V průběhu oslavy vítězství nad Mangarem a všeobecné euforie ze znovunastolení míru v království Lestradae, hrdinovi přijde dopis, který ho připraví o chuť pít a veselit se. Černokněžníkův pán, šílený bůh Tarjan, rozlícený ze smrti svého patolízala, sestoupil na zem. Zároveň vypustil zlé stvůry, které srovnaly městečko Skara Brae se zemí. Tolik stojí v dopise od jedné z obětí útoku anonymního umírajícího muže. Královští paladinové a arcimágové jsou přečísleni a do boje se moc nehrnou. Nelehký úkol zničit Tarjana tak zůstává na bedrech hrdiny a jeho věrné chásky.
I třetí díl přináší pár novinek a vylepšení. Jako vůbec první hra nabízelo Bard´s Tale III „auto-maping“ tedy pohled do mapy, zobrazující nejbližší okolí hráče přímo za hry pro všech 84 dungeonů. Přibyly také dvě třídy (geomancer a chronomacer).
Bard´s Tale dosáhlo mezi hráči takové popularity, že sága mohla pokračovat i bez jejího duchovního tvůrce, Michaela Cranforda. O třetí díl se postarala trojice jeho nejbližších spolupracovníků. Plánovaný čtvrtý díl už nevyšel, kvůli neshodám s Interplay. Rebecca “Burger” Heineman, která měla z trojice k sérii nejblíže, se pokusila získat značku od Electronic Arts, avšak bez úspěchu a každý se rozešel vlastní cestou. Michael A. Stackpole se stal uznávaným spisovatelem pro série Star Wars a Battletech. Bruce Schlickbernd odešel do Interplay, pracovat na hrách ze série Star Trek.
Sérii pomyslně oživil až v roce 2004, Brian Fargo, se svým The Bard's Tale. To má však s původní trilogií společného velmi málo a vůbec na ni nenavazuje, neboť práva na ni stále patří společnosti EA.
I třetí díl přináší pár novinek a vylepšení. Jako vůbec první hra nabízelo Bard´s Tale III „auto-maping“ tedy pohled do mapy, zobrazující nejbližší okolí hráče přímo za hry pro všech 84 dungeonů. Přibyly také dvě třídy (geomancer a chronomacer).
Bard´s Tale dosáhlo mezi hráči takové popularity, že sága mohla pokračovat i bez jejího duchovního tvůrce, Michaela Cranforda. O třetí díl se postarala trojice jeho nejbližších spolupracovníků. Plánovaný čtvrtý díl už nevyšel, kvůli neshodám s Interplay. Rebecca “Burger” Heineman, která měla z trojice k sérii nejblíže, se pokusila získat značku od Electronic Arts, avšak bez úspěchu a každý se rozešel vlastní cestou. Michael A. Stackpole se stal uznávaným spisovatelem pro série Star Wars a Battletech. Bruce Schlickbernd odešel do Interplay, pracovat na hrách ze série Star Trek.
Sérii pomyslně oživil až v roce 2004, Brian Fargo, se svým The Bard's Tale. To má však s původní trilogií společného velmi málo a vůbec na ni nenavazuje, neboť práva na ni stále patří společnosti EA.
V průběhu oslavy vítězství nad Mangarem a všeobecné euforie ze znovunastolení míru v království Lestradae, hrdinovi přijde dopis, který ho připraví o chuť pít a veselit se. Černokněžníkův pán, šílený bůh Tarjan, rozlícený ze smrti svého patolízala, sestoupil na zem. Zároveň vypustil zlé stvůry, které srovnaly městečko Skara Brae se zemí. Tolik stojí v dopise od jedné z obětí útoku anonymního umírajícího muže. Královští paladinové a arcimágové jsou přečísleni a do boje se moc nehrnou. Nelehký úkol zničit Tarjana tak zůstává na bedrech hrdiny a jeho věrné chásky.
I třetí díl, který původně vyšel v roce 1988 pro Commodore 64, přináší pár novinek a vylepšení. Jako vůbec první hra nabízel Bard´s Tale III „auto-maping“, tedy pohled do mapy zobrazující nejbližší okolí hráče přímo za hry pro všech 84 dungeonů. Přibyly také dvě třídy (geomancer a chronomancer).
Bard´s Tale dosáhlo mezi hráči takové popularity, že sága mohla pokračovat i bez jejího duchovního tvůrce, Michaela Cranforda. O třetí díl se postarala trojice jeho nejbližších spolupracovníků. Plánovaný čtvrtý díl už kvůli neshodám s Interplay nevyšel. Rebecca “Burger” Heineman, která měla z trojice k sérii nejblíže, se pokusila získat značku od Electronic Arts, avšak bez úspěchu a každý tedy šel vlastní cestou. Michael A. Stackpole se stal uznávaným spisovatelem pro série Star Wars a Battletech. Bruce Schlickbernd odešel do Interplay pracovat na hrách ze série Star Trek.
Sérii pomyslně oživil až v roce 2004 Brian Fargo se svým The Bard's Tale. To má však s původní trilogií společného velmi málo a vůbec na ni nenavazuje, neboť práva na ni stále patří společnosti EA.
I třetí díl, který původně vyšel v roce 1988 pro Commodore 64, přináší pár novinek a vylepšení. Jako vůbec první hra nabízel Bard´s Tale III „auto-maping“, tedy pohled do mapy zobrazující nejbližší okolí hráče přímo za hry pro všech 84 dungeonů. Přibyly také dvě třídy (geomancer a chronomancer).
Bard´s Tale dosáhlo mezi hráči takové popularity, že sága mohla pokračovat i bez jejího duchovního tvůrce, Michaela Cranforda. O třetí díl se postarala trojice jeho nejbližších spolupracovníků. Plánovaný čtvrtý díl už kvůli neshodám s Interplay nevyšel. Rebecca “Burger” Heineman, která měla z trojice k sérii nejblíže, se pokusila získat značku od Electronic Arts, avšak bez úspěchu a každý tedy šel vlastní cestou. Michael A. Stackpole se stal uznávaným spisovatelem pro série Star Wars a Battletech. Bruce Schlickbernd odešel do Interplay pracovat na hrách ze série Star Trek.
Sérii pomyslně oživil až v roce 2004 Brian Fargo se svým The Bard's Tale. To má však s původní trilogií společného velmi málo a vůbec na ni nenavazuje, neboť práva na ni stále patří společnosti EA.
V průběhu oslavy vítězství nad Mangarem a všeobecné euforie ze znovunastolení míru v království Lestradae, hrdinovi přijde dopis, který ho připraví o chuť pít a veselit se. Černokněžníkův pán, šílený bůh Tarjan, rozlícený ze smrti svého patolízala, sestoupil na zem. Zároveň vypustil zlé stvůry, které srovnaly městečko Skara Brae se zemí. Tolik stojí v dopise od jedné z obětí útoku anonymního umírajícího muže. Královští paladinové a arcimágové jsou přečísleni a do boje se moc nehrnou. Nelehký úkol zničit Tarjana tak zůstává na bedrech hrdiny a jeho věrné chásky.
I třetí díl, který původně vyšel v roce 1988 pro Commodore 64, přináší pár novinek a vylepšení. Jako vůbec první hra nabízel Bard´s Tale III „auto-maping“, tedy pohled do mapy zobrazující nejbližší okolí hráče přímo za hry pro všech 84 dungeonů. Přibyly také dvě třídy (geomancer a chronomancer).
Bard´s Tale dosáhlo mezi hráči takové popularity, že sága mohla pokračovat i bez jejího duchovního tvůrce, Michaela Cranforda. O třetí díl se postarala trojice jeho nejbližších spolupracovníků. Plánovaný čtvrtý díl už kvůli neshodám s Interplayem nevyšel. Rebecca “Burger” Heineman, která měla z trojice k sérii nejblíže, se pokusila získat značku od Electronic Arts, avšak bez úspěchu a každý tedy šel vlastní cestou. Michael A. Stackpole se stal uznávaným spisovatelem pro série Star Wars a Battletech. Bruce Schlickbernd odešel do Interplaye pracovat na hrách ze série Star Trek.
Sérii pomyslně oživil až v roce 2004 Brian Fargo se svým The Bard's Tale. To má však s původní trilogií společného velmi málo a vůbec na ni nenavazuje, neboť práva na ni stále patří společnosti EA.
I třetí díl, který původně vyšel v roce 1988 pro Commodore 64, přináší pár novinek a vylepšení. Jako vůbec první hra nabízel Bard´s Tale III „auto-maping“, tedy pohled do mapy zobrazující nejbližší okolí hráče přímo za hry pro všech 84 dungeonů. Přibyly také dvě třídy (geomancer a chronomancer).
Bard´s Tale dosáhlo mezi hráči takové popularity, že sága mohla pokračovat i bez jejího duchovního tvůrce, Michaela Cranforda. O třetí díl se postarala trojice jeho nejbližších spolupracovníků. Plánovaný čtvrtý díl už kvůli neshodám s Interplayem nevyšel. Rebecca “Burger” Heineman, která měla z trojice k sérii nejblíže, se pokusila získat značku od Electronic Arts, avšak bez úspěchu a každý tedy šel vlastní cestou. Michael A. Stackpole se stal uznávaným spisovatelem pro série Star Wars a Battletech. Bruce Schlickbernd odešel do Interplaye pracovat na hrách ze série Star Trek.
Sérii pomyslně oživil až v roce 2004 Brian Fargo se svým The Bard's Tale. To má však s původní trilogií společného velmi málo a vůbec na ni nenavazuje, neboť práva na ni stále patří společnosti EA.
V průběhu oslavy vítězství nad Mangarem a všeobecné euforie ze znovunastolení míru v království Lestradae, hrdinovi přijde dopis, který ho připraví o chuť pít a veselit se. Černokněžníkův pán, šílený bůh Tarjan, rozlícený ze smrti svého patolízala, sestoupil na zem. Zároveň vypustil zlé stvůry, které srovnaly městečko Skara Brae se zemí. Tolik stojí v dopise od jedné z obětí útoku anonymního umírajícího muže. Královští paladinové a arcimágové jsou přečísleni a do boje se moc nehrnou. Nelehký úkol zničit Tarjana tak zůstává na bedrech hrdiny a jeho věrné chásky.
I třetí díl, který původně vyšel v roce 1988 pro Commodore 64, přináší pár novinek a vylepšení. Jako vůbec první hra nabízel Bard´s Tale III „auto-maping“, tedy pohled do mapy zobrazující nejbližší okolí hráče přímo za hry pro všech 84 dungeonů. Přibyly také dvě třídy (geomancer a chronomancer).
Bard´s Tale dosáhlo mezi hráči takové popularity, že sága mohla pokračovat i bez jejího duchovního tvůrce, Michaela Cranforda. O třetí díl se postarala trojice jeho nejbližších spolupracovníků. Plánovaný čtvrtý díl už kvůli neshodám s Interplayem nevyšel. Rebecca “Burger” Heineman, která měla z trojice k sérii nejblíže, se pokusila získat značku od Electronic Arts, avšak bez úspěchu a každý tedy šel vlastní cestou. Michael A. Stackpole se stal uznávaným spisovatelem pro série Star Wars a Battletech. Bruce Schlickbernd odešel do Interplaye pracovat na hrách ze série Star Trek.
Sérii pomyslně oživil až v roce 2004 Brian Fargo se svým The Bard's Tale. To má však s původní trilogií společného velmi málo a vůbec na ni nenavazuje, neboť práva na ni stále patří společnosti EA.
I třetí díl, který původně vyšel v roce 1988 pro Commodore 64, přináší pár novinek a vylepšení. Jako vůbec první hra nabízel Bard´s Tale III „auto-maping“, tedy pohled do mapy zobrazující nejbližší okolí hráče přímo za hry pro všech 84 dungeonů. Přibyly také dvě třídy (geomancer a chronomancer).
Bard´s Tale dosáhlo mezi hráči takové popularity, že sága mohla pokračovat i bez jejího duchovního tvůrce, Michaela Cranforda. O třetí díl se postarala trojice jeho nejbližších spolupracovníků. Plánovaný čtvrtý díl už kvůli neshodám s Interplayem nevyšel. Rebecca “Burger” Heineman, která měla z trojice k sérii nejblíže, se pokusila získat značku od Electronic Arts, avšak bez úspěchu a každý tedy šel vlastní cestou. Michael A. Stackpole se stal uznávaným spisovatelem pro série Star Wars a Battletech. Bruce Schlickbernd odešel do Interplaye pracovat na hrách ze série Star Trek.
Sérii pomyslně oživil až v roce 2004 Brian Fargo se svým The Bard's Tale. To má však s původní trilogií společného velmi málo a vůbec na ni nenavazuje, neboť práva na ni stále patří společnosti EA.
Your fighters are all thumbs, your mages speechless and your bard is scared sober. Things are looking pretty weak...
Ve víru oslav vítězství nad Mangarem a všeobecné euforie ze znovunastolení míru v království Lestradae hrdinovi přišlo psaní, které ho ihned připravilo o dobrou náladu. Černokněžníkův pán, šílený bůh Tarjan rozlícený ze smrti svého patolízala, sestoupil na zem. Zároveň vypustil stvůry, které srovnaly městečko Skara Brae se zemí. Tolik stojí v dopise od jedné z obětí útoku. Královští paladinové a arcimágové se do boje zrovna moc nehrnou, proto nastal čas odtrhnout se od pípy...
Nelehký úkol zničit Tarjana tak zůstal na bedrech hrdiny a jeho věrné sešlosti. I pokračování The Bard's Tale II: The Destiny Knight (1986) přináší pár novinek a vylepšení. Jako vůbec první hra nabídlo třetí díl BT auto-mapping, tedy pohled do mapy zobrazující v reálném čase vaše nejbližší okolí. Přibyly také dvě třídy (geomancer a chronomancer).
Vývoj The Bard's Tale neklapl a team s Brianem Fargem v čele z assetů čtyřky utvořil Dragon Wars (1989). Ten se k sérii vrátil až s The Bard's Tale (2004), 3D odnoží z top down pohledu. Plnohodnotné pokračování The Bard's Tale IV: Barrows Deep (2019) mohlo Fargovo studio vyvinout jen díky úspěšné crowdfundingové kampani na Kickstarteru z roku 2015.
Ve víru oslav vítězství nad Mangarem a všeobecné euforie ze znovunastolení míru v království Lestradae hrdinovi přišlo psaní, které ho ihned připravilo o dobrou náladu. Černokněžníkův pán, šílený bůh Tarjan rozlícený ze smrti svého patolízala, sestoupil na zem. Zároveň vypustil stvůry, které srovnaly městečko Skara Brae se zemí. Tolik stojí v dopise od jedné z obětí útoku. Královští paladinové a arcimágové se do boje zrovna moc nehrnou, proto nastal čas odtrhnout se od pípy...
Nelehký úkol zničit Tarjana tak zůstal na bedrech hrdiny a jeho věrné sešlosti. I pokračování The Bard's Tale II: The Destiny Knight (1986) přináší pár novinek a vylepšení. Jako vůbec první hra nabídlo třetí díl BT auto-mapping, tedy pohled do mapy zobrazující v reálném čase vaše nejbližší okolí. Přibyly také dvě třídy (geomancer a chronomancer).
Vývoj The Bard's Tale neklapl a team s Brianem Fargem v čele z assetů čtyřky utvořil Dragon Wars (1989). Ten se k sérii vrátil až s The Bard's Tale (2004), 3D odnoží z top down pohledu. Plnohodnotné pokračování The Bard's Tale IV: Barrows Deep (2019) mohlo Fargovo studio vyvinout jen díky úspěšné crowdfundingové kampani na Kickstarteru z roku 2015.
Your fighters are all thumbs, your mages speechless and your bard is scared sober. Things are looking pretty bleak...
Ve víru oslav vítězství nad Mangarem a všeobecné euforie ze znovunastolení míru v království Lestradae hrdinovi přišlo psaní, které ho ihned připravilo o dobrou náladu. Černokněžníkův pán, šílený bůh Tarjan rozlícený ze smrti svého patolízala, sestoupil na zem. Zároveň vypustil stvůry, které srovnaly městečko Skara Brae se zemí. Tolik stojí v dopise od jedné z obětí útoku. Královští paladinové a arcimágové se do boje zrovna moc nehrnou, proto nastal čas odtrhnout se od pípy...
Nelehký úkol zničit Tarjana tak zůstal na bedrech hrdiny a jeho věrné sešlosti. I pokračování The Bard's Tale II: The Destiny Knight (1986) přináší pár novinek a vylepšení. Jako vůbec první hra nabídlo třetí díl BT auto-mapping, tedy pohled do mapy zobrazující v reálném čase vaše nejbližší okolí. Přibyly také dvě třídy (geomancer a chronomancer).
Vývoj The Bard's Tale neklapl a team s Brianem Fargem v čele z assetů čtyřky utvořil Dragon Wars (1989). Ten se k sérii vrátil až s The Bard's Tale (2004), 3D odnoží z top down pohledu. Plnohodnotné pokračování The Bard's Tale IV: Barrows Deep (2018) mohlo Fargovo studio vyvinout jen díky úspěšné kampani na Kickstarteru z roku 2015.
Ve víru oslav vítězství nad Mangarem a všeobecné euforie ze znovunastolení míru v království Lestradae hrdinovi přišlo psaní, které ho ihned připravilo o dobrou náladu. Černokněžníkův pán, šílený bůh Tarjan rozlícený ze smrti svého patolízala, sestoupil na zem. Zároveň vypustil stvůry, které srovnaly městečko Skara Brae se zemí. Tolik stojí v dopise od jedné z obětí útoku. Královští paladinové a arcimágové se do boje zrovna moc nehrnou, proto nastal čas odtrhnout se od pípy...
Nelehký úkol zničit Tarjana tak zůstal na bedrech hrdiny a jeho věrné sešlosti. I pokračování The Bard's Tale II: The Destiny Knight (1986) přináší pár novinek a vylepšení. Jako vůbec první hra nabídlo třetí díl BT auto-mapping, tedy pohled do mapy zobrazující v reálném čase vaše nejbližší okolí. Přibyly také dvě třídy (geomancer a chronomancer).
Vývoj The Bard's Tale neklapl a team s Brianem Fargem v čele z assetů čtyřky utvořil Dragon Wars (1989). Ten se k sérii vrátil až s The Bard's Tale (2004), 3D odnoží z top down pohledu. Plnohodnotné pokračování The Bard's Tale IV: Barrows Deep (2018) mohlo Fargovo studio vyvinout jen díky úspěšné kampani na Kickstarteru z roku 2015.
Your fighters are all thumbs, your mages speechless and your bard is scared sober. Things are looking pretty bleak...
Ve víru oslav vítězství nad Mangarem a všeobecné euforie ze znovunastolení míru v království Lestradae hrdinovi přišlo psaní, které ho ihned připravilo o dobrou náladu. Černokněžníkův pán, šílený bůh Tarjan rozlícený ze smrti svého patolízala, sestoupil na zem. Zároveň vypustil stvůry, které srovnaly městečko Skara Brae se zemí. Tolik stojí v dopise od jedné z obětí útoku. Královští paladinové a arcimágové se do boje zrovna moc nehrnou, nastal čas se odtrhnout od pípy...
Nelehký úkol zničit Tarjana tedy leží na bedrech hrdiny a jeho věrné sešlosti. I pokračování The Bard's Tale II: The Destiny Knight (1986) přináší pár novinek a vylepšení. Jako vůbec první hra nabídlo třetí díl BT auto-mapping, tedy pohled do mapy zobrazující v reálném čase vaše nejbližší okolí. Přibyly také dvě třídy (geomancer a chronomancer).
Na přímé pokračování The Bard's Tale IV: Barrows Deep (2018) si museli hráči se zálibou v harcování skotskou vysočinou počkat dlouhých třicet let. V srpnu 2019 vyšlo The Bard's Tale III: Thief of Fate jako součást audiovizuálně vylepšené trilogie.
Ve víru oslav vítězství nad Mangarem a všeobecné euforie ze znovunastolení míru v království Lestradae hrdinovi přišlo psaní, které ho ihned připravilo o dobrou náladu. Černokněžníkův pán, šílený bůh Tarjan rozlícený ze smrti svého patolízala, sestoupil na zem. Zároveň vypustil stvůry, které srovnaly městečko Skara Brae se zemí. Tolik stojí v dopise od jedné z obětí útoku. Královští paladinové a arcimágové se do boje zrovna moc nehrnou, nastal čas se odtrhnout od pípy...
Nelehký úkol zničit Tarjana tedy leží na bedrech hrdiny a jeho věrné sešlosti. I pokračování The Bard's Tale II: The Destiny Knight (1986) přináší pár novinek a vylepšení. Jako vůbec první hra nabídlo třetí díl BT auto-mapping, tedy pohled do mapy zobrazující v reálném čase vaše nejbližší okolí. Přibyly také dvě třídy (geomancer a chronomancer).
Na přímé pokračování The Bard's Tale IV: Barrows Deep (2018) si museli hráči se zálibou v harcování skotskou vysočinou počkat dlouhých třicet let. V srpnu 2019 vyšlo The Bard's Tale III: Thief of Fate jako součást audiovizuálně vylepšené trilogie.
Your fighters are all thumbs, your mages speechless and your bard is scared sober. Things are looking pretty bleak...
Ve víru oslav vítězství nad Mangarem a všeobecné euforie ze znovunastolení míru v království Lestradae hrdinovi přišlo psaní, které ho ihned připravilo o dobrou náladu. Černokněžníkův pán, šílený bůh Tarjan rozlícený ze smrti svého patolízala, sestoupil na zem. Zároveň vypustil stvůry, které srovnaly městečko Skara Brae se zemí. Tolik stojí v dopise od jedné z obětí útoku. Královští paladinové a arcimágové se do boje zrovna moc nehrnou, nastal čas se odtrhnout od pípy...
Nelehký úkol zničit Tarjana tedy leží na bedrech hrdiny a jeho věrné sešlosti. I pokračování The Bard's Tale II: The Destiny Knight (1986) přináší pár novinek a vylepšení. Jako vůbec první hra nabídlo třetí díl BT auto-mapping, tedy pohled do mapy zobrazující v reálném čase vaše nejbližší okolí. Přibyly také dvě třídy (geomancer a chronomancer).
Na přímé pokračování The Bard's Tale IV: Barrows Deep (2018) si museli hráči se zálibou v harcování skotskou vysočinou počkat dlouhých třicet let. V srpnu 2019 vyšlo The Bard's Tale III: Thief of Fate jako součást audiovizuálně vylepšené trilogie.
Ve víru oslav vítězství nad Mangarem a všeobecné euforie ze znovunastolení míru v království Lestradae hrdinovi přišlo psaní, které ho ihned připravilo o dobrou náladu. Černokněžníkův pán, šílený bůh Tarjan rozlícený ze smrti svého patolízala, sestoupil na zem. Zároveň vypustil stvůry, které srovnaly městečko Skara Brae se zemí. Tolik stojí v dopise od jedné z obětí útoku. Královští paladinové a arcimágové se do boje zrovna moc nehrnou, nastal čas se odtrhnout od pípy...
Nelehký úkol zničit Tarjana tedy leží na bedrech hrdiny a jeho věrné sešlosti. I pokračování The Bard's Tale II: The Destiny Knight (1986) přináší pár novinek a vylepšení. Jako vůbec první hra nabídlo třetí díl BT auto-mapping, tedy pohled do mapy zobrazující v reálném čase vaše nejbližší okolí. Přibyly také dvě třídy (geomancer a chronomancer).
Na přímé pokračování The Bard's Tale IV: Barrows Deep (2018) si museli hráči se zálibou v harcování skotskou vysočinou počkat dlouhých třicet let. V srpnu 2019 vyšlo The Bard's Tale III: Thief of Fate jako součást audiovizuálně vylepšené trilogie.
Your fighters are all thumbs, your mages speechless and your bard is scared sober. Things are looking pretty bleak...
Ve víru oslav vítězství nad Mangarem a všeobecné euforie ze znovunastolení míru v království Lestradae hrdinovi přišlo psaní, které ho ihned připravilo o dobrou náladu. Černokněžníkův pán, šílený bůh Tarjan rozlícený ze smrti svého patolízala, sestoupil na zem. Zároveň vypustil stvůry, které srovnaly městečko Skara Brae se zemí. Tolik stojí v dopise od jedné z obětí útoku. Královští paladinové a arcimágové se do boje zrovna moc nehrnou, nastal čas se odtrhnout od pípy...
Nelehký úkol zničit Tarjana tedy leží na bedrech hrdiny a jeho věrné sešlosti. I pokračování The Bard's Tale II: The Destiny Knight (1986) přináší pár novinek a vylepšení. Jako vůbec první hra nabídlo třetí díl BT auto-mapping, tedy pohled do mapy zobrazující v reálném čase vaše nejbližší okolí. Přibyly také dvě třídy (geomancer a chronomancer).
Na přímé pokračování The Bard's Tale IV: Barrows Deep (2018) si museli hráči se zálibou v harcování skotskou vysočinou počkat dlouhých třicet let. V srpnu 2019 vyšlo The Bard's Tale III: Thief of Fate jako součást audiovizuálně vylepšené trilogie.
Ve víru oslav vítězství nad Mangarem a všeobecné euforie ze znovunastolení míru v království Lestradae hrdinovi přišlo psaní, které ho ihned připravilo o dobrou náladu. Černokněžníkův pán, šílený bůh Tarjan rozlícený ze smrti svého patolízala, sestoupil na zem. Zároveň vypustil stvůry, které srovnaly městečko Skara Brae se zemí. Tolik stojí v dopise od jedné z obětí útoku. Královští paladinové a arcimágové se do boje zrovna moc nehrnou, nastal čas se odtrhnout od pípy...
Nelehký úkol zničit Tarjana tedy leží na bedrech hrdiny a jeho věrné sešlosti. I pokračování The Bard's Tale II: The Destiny Knight (1986) přináší pár novinek a vylepšení. Jako vůbec první hra nabídlo třetí díl BT auto-mapping, tedy pohled do mapy zobrazující v reálném čase vaše nejbližší okolí. Přibyly také dvě třídy (geomancer a chronomancer).
Na přímé pokračování The Bard's Tale IV: Barrows Deep (2018) si museli hráči se zálibou v harcování skotskou vysočinou počkat dlouhých třicet let. V srpnu 2019 vyšlo The Bard's Tale III: Thief of Fate jako součást audiovizuálně vylepšené trilogie.