Ve Wadjet Eye Games (The Blackwell pentalogie) se prostě nezahálí. Po krátké pauze opět výrazně ovlivnili tvář jednoho indie rukopisu, jehož hlavními stvořiteli jsou Technocrat Games. Řeč je o třídílné cyberpunkové záležitosti Technobabylon (The Prisoner of Faith, The Weight of the World a In Nuntius Veritas), které se ve své době nedostalo zasloužené pozornosti. Technocrati si proto řekli, že svou freeware trilogii stáhnou z webů a pokusí se ji "znovu" dostat pod záře reflektorů a tak vznikl staronový "Technobabylon" v moderním pojetí. Proměnil se nejen vizuální identitou, ale i celým obsahem.
Dějově se vracíme do orwellovsky laděné metropole Newton roku 2087. Tu čtyřiadvacet hodin sleduje a diriguje vševědoucí umělá inteligence CENTRAL. V dystopických aglomeracích je nevyvratitelně zřejmé, že budou v přímém vztahu s aspekty chudoby, kriminality, extrémní sociálně-ekonomickou nerovností a dalšími rozdíly. Z trendu nevybočuje ani Newton. Nicméně, v jedné věci jsou si všichni newtoňané rovni, a to v přístupu na Trans (internet 2.0) skrze zátylkový interface, kterým oplývá téměř každý. V něm osedláte avatara a sdílíte svou paměť či osobnost s ostatními. Dlouhodobé užívání však některým userům natolik narušuje psychiku, až propadají těžké závislosti na virtualitě a v podstatě ztratí samu sebe.
Hráč okusí konflikt, který sevře celý svět z pohledu tří postav. Vůči virtuální adiktivitě imunní dívky Lethy Sesame, alias Mandalou, na níž mají políčeno neznámí nájemní vrazi a dvou CEL detektivů - Charlieho Regise a Maxe Lao, kteří pátrají po kyberzločinci Mindjackerovi, jenž se vkrádá do mozků a data zneužívá ve svůj prospěch. Ovšem, tohle vše je jenom začátek. Situace postupně houstne a náznaky budované napětí dává tušit, že se schyluje k něčemu mnohem většímu. Řada voleb, akcí a reakcí, učiněných hráčem, rozhodnou o pozdějším vývoji událostí.
Hra odkazuje na klasické pixel-art adventury, čili vyhlížejte zaběhlé principy pixel-huntingových klikaček. K autentičnosti kyberpunku přispívá řádně temná hudební stopa z pera Nathana Allena Pinarda (Gemini Rue).
Dějově se vracíme do orwellovsky laděné metropole Newton roku 2087. Tu čtyřiadvacet hodin sleduje a diriguje vševědoucí umělá inteligence CENTRAL. V dystopických aglomeracích je nevyvratitelně zřejmé, že budou v přímém vztahu s aspekty chudoby, kriminality, extrémní sociálně-ekonomickou nerovností a dalšími rozdíly. Z trendu nevybočuje ani Newton. Nicméně, v jedné věci jsou si všichni newtoňané rovni, a to v přístupu na Trans (internet 2.0) skrze zátylkový interface, kterým oplývá téměř každý. V něm osedláte avatara a sdílíte svou paměť či osobnost s ostatními. Dlouhodobé užívání však některým userům natolik narušuje psychiku, až propadají těžké závislosti na virtualitě a v podstatě ztratí samu sebe.
Hráč okusí konflikt, který sevře celý svět z pohledu tří postav. Vůči virtuální adiktivitě imunní dívky Lethy Sesame, alias Mandalou, na níž mají políčeno neznámí nájemní vrazi a dvou CEL detektivů - Charlieho Regise a Maxe Lao, kteří pátrají po kyberzločinci Mindjackerovi, jenž se vkrádá do mozků a data zneužívá ve svůj prospěch. Ovšem, tohle vše je jenom začátek. Situace postupně houstne a náznaky budované napětí dává tušit, že se schyluje k něčemu mnohem většímu. Řada voleb, akcí a reakcí, učiněných hráčem, rozhodnou o pozdějším vývoji událostí.
Hra odkazuje na klasické pixel-art adventury, čili vyhlížejte zaběhlé principy pixel-huntingových klikaček. K autentičnosti kyberpunku přispívá řádně temná hudební stopa z pera Nathana Allena Pinarda (Gemini Rue).
Ve Wadjet Eye Games (The Blackwell pentalogie) se prostě nezahálí. Po krátké pauze opět výrazně ovlivnili tvář jednoho indie rukopisu, jehož hlavními stvořiteli jsou Technocrat Games. Řeč je o třídílné cyberpunkové záležitosti Technobabylon (The Prisoner of Faith, The Weight of the World a In Nuntius Veritas), které se ve své době nedostalo zasloužené pozornosti. Technocrati si proto řekli, že svou freeware trilogii stáhnou z webů a pokusí se ji "znovu" dostat pod záře reflektorů a tak vznikl staronový "Technobabylon" v moderním pojetí. Proměnil se nejen vizuální identitou, ale i celým obsahem.
Dějově se vracíme do orwellovsky laděné metropole Newton roku 2087. Tu čtyřiadvacet hodin sleduje a diriguje vševědoucí umělá inteligence CENTRAL. V dystopických aglomeracích je nevyvratitelně zřejmé, že budou v přímém vztahu s aspekty chudoby, kriminality, extrémní sociálně-ekonomickou nerovností a dalšími rozdíly. Z trendu nevybočuje ani Newton. Nicméně, v jedné věci jsou si všichni newtoňané rovni, a to v přístupu na Trans (Internet 2.0) skrze zátylkový interface, kterým oplývá téměř každý. V něm osedláte avatara a sdílíte svou paměť či osobnost s ostatními. Dlouhodobé užívání však některým userům natolik narušuje psychiku, až propadají těžké závislosti na virtualitě a v podstatě ztratí samu sebe.
Hráč okusí konflikt, který sevře celý svět z pohledu tří postav. Vůči virtuální adiktivitě imunní dívky Lethy Sesame, alias Mandalou, na níž mají políčeno neznámí nájemní vrazi a dvou CEL detektivů - Charlieho Regise a Max Lao, kteří pátrají po kyberzločinci Mindjackerovi, jenž se vkrádá do mozků a data zneužívá ve svůj prospěch. Ovšem, tohle vše je jenom začátek. Situace postupně houstne a náznaky budované napětí dává tušit, že se schyluje k něčemu mnohem většímu. Řada voleb, akcí a reakcí, učiněných hráčem, rozhodnou o pozdějším vývoji událostí.
Hra odkazuje na klasické pixel-art adventury, čili vyhlížejte zaběhlé principy pixel-huntingových klikaček. K autentičnosti kyberpunku přispívá řádně temná hudební stopa z pera Nathana Allena Pinarda (Gemini Rue).
Dějově se vracíme do orwellovsky laděné metropole Newton roku 2087. Tu čtyřiadvacet hodin sleduje a diriguje vševědoucí umělá inteligence CENTRAL. V dystopických aglomeracích je nevyvratitelně zřejmé, že budou v přímém vztahu s aspekty chudoby, kriminality, extrémní sociálně-ekonomickou nerovností a dalšími rozdíly. Z trendu nevybočuje ani Newton. Nicméně, v jedné věci jsou si všichni newtoňané rovni, a to v přístupu na Trans (Internet 2.0) skrze zátylkový interface, kterým oplývá téměř každý. V něm osedláte avatara a sdílíte svou paměť či osobnost s ostatními. Dlouhodobé užívání však některým userům natolik narušuje psychiku, až propadají těžké závislosti na virtualitě a v podstatě ztratí samu sebe.
Hráč okusí konflikt, který sevře celý svět z pohledu tří postav. Vůči virtuální adiktivitě imunní dívky Lethy Sesame, alias Mandalou, na níž mají políčeno neznámí nájemní vrazi a dvou CEL detektivů - Charlieho Regise a Max Lao, kteří pátrají po kyberzločinci Mindjackerovi, jenž se vkrádá do mozků a data zneužívá ve svůj prospěch. Ovšem, tohle vše je jenom začátek. Situace postupně houstne a náznaky budované napětí dává tušit, že se schyluje k něčemu mnohem většímu. Řada voleb, akcí a reakcí, učiněných hráčem, rozhodnou o pozdějším vývoji událostí.
Hra odkazuje na klasické pixel-art adventury, čili vyhlížejte zaběhlé principy pixel-huntingových klikaček. K autentičnosti kyberpunku přispívá řádně temná hudební stopa z pera Nathana Allena Pinarda (Gemini Rue).
Ve Wadjet Eye Games (The Blackwell pentalogie) se prostě nezahálí. Po krátké pauze opět výrazně ovlivnili tvář jednoho indie rukopisu, jehož hlavními stvořiteli jsou Technocrat Games. Řeč je o třídílné cyberpunkové záležitosti Technobabylon (The Prisoner of Faith, The Weight of the World a In Nuntius Veritas), které se ve své době nedostalo zasloužené pozornosti. Technocrati si proto řekli, že svou freeware trilogii stáhnou z webů a pokusí se ji "znovu" dostat pod záře reflektorů a tak vznikl staronový "Technobabylon" v moderním pojetí. Proměnil se nejen vizuální identitou, ale i celým obsahem.
Dějově se vracíme do orwellovsky laděné metropole Newton roku 2087. Tu čtyřiadvacet hodin sleduje a diriguje vševědoucí umělá inteligence CENTRAL. V dystopických aglomeracích je nevyvratitelně zřejmé, že budou v přímém vztahu s aspekty chudoby, kriminality, extrémní sociálně-ekonomickou nerovností a dalšími rozdíly. Z trendu nevybočuje ani Newton. Nicméně, v jedné věci jsou si všichni newtoňané rovni, a to v přístupu na Trans (Internet 2.0) skrze zátylkový interface, kterým oplývá téměř každý. V něm osedláte avatara a sdílíte svou paměť či osobnost s ostatními. Dlouhodobé užívání však některým userům natolik narušuje psychiku, až propadají těžké závislosti na virtualitě a v podstatě ztratí samu sebe.
Hráč okusí konflikt, který sevře celý svět z pohledu tří postav. Vůči virtuální adiktivitě imunní dívky Lethy Sesame, alias Mandalou, na níž mají políčeno neznámí nájemní vrazi a dvou CEL detektivů - Charlieho Regise a Max Lao, kteří pátrají po kyberzločinci Mindjackerovi, jenž se vkrádá do mozků a data zneužívá ve svůj prospěch. Ovšem, tohle vše je jenom začátek. Situace postupně houstne a náznaky budované napětí dává tušit, že se schyluje k něčemu mnohem většímu. Řada voleb, akcí a reakcí, učiněných hráčem, rozhodnou o pozdějším vývoji událostí.
Hra odkazuje na klasické pixel-art adventury, čili vyhlížejte zaběhlé principy pixel-huntingových klikaček. K autentičnosti kyberpunku přispívá řádně temná hudební stopa z pera Nathana Allena Pinarda (Gemini Rue).
Dějově se vracíme do orwellovsky laděné metropole Newton roku 2087. Tu čtyřiadvacet hodin sleduje a diriguje vševědoucí umělá inteligence CENTRAL. V dystopických aglomeracích je nevyvratitelně zřejmé, že budou v přímém vztahu s aspekty chudoby, kriminality, extrémní sociálně-ekonomickou nerovností a dalšími rozdíly. Z trendu nevybočuje ani Newton. Nicméně, v jedné věci jsou si všichni newtoňané rovni, a to v přístupu na Trans (Internet 2.0) skrze zátylkový interface, kterým oplývá téměř každý. V něm osedláte avatara a sdílíte svou paměť či osobnost s ostatními. Dlouhodobé užívání však některým userům natolik narušuje psychiku, až propadají těžké závislosti na virtualitě a v podstatě ztratí samu sebe.
Hráč okusí konflikt, který sevře celý svět z pohledu tří postav. Vůči virtuální adiktivitě imunní dívky Lethy Sesame, alias Mandalou, na níž mají políčeno neznámí nájemní vrazi a dvou CEL detektivů - Charlieho Regise a Max Lao, kteří pátrají po kyberzločinci Mindjackerovi, jenž se vkrádá do mozků a data zneužívá ve svůj prospěch. Ovšem, tohle vše je jenom začátek. Situace postupně houstne a náznaky budované napětí dává tušit, že se schyluje k něčemu mnohem většímu. Řada voleb, akcí a reakcí, učiněných hráčem, rozhodnou o pozdějším vývoji událostí.
Hra odkazuje na klasické pixel-art adventury, čili vyhlížejte zaběhlé principy pixel-huntingových klikaček. K autentičnosti kyberpunku přispívá řádně temná hudební stopa z pera Nathana Allena Pinarda (Gemini Rue).