Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

The Binding of Isaac: Afterbirth+

70

Diskuze

« Novější Starší »

Yop, teď se mi ten portal po zlikvidování mega satana otevřel také. Při hře za Caina. Avšak po sundání mega satana je postava většinou asi tak OP, že Delirium nemůže být zase až tak velký problém (kór po posbírání dalších itemů v těch boss roomech), s Cainem jsem ho porazil asi jen se ztrátou jednoho soul hearth.

A je fakt, že to The Void mohlo být celkově o dost obtížnější, po projití všech předchozích pater je to pak obzvlášť zívačka. Takhle je vcelku takové paradoxní, že Dark Room/The Chest je obtížnějším patrem než právě ono The Void.

@Isair (13.01.2017 22:31): Myslím, že před Afterbirth+ skončila, ale teď se normálně po poražení objeví truhla a máš šanci na ten portál. Můžu to potvrdit, stalo se mi to, když jsem dělal unlocky pro Apollyona.

A dneska se mi povedlo vyčistit to zatracené Ultra Hard challenge. Potřeboval jsem k tomu jen Holy Mantle, Tech X a Book of Revelations na prvním patře :D

@Ronik (12.01.2017 17:34): S tím mega satanem je to blbost, ne? Páč hra po jeho poražení většinou ihned skončí. I když teď si nejsem 100% jist, jestli to neplatí pouze pro postavy, které jej porazí poprvé... páč jsem ho nedávno sundal se Samsonem a hra hned skončila a žádný portal.

Škoda, že není k Hushovi i jiná cesta, na speedruny mě moc neužije a obecně se jim pokud možno (a to koneckonců platí pro všechny hry) vyhýbám. A zde je to potřeba hnedle několikrát boss rush, hush a teď ještě případně Delirium:/.


Aha, tak to zní super:), snad to vyjde. Popřípadě když už ne vše, tak alespoň některé prvky by se mohly stát oficiálními (třebas někteří ti noví bossové vypadají vážně parádně, co jsem tak letmo koukal:), byť jiní mi k Isaac theme zase tolik nesednou).

Četl jsem, že ta šance na objevení portálu je
Mom - 5%
Mom's Heart - 10%
Isaac/Satan - 15%
???/Lamb - 20%
Mega Satan - 50%

Takže nic moc spolehlivého, pro grindění unlocků se musí pospíchat k Hushovi :D

U Antibirth bych možná počkal, jak se vyvrbí ta situace s Nicalis, aktuálně prý řeší, jestli by se z toho nemohla stát oficiální součást hry, což by bylo super. Už teď je to profesionální :)

Občas se mi portal do The Void však spawnul i po poražení jiných bossů (převážně It Lives či ??? a Lamba), takže není třeba pokaždé porazit Hushe, byť poprvé to asi nutné je (tam je za to vlastně ten achievement "new area unlocked").

Yop, nějaké glitche apod. by tam jistě sedly... třeba se ještě v nějakém updatu dočkáme nějakého vylepšení, však v jednom z prvních updatů už přidali i animace samotnému Deliriu, hlavně ta po jeho poražení je nyní vcelku fajn:).

Antibirth jsem ještě nezkoušel, ale vypadá to opravdu hodně dobře...

Já zatím Delirium porazil se čtyřmi postavami a Greedier Mode s jednou a jsem docela zklamaný. Líbí se mi nové předměty, ale nová kapitola a nový boss jsou neskutečně odfláklé. Mnohem víc by se mi líbilo, kdyby to sice byly místnosti z předchozích pater, ale byly nějak glitchnuté - měli by pokroucené textury, promíchané nepřátele a tak. Taky mě štve, že vzhledem k tomu, kde je to patro umístěné, nepředstavuje (až na finálního bosse) skoro žádnou výzvu, každý run, co porazí Hushe, tam nebude mít nejmenší problém. Většina nových nepřátel mi přijde spíš otravná než zajímavá, hlavně ty portály, které před patchem pro nějaké low damage runy mohly na Caves znamenat klidně game over. Je tam taky daleko víc místností, kde se prostě nedá vyhnout damage (třeba tohle, to tam prostě nemá co dělat). O Greedier Mode radši nemluvě, to je vůbec zmetek a ten poslední boss je bez imunity k explozím skoro nemožný. Mimic truhly byly hrozný bullshit a po patchi jsou naopak zbytečné, protože to je hned poznat. Přijde mi, že se to snaží udělat těžší způsoby, které nejsou úplně šťastné.

Musím ale uznat, že to postupně patchují a už to není zdaleka tak "rozbité", jak mi to přišlo první den a příslib měsíčních updatů je fajn (i když jsem slyšel, že mod tools zdaleka nejsou tak obsáhlé, jak se tvrdilo), takže nad tím určitě nelámu hůl. Každopádně u mě zatím na míle vede fanouškovský Antibirth, který je kvalitou bez problémů srovnatelný s Wrath of the Lamb pro původní BoI. Zatím je jen na Rebirth, ale do budoucna slibují kompatibilitu s DLC, takže se dočkáme toho ultimátního Isaac experience :)

A Ultra Hard challenge jebat do ucha, to je pro normální smrtelníky skoro nemožné, pokud nebudete tři hodiny resetovat pro Epic Fetus.

Tak Delirium zatím jednou poražen s Magdalene. Jako je to vcelku fajn přídavek, ale na poměry ostatních Isaacovských DLC je toho žalostně málo, přičemž cena je stejně vysoká. Od nové kapitoly jsem čekal něco víc, to je vesměs jen splácanina několika předchozích pater dohromady (byť několik boss roomů na patře s garancí itemu je vcelku dobrý nápad:)). Nové itemy jsou vesměs vcelku fajn a některé vypadají vyloženě hodně užitečně a originálně (Void (pohlcování itemů a získávání jejich schopností), Potato Peeler (zvysovani statistik za trvalé snížení zdraví + se tím dá rychle vytvořit meat boy, anžto každé použití garantuje meat cube), Smelter (pohlcování trinketů) analog stick (možnost střílet i šikmo), Eucharist jakožto alternativa ke Goat head (čili garance angel roomů po poražení bosse), hodně jsem si oblíbil Jacob's Ladder- elektrické výboje, hodně užitečně se jeví i Poke Go, které je občas dostupné v obchodech atd.), ještě více potěšily trinkety, kterých v původním Isaacovi nebylo zase až tolik, čili jejich navýšení je celkem na místě, o to spíš, když se tu objevilo několik opravdu užitečných kousků (Vibrant Bulb, Pay to Win, Equality, nejzajímavější a s největším potenciálem mi však přijdou Bloody Crown a Silver Dollar- obchody a treasure room se objevují i ve Womb patrech, což se může sakra hodit).
Nových nepřátel či nějakých dalších vychytávek je vesměs jen pár (docela fajn jsou poloviční red a poloviční soul hearths:)), ale hru to jistě trochu oživí. A Bestiář je fajn, byť mi přijde, že počítá občas nějak podivně "encounters", ostatní údaje vcelku sedí.

Tak či onak je DLC spíše zaměřené na ty moderské nástroje, přičemž slibuje, že ty nejkvalitnější se můžou stát oficiálním obsahem v měsíčních updatech, takže obsahu možná ještě rapidně přibude, což je rozhodně dobrá zpráva a potenciál tohohle DLC to tedy rapidně zvyšuje (už teď se mi líbí některé nápady na nové itemy, které komunita zatím vyplodila).