např. Sniper v Team Fortress 2) a Ellen McLain (např. GLaDOS v sérii Portal).
Hráč se ujímá role Vica, bývalého strážce zákona, který se vydává do Jižní Ameriky, aby se pokusil odhalit osud svého synovce Alexe. Ten se stal členem kultu Collective Justice Mission, který se rozhodl opustit Spojené státy a v neprostupné džungli vybudovat ráj na zemi – Freedom Town. Úkolem je proniknout do města a odhalit tajemství, která celý kult obklopují a možná i zachránit vašeho synovce, než bude příliš pozdě.
The Church in the Darkness pracuje s procedurálně generovanými prvky jako je rozestavení jednotlivých částí města, názory a pohnutky postav apod. To spolu s možností řešit situace různými způsoby představuje základní podmínku znovuhratelnosti. K opětovnému rozehrání totiž hra vybízí přítomností několika různých zakončení.
Za zmínku stojí dabing ústředních postav, kdy vůdce sekty Isaaca a Rebeccu Walkerovi namluvili John Patrick Lowrie (např. Sniper v Team Fortress 2) a Ellen McLain (např. GLaDOS v sérii Portal).
The Church in the Darkness pracuje s procedurálně generovanými prvky jako je rozestavení jednotlivých částí města, názory a pohnutky postav apod. To spolu s možností řešit situace různými způsoby představuje základní podmínku znovuhratelnosti. K opětovnému rozehrání totiž hra vybízí přítomností několika různých zakončení.
Za zmínku stojí dabing ústředních postav, kdy vůdce sekty Isaaca a Rebeccu Walkerovi namluvili John Patrick Lowrie (např. Sniper v Team Fortress 2) a Ellen McLain (např. GLaDOS v sérii Portal).