Team Factor je český projekt cílený jako konkurence online akce Counter-Strike. V základu je hra velmi podobná, ale bylo přidáno několik zajímavých nápadů jako například implementovaný RPG model, kdy se lze zlepšovat v používání určité zbraně nebo schopnosti. Zásadní rozdíl oproti většině podobných her je přítomnost třetí strany (Teroristé, US Special Forces a Ruští Spetznatz).
Každá strana má pak na mapě určitý úkol (například v nejznámější mapě se zříceným vrtulníkem má jedna strana za úkol vrtulník uchránit, druhá z něj ukradnout dokumenty a třetí jej má zničit) a existuje mnoho cest, jak jej splnit.
K akci je pak připraveno několik povolání, každý se specifickými vlastnostmi a zbraněmi (voják, sniper, průzkumník a zbraňový specialista).
Team Factor byl u nás vydán pouze jako příloha časopisu Level v prosinci 2002 (číslo 95). Kuriozitou pak bylo vytištění sériového čísla hry pozpátku (chyba v lisovně disků).
Každá strana má pak na mapě určitý úkol (například v nejznámější mapě se zříceným vrtulníkem má jedna strana za úkol vrtulník uchránit, druhá z něj ukradnout dokumenty a třetí jej má zničit) a existuje mnoho cest, jak jej splnit.
K akci je pak připraveno několik povolání, každý se specifickými vlastnostmi a zbraněmi (voják, sniper, průzkumník a zbraňový specialista).
Team Factor byl u nás vydán pouze jako příloha časopisu Level v prosinci 2002 (číslo 95). Kuriozitou pak bylo vytištění sériového čísla hry pozpátku (chyba v lisovně disků).
Team Factor je český projekt cílený jako konkurence online akce Counter-Strike. V základu je hra velmi podobná, ale bylo přidáno několik zajímavých nápadů jako například implementovaný RPG model, kdy se lze zlepšovat v používání určité zbraně nebo schopnosti. Zásadní rozdíl oproti většině podobných her je přítomnost třetí strany (Teroristé, US Special Forces a Ruští Spetznatz).
Každá strana má pak na mapě určitý úkol (například v nejznámější mapě se zříceným vrtulníkem má jedna strana za úkol vrtulník uchránit, druhá z něj ukradnout dokumenty a třetí jej má zničit) a existuje mnoho cest, jak jej splnit.
K akci je pak připraveno několik povolání, každý se specifickými vlastnostmi a zbraněmi (voják, sniper, průzkumník a zbraňový specialista).
Team Factor byl u nás vydán pouze jako příloha časopisu Level v prosinci 2002 (číslo 95). Kuriozitou pak bylo vytištění sériového čísla hry pozpátku (chyba v lisovně disků).
Každá strana má pak na mapě určitý úkol (například v nejznámější mapě se zříceným vrtulníkem má jedna strana za úkol vrtulník uchránit, druhá z něj ukradnout dokumenty a třetí jej má zničit) a existuje mnoho cest, jak jej splnit.
K akci je pak připraveno několik povolání, každý se specifickými vlastnostmi a zbraněmi (voják, sniper, průzkumník a zbraňový specialista).
Team Factor byl u nás vydán pouze jako příloha časopisu Level v prosinci 2002 (číslo 95). Kuriozitou pak bylo vytištění sériového čísla hry pozpátku (chyba v lisovně disků).
Team Factor je český projekt cílený jako konkurence online akce Counter-Strike. V základu je hra velmi podobná, ale bylo přidáno několik zajímavých nápadů jako například implementovaný RPG model, kdy se lze zlepšovat v používání určité zbraně nebo schopnosti. Zásadní rozdíl oproti většině podobných her je přítomnost třetí strany (Teroristé, US Special Forces a Ruští Spetznatz).
Každá strana má pak na mapě určitý úkol (například v nejznámější mapě se zříceným vrtulníkem má jedna strana za úkol vrtulník uchránit, druhá z něj ukradnout dokumenty a třetí jej má zničit) a existuje mnoho cest, jak jej splnit.
K akci je pak připraveno několik povolání, každý se specifickými vlastnostmi a zbraněmi (voják, sniper, průzkumník a zbraňový specialista).
Team Factor byl u nás vydán pouze jako příloha časopisu Level v prosinci 2002 (číslo 95).
Každá strana má pak na mapě určitý úkol (například v nejznámější mapě se zříceným vrtulníkem má jedna strana za úkol vrtulník uchránit, druhá z něj ukradnout dokumenty a třetí jej má zničit) a existuje mnoho cest, jak jej splnit.
K akci je pak připraveno několik povolání, každý se specifickými vlastnostmi a zbraněmi (voják, sniper, průzkumník a zbraňový specialista).
Team Factor byl u nás vydán pouze jako příloha časopisu Level v prosinci 2002 (číslo 95).
Team Factor je český projekt cílený jako konkurence online akce Counter-Strike. V základu je hra velmi podobná, ale bylo přidáno několik zajímavých nápadů jako například implementovaný RPG model, kdy se lze zlepšovat v používání určité zbraně nebo schopnosti. Zásadní rozdíl oproti většině podobných her je přítomnost třetí strany (Teroristé, US Special Forces a Ruští Spetznatz).
Každá strana má pak na mapě určitý úkol (například v nejznámější mapě se zříceným vrtulníkem má jedna strana za úkol vrtulník uchránit, druhá z něj ukradnout dokumenty a třetí jej má zničit) a existuje mnoho cest, jak jej splnit.
K akci je pak připraveno několik povolání, každý se specifickými vlastnostmi a zbraněmi (voják, sniper, průzkumník a zbraňový specialista).
Team Factor byl u nás vydán pouze jako příloha časopisu Level v prosinci 2002 (číslo 95).
Každá strana má pak na mapě určitý úkol (například v nejznámější mapě se zříceným vrtulníkem má jedna strana za úkol vrtulník uchránit, druhá z něj ukradnout dokumenty a třetí jej má zničit) a existuje mnoho cest, jak jej splnit.
K akci je pak připraveno několik povolání, každý se specifickými vlastnostmi a zbraněmi (voják, sniper, průzkumník a zbraňový specialista).
Team Factor byl u nás vydán pouze jako příloha časopisu Level v prosinci 2002 (číslo 95).
Team Factor je český projekt cílený jako konkurence online akce Counter-Strike. V základu je hra velmi podobná, ale bylo přidáno několik zajímavých nápadů jako například implementovaný RPG model, kdy se lze zlepšovat v používání určité zbraně nebo schopnosti. Zásadní rozdíl oproti většině podobných her je přítomnost třetí strany (Teroristé, US Special Forces a Ruští Spetsnaz).
Každá strana má pak na mapě určitý úkol (například v nejznámější mapě se zříceným vrtulníkem má jedna strana za úkol vrtulník uchránit, druhá z něj ukradnout dokumenty a třetí jej má zničit) a existuje mnoho cest, jak jej splnit.
K akci je pak připraveno několik povolání, každý se specifickými vlastnostmi a zbraněmi (voják, sniper, průzkumník a zbraňový specialista).
Team Factor byl u nás vydán pouze jako příloha časopisu Level v prosinci 2002 (číslo 95).
Každá strana má pak na mapě určitý úkol (například v nejznámější mapě se zříceným vrtulníkem má jedna strana za úkol vrtulník uchránit, druhá z něj ukradnout dokumenty a třetí jej má zničit) a existuje mnoho cest, jak jej splnit.
K akci je pak připraveno několik povolání, každý se specifickými vlastnostmi a zbraněmi (voják, sniper, průzkumník a zbraňový specialista).
Team Factor byl u nás vydán pouze jako příloha časopisu Level v prosinci 2002 (číslo 95).
Team Factor je český projekt cílený jako konkurence online akce Counter-Strike. V základu je hra velmi podobná, ale bylo přidáno několik zajímavých nápadů jako například implementovaný RPG model, kdy se lze zlepšovat v používání určité zbraně nebo schopnosti. Zásadní rozdíl oproti většině podobných her je přítomnost třetí strany (Teroristé, US Special Forces a Ruští Spetsnaz).
Každá strana má pak na mapě určitý úkol (například v nejznámější mapě se zříceným vrtulníkem má jedna strana za úkol vrtulník uchránit, druhá z něj ukradnout dokumenty a třetí jej má zničit) a existuje mnoho cest, jak jej splnit.
K akci je pak připraveno několik povolání, každý se specifickými vlastnostmi a zbraněmi (voják, sniper, průzkumník a zbraňový specialista).
Team Factor byl u nás vydán pouze jako příloha časopisu Level v prosinci 2002 (číslo 95).
Každá strana má pak na mapě určitý úkol (například v nejznámější mapě se zříceným vrtulníkem má jedna strana za úkol vrtulník uchránit, druhá z něj ukradnout dokumenty a třetí jej má zničit) a existuje mnoho cest, jak jej splnit.
K akci je pak připraveno několik povolání, každý se specifickými vlastnostmi a zbraněmi (voják, sniper, průzkumník a zbraňový specialista).
Team Factor byl u nás vydán pouze jako příloha časopisu Level v prosinci 2002 (číslo 95).