Tears mělo být 3D izometrické RPG, zasazené do alternativního středověku. Klíčovým prvkem hry by byl tehdy nevídaný, reálně fungující svět, kdy každá postava má svůj denní režim (například rolník ráno vstane, jde pracovat na pole a večer jde spát).
Cílem hry mělo zosnovat politický převrat království. Hráč se měl ujmout role člena Velké rady Thrálského království Ratingena, který je frustrován neschopností dalších členů, především Zigida a Arkadase. V zemi funguje demokracie, pro níž však dle názoru Ratingena nedozrál čas. Země se drobí na drobné marky, jež spolu soupeří a Ratingen se proto rozhodne, že současnou vládu svrhne a podrobí si království, aby z něho vybudoval hospodářsky prosperující stát. Přitom se nemusí spoléhat jen na boje, ale též na různé intriky.
Hra byla ve vývoji v letech 1995 a 1997. Byla zrušena poté, co ji vývojáři nabídli vydavateli Interplay Entertainment, který však dal přednost BioWare a jejich Baldur's Gate.
Cílem hry mělo zosnovat politický převrat království. Hráč se měl ujmout role člena Velké rady Thrálského království Ratingena, který je frustrován neschopností dalších členů, především Zigida a Arkadase. V zemi funguje demokracie, pro níž však dle názoru Ratingena nedozrál čas. Země se drobí na drobné marky, jež spolu soupeří a Ratingen se proto rozhodne, že současnou vládu svrhne a podrobí si království, aby z něho vybudoval hospodářsky prosperující stát. Přitom se nemusí spoléhat jen na boje, ale též na různé intriky.
Hra byla ve vývoji v letech 1995 a 1997. Byla zrušena poté, co ji vývojáři nabídli vydavateli Interplay Entertainment, který však dal přednost BioWare a jejich Baldur's Gate.