Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Teslagrad Teslagrad Teslagrad Teslagrad Teslagrad Teslagrad Teslagrad Teslagrad
Rain Games
Rain Games
Rain Games
Rain Games
Rain Games
Rain Games
Rain Games
Rain Games
PC
13.12.2013
PC
13.12.2013
PC
13.12.2013
PC
13.12.2013
WiiU
11.09.2014
PS3PS4
14.04.2015
Vita
24.11.2015
XOne
09.03.2016
PC
13.12.2013
WiiU
11.09.2014
PS3PS4
14.04.2015
Vita
24.11.2015
XOne
09.03.2016
Switch
07.12.2017
PC
13.12.2013
WiiU
11.09.2014
PS3PS4
14.04.2015
Vita
24.11.2015
XOne
09.03.2016
Switch
07.12.2017
iOS
19.09.2018
Android
16.10.2019
PC
13.12.2013
WiiU
11.09.2014
PS3PS4
14.04.2015
Vita
24.11.2015
XOne
09.03.2016
Switch
07.12.2017
iOS
19.09.2018
Android
16.10.2019
PS5
kompatibilní
PC
13.12.2013
WiiU
11.09.2014
PS3PS4
14.04.2015
Vita
24.11.2015
XOne
09.03.2016
Switch
07.12.2017
iOS
19.09.2018
Android
16.10.2019
PS5XboxX/S
kompatibilní
Teslagrad Teslagrad Teslagrad Teslagrad Teslagrad Teslagrad Teslagrad Teslagrad
Žánr
akce > plošinovka *
adventura > 2D adventura
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *
akce > plošinovka *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne ne ne ne ne

Děj této 2D plošinovky je zasazen do prostředí éry elektrické a magnetické situované v Evropě, v níž převzal vládu despotický tyran ovládající technologii Teslamancerů, ve steampunkovém vizuálu mísící i estetiku viktoriánského období. Do tohoto mysteriózního světa se narodil i náš hrdina, malý chlapec, který se z důvodu své rebelie vůči systému ocitne v pozici štvané zvěře.

Útěk nás zavede do opuštěné Teslovy věže, v té si postupně osvojíme elektromagnetické síly Teslamancerství, abychom svrhli zlého vladaře, k tomu nám dopomůže "magnetická" rukavice. S ní ožije fyzikální stránka hry, která dá vzniknout rozmanitější produkci puzzlů a překážek, jež lze také využít ku vlastnímu prospěchu. Některé předměty se změní v magnety s rozličnými náboji či póly. Všichni jsme ze školy obeznámeni s tím, že souhlasné póly se odpuzují, zatímco nesouhlasné se přitahují, tak tento vztah v Teslagradu platí též. Při řešení hádanek, likvidování nepřátel i bossů se tedy fyzikální jevy stávají nezbytnou součástí v postupu hrou.

V pozdějších částech hraní lze narazit na několik "boosterů/PowerUpů" zlepšující hochovy schopnosti a dovednosti, jako např. zrychlovací botky.
Děj této 2D plošinovky je zasazen do prostředí éry elektrické a magnetické situované v Evropě, v níž převzal vládu despotický tyran ovládající technologii Teslamancerů, ve steampunkovém vizuálu mísící i estetiku viktoriánského období. Do tohoto mysteriózního světa se narodil i náš hrdina, malý chlapec, který se z důvodu své rebelie vůči systému ocitne v pozici štvané zvěře.

Útěk nás zavede do opuštěné Teslovy věže, v té si postupně osvojíme elektromagnetické síly Teslamancerství, abychom svrhli zlého vladaře, k tomu nám dopomůže "magnetická" rukavice. S ní ožije fyzikální stránka hry, která dá vzniknout rozmanitější produkci puzzlů a překážek, jež lze také využít ku vlastnímu prospěchu. Některé předměty se změní v magnety s rozličnými náboji či póly. Všichni jsme ze školy obeznámeni s tím, že souhlasné póly se odpuzují, zatímco nesouhlasné se přitahují, tak tento vztah v Teslagradu platí též. Při řešení hádanek, likvidování nepřátel i bossů se tedy fyzikální jevy stávají nezbytnou součástí v postupu hrou.

V pozdějších částech hraní lze narazit na několik "boosterů/PowerUpů" zlepšující hochovy schopnosti a dovednosti, jako např. zrychlovací botky.
Děj této 2D plošinovky je zasazen do prostředí éry elektrické a magnetické situované v Evropě, v níž převzal vládu despotický tyran ovládající technologii Teslamancerů, ve steampunkovém vizuálu mísící i estetiku viktoriánského období. Do tohoto mysteriózního světa se narodil i náš hrdina, malý chlapec, který se z důvodu své rebelie vůči systému ocitne v pozici štvané zvěře.

Útěk nás zavede do opuštěné Teslovy věže, v té si postupně osvojíme elektromagnetické síly Teslamancerství, abychom svrhli zlého vladaře, k tomu nám dopomůže "magnetická" rukavice. S ní ožije fyzikální stránka hry, která dá vzniknout rozmanitější produkci puzzlů a překážek, jež lze také využít ku vlastnímu prospěchu. Některé předměty se změní v magnety s rozličnými náboji či póly. Všichni jsme ze školy obeznámeni s tím, že souhlasné póly se odpuzují, zatímco nesouhlasné se přitahují, tak tento vztah v Teslagradu platí též. Při řešení hádanek, likvidování nepřátel i bossů se tedy fyzikální jevy stávají nezbytnou součástí v postupu hrou.

V pozdějších částech hraní lze narazit na několik "boosterů/PowerUpů" zlepšující hochovy schopnosti a dovednosti, jako např. zrychlovací botky.
Děj této 2D plošinovky je zasazen do prostředí éry elektrické a magnetické situované v Evropě, v níž převzal vládu despotický tyran ovládající technologii Teslamancerů, ve steampunkovém vizuálu mísící i estetiku viktoriánského období. Do tohoto mysteriózního světa se narodil i náš hrdina, malý chlapec, který se z důvodu své rebelie vůči systému ocitne v pozici štvané zvěře.

Útěk nás zavede do opuštěné Teslovy věže, v té si postupně osvojíme elektromagnetické síly Teslamancerství, abychom svrhli zlého vladaře, k tomu nám dopomůže "magnetická" rukavice. S ní ožije fyzikální stránka hry, která dá vzniknout rozmanitější produkci puzzlů a překážek, jež lze také využít ku vlastnímu prospěchu. Některé předměty se změní v magnety s rozličnými náboji či póly. Všichni jsme ze školy obeznámeni s tím, že souhlasné póly se odpuzují, zatímco nesouhlasné se přitahují, tak tento vztah v Teslagradu platí též. Při řešení hádanek, likvidování nepřátel i bossů se tedy fyzikální jevy stávají nezbytnou součástí v postupu hrou.

V pozdějších částech hraní lze narazit na několik "boosterů/PowerUpů" zlepšující hochovy schopnosti a dovednosti, jako např. zrychlovací botky.
Děj této 2D plošinovky je zasazen do prostředí éry elektrické a magnetické situované v Evropě, v níž převzal vládu despotický tyran ovládající technologii Teslamancerů, ve steampunkovém vizuálu mísící i estetiku viktoriánského období. Do tohoto mysteriózního světa se narodil i náš hrdina, malý chlapec, který se z důvodu své rebelie vůči systému ocitne v pozici štvané zvěře.

Útěk nás zavede do opuštěné Teslovy věže, v té si postupně osvojíme elektromagnetické síly Teslamancerství, abychom svrhli zlého vladaře, k tomu nám dopomůže "magnetická" rukavice. S ní ožije fyzikální stránka hry, která dá vzniknout rozmanitější produkci puzzlů a překážek, jež lze také využít ku vlastnímu prospěchu. Některé předměty se změní v magnety s rozličnými náboji či póly. Všichni jsme ze školy obeznámeni s tím, že souhlasné póly se odpuzují, zatímco nesouhlasné se přitahují, tak tento vztah v Teslagradu platí též. Při řešení hádanek, likvidování nepřátel i bossů se tedy fyzikální jevy stávají nezbytnou součástí v postupu hrou.

V pozdějších částech hraní lze narazit na několik "boosterů/PowerUpů" zlepšující hochovy schopnosti a dovednosti, jako např. zrychlovací botky.
Děj této 2D plošinovky je zasazen do prostředí éry elektrické a magnetické situované v Evropě, v níž převzal vládu despotický tyran ovládající technologii Teslamancerů, ve steampunkovém vizuálu mísící i estetiku viktoriánského období. Do tohoto mysteriózního světa se narodil i náš hrdina, malý chlapec, který se z důvodu své rebelie vůči systému ocitne v pozici štvané zvěře.

Útěk nás zavede do opuštěné Teslovy věže, v té si postupně osvojíme elektromagnetické síly Teslamancerství, abychom svrhli zlého vladaře, k tomu nám dopomůže "magnetická" rukavice. S ní ožije fyzikální stránka hry, která dá vzniknout rozmanitější produkci puzzlů a překážek, jež lze také využít ku vlastnímu prospěchu. Některé předměty se změní v magnety s rozličnými náboji či póly. Všichni jsme ze školy obeznámeni s tím, že souhlasné póly se odpuzují, zatímco nesouhlasné se přitahují, tak tento vztah v Teslagradu platí též. Při řešení hádanek, likvidování nepřátel i bossů se tedy fyzikální jevy stávají nezbytnou součástí v postupu hrou.

V pozdějších částech hraní lze narazit na několik "boosterů/PowerUpů" zlepšující hochovy schopnosti a dovednosti, jako např. zrychlovací botky.
Děj této 2D plošinovky je zasazen do prostředí éry elektrické a magnetické situované v Evropě, v níž převzal vládu despotický tyran ovládající technologii Teslamancerů, ve steampunkovém vizuálu mísící i estetiku viktoriánského období. Do tohoto mysteriózního světa se narodil i náš hrdina, malý chlapec, který se z důvodu své rebelie vůči systému ocitne v pozici štvané zvěře.

Útěk nás zavede do opuštěné Teslovy věže, v té si postupně osvojíme elektromagnetické síly Teslamancerství, abychom svrhli zlého vladaře, k tomu nám dopomůže "magnetická" rukavice. S ní ožije fyzikální stránka hry, která dá vzniknout rozmanitější produkci puzzlů a překážek, jež lze také využít ku vlastnímu prospěchu. Některé předměty se změní v magnety s rozličnými náboji či póly. Všichni jsme ze školy obeznámeni s tím, že souhlasné póly se odpuzují, zatímco nesouhlasné se přitahují, tak tento vztah v Teslagradu platí též. Při řešení hádanek, likvidování nepřátel i bossů se tedy fyzikální jevy stávají nezbytnou součástí v postupu hrou.

V pozdějších částech hraní lze narazit na několik "boosterů/PowerUpů" zlepšující hochovy schopnosti a dovednosti, jako např. zrychlovací botky.
Děj této 2D plošinovky je zasazen do prostředí éry elektrické a magnetické situované v Evropě, v níž převzal vládu despotický tyran ovládající technologii Teslamancerů, ve steampunkovém vizuálu mísící i estetiku viktoriánského období. Do tohoto mysteriózního světa se narodil i náš hrdina, malý chlapec, který se z důvodu své rebelie vůči systému ocitne v pozici štvané zvěře.

Útěk nás zavede do opuštěné Teslovy věže, v té si postupně osvojíme elektromagnetické síly Teslamancerství, abychom svrhli zlého vladaře, k tomu nám dopomůže "magnetická" rukavice. S ní ožije fyzikální stránka hry, která dá vzniknout rozmanitější produkci puzzlů a překážek, jež lze také využít ku vlastnímu prospěchu. Některé předměty se změní v magnety s rozličnými náboji či póly. Všichni jsme ze školy obeznámeni s tím, že souhlasné póly se odpuzují, zatímco nesouhlasné se přitahují, tak tento vztah v Teslagradu platí též. Při řešení hádanek, likvidování nepřátel i bossů se tedy fyzikální jevy stávají nezbytnou součástí v postupu hrou.

V pozdějších částech hraní lze narazit na několik "boosterů/PowerUpů" zlepšující hochovy schopnosti a dovednosti, jako např. zrychlovací botky.
Oficiální stránky hry (http://rain-games.com/the-blog/)
Oficiální stránky hry (http://rain-games.com/the-blog/)
Oficiální stránky hry (http://teslagrad.com)
Oficiální stránky hry (http://teslagrad.com)
Oficiální stránky hry (http://teslagrad.com)
Oficiální stránky hry (http://teslagrad.com)
Oficiální stránky hry (http://teslagrad.com)
Oficiální stránky hry (http://teslagrad.com)