Tales of Zestiria je již patnáctým dílem slavné jRPG série Tales a také titulem vytvořeným k 20. výročí série, která začala u SNESového Tales of Phantasia roku 1995 a zažívala úspěchy jak u kritik, tak v prodejích nejen v Japonsku. Jde také o první díl, který se objevil na osobních počítačích s operačním systémem Windows. Titul, a potažmo série, je akčnějšího zaměření s poměrně netradičním pojetím soubojů oproti žánrové konkurenci - nejde o tahové souboje, ale o vlastní systém nazývaný "Linear Motion Battle System" zvyšující větší plynulost hratelnosti. V dalších směrech jde však o tradičního zástupce žánru, podobně jako Final Fantasy XIII, The Legend of Heroes: Trails in the Sky nebo Agarest: Generations of War, zaměřeného na dlouhý propracovaný příběh v unikátním světě a hlavní postavy v něm.
Košatý příběh se ve zkratce soustředí na cestu mladého chlapce Soreye, který disponuje nezvyklými schopnostmi. Ty také v průběhu děje bude muset plně využívat, jelikož krajina Glenwood je v ohrožení nezvyklou epidemií bytostí zvaných "Hellion", které vznikají pokud je někde příliš negativních emocí. Sorey po cestě potká řadu jiných postav které se k němu přidají a navštíví neméně různých lokací.
Košatý příběh se ve zkratce soustředí na cestu mladého chlapce Soreye, který disponuje nezvyklými schopnostmi. Ty také v průběhu děje bude muset plně využívat, jelikož krajina Glenwood je v ohrožení nezvyklou epidemií bytostí zvaných "Hellion", které vznikají pokud je někde příliš negativních emocí. Sorey po cestě potká řadu jiných postav které se k němu přidají a navštíví neméně různých lokací.
Tales of Zestiria je již patnáctým dílem slavné jRPG série Tales a také titulem vytvořeným k 20. výročí série, která začala u SNESového Tales of Phantasia roku 1995 a zažívala úspěchy jak u kritik, tak v prodejích nejen v Japonsku. Jde také o první díl, který se objevil na osobních počítačích s operačním systémem Windows. Titul, a potažmo série, je akčnějšího zaměření s poměrně netradičním pojetím soubojů oproti žánrové konkurenci - nejde o tahové souboje, ale o vlastní systém nazývaný "Linear Motion Battle System" zvyšující větší plynulost hratelnosti. V dalších směrech jde však o tradičního zástupce žánru, podobně jako Final Fantasy XIII, The Legend of Heroes: Trails in the Sky nebo Agarest: Generations of War, zaměřeného na dlouhý propracovaný příběh v unikátním světě a hlavní postavy v něm.
Košatý příběh se ve zkratce soustředí na cestu mladého chlapce Soreye, který disponuje nezvyklými schopnostmi. Ty také v průběhu děje bude muset plně využívat, jelikož krajina Glenwood je v ohrožení nezvyklou epidemií bytostí zvaných "Hellion", které vznikají pokud je někde příliš negativních emocí. Sorey po cestě potká řadu jiných postav, které se k němu přidají a navštíví neméně různých lokací.
Košatý příběh se ve zkratce soustředí na cestu mladého chlapce Soreye, který disponuje nezvyklými schopnostmi. Ty také v průběhu děje bude muset plně využívat, jelikož krajina Glenwood je v ohrožení nezvyklou epidemií bytostí zvaných "Hellion", které vznikají pokud je někde příliš negativních emocí. Sorey po cestě potká řadu jiných postav, které se k němu přidají a navštíví neméně různých lokací.
Tales of Zestiria je již patnáctým dílem slavné jRPG série Tales a také titulem vytvořeným k 20. výročí série, která začala u SNESového Tales of Phantasia roku 1995 a zažívala úspěchy jak u kritik, tak v prodejích nejen v Japonsku. Jde také o první díl, který se objevil na osobních počítačích s operačním systémem Windows. Titul, a potažmo série, je akčnějšího zaměření s poměrně netradičním pojetím soubojů oproti žánrové konkurenci - nejde o tahové souboje, ale o vlastní systém nazývaný "Linear Motion Battle System" zvyšující větší plynulost hratelnosti. V dalších směrech jde však o tradičního zástupce žánru, podobně jako Final Fantasy XIII, The Legend of Heroes: Trails in the Sky nebo Agarest: Generations of War, zaměřeného na dlouhý propracovaný příběh v unikátním světě a hlavní postavy v něm.
Košatý příběh se ve zkratce soustředí na cestu mladého chlapce Soreye, který disponuje nezvyklými schopnostmi. Ty také v průběhu děje bude muset plně využívat, jelikož krajina Glenwood je v ohrožení nezvyklou epidemií bytostí zvaných "Hellion", které vznikají pokud je někde příliš negativních emocí. Sorey po cestě potká řadu jiných postav, které se k němu přidají a navštíví neméně různých lokací.
Košatý příběh se ve zkratce soustředí na cestu mladého chlapce Soreye, který disponuje nezvyklými schopnostmi. Ty také v průběhu děje bude muset plně využívat, jelikož krajina Glenwood je v ohrožení nezvyklou epidemií bytostí zvaných "Hellion", které vznikají pokud je někde příliš negativních emocí. Sorey po cestě potká řadu jiných postav, které se k němu přidají a navštíví neméně různých lokací.
Tales of Zestiria je již patnáctým dílem slavné jRPG série Tales a také titulem vytvořeným k 20. výročí série, která začala u SNESového Tales of Phantasia roku 1995 a zažívala úspěchy jak u kritik, tak v prodejích nejen v Japonsku. Jde také o první díl, který se objevil na osobních počítačích s operačním systémem Windows. Titul, a potažmo série, je akčnějšího zaměření s poměrně netradičním pojetím soubojů oproti žánrové konkurenci - nejde o tahové souboje, ale o vlastní systém nazývaný "Linear Motion Battle System" zvyšující větší plynulost hratelnosti. V dalších směrech jde však o tradičního zástupce žánru, podobně jako Final Fantasy XIII, The Legend of Heroes: Trails in the Sky nebo Agarest: Generations of War, zaměřeného na dlouhý propracovaný příběh v unikátním světě a hlavní postavy v něm.
Košatý příběh se ve zkratce soustředí na cestu mladého chlapce Soreye, který disponuje nezvyklými schopnostmi. Ty také v průběhu děje bude muset plně využívat, jelikož krajina Glenwood je v ohrožení nezvyklou epidemií bytostí zvaných "Hellion", které vznikají pokud je někde příliš negativních emocí. Sorey po cestě potká řadu jiných postav, které se k němu přidají a navštíví neméně různých lokací.
Košatý příběh se ve zkratce soustředí na cestu mladého chlapce Soreye, který disponuje nezvyklými schopnostmi. Ty také v průběhu děje bude muset plně využívat, jelikož krajina Glenwood je v ohrožení nezvyklou epidemií bytostí zvaných "Hellion", které vznikají pokud je někde příliš negativních emocí. Sorey po cestě potká řadu jiných postav, které se k němu přidají a navštíví neméně různých lokací.
Tales of Zestiria je již patnáctým dílem slavné jRPG série Tales a také titulem vytvořeným k 20. výročí série, která začala u SNESového Tales of Phantasia roku 1995 a zažívala úspěchy jak u kritik, tak v prodejích nejen v Japonsku. Jde také o první díl, který se objevil na osobních počítačích s operačním systémem Windows. Titul, a potažmo série, je akčnějšího zaměření s poměrně netradičním pojetím soubojů oproti žánrové konkurenci - nejde o tahové souboje, ale o vlastní systém nazývaný "Linear Motion Battle System" zvyšující větší plynulost hratelnosti. V dalších směrech jde však o tradičního zástupce žánru, podobně jako Final Fantasy XIII, The Legend of Heroes: Trails in the Sky nebo Agarest: Generations of War, zaměřeného na dlouhý propracovaný příběh v unikátním světě a hlavní postavy v něm.
Košatý příběh se ve zkratce soustředí na cestu mladého chlapce Soreye, který disponuje nezvyklými schopnostmi. Ty také v průběhu děje bude muset plně využívat, jelikož krajina Glenwood je v ohrožení nezvyklou epidemií bytostí zvaných "Hellion", které vznikají pokud je někde příliš negativních emocí. Sorey po cestě potká řadu jiných postav, které se k němu přidají a navštíví neméně různých lokací.
Košatý příběh se ve zkratce soustředí na cestu mladého chlapce Soreye, který disponuje nezvyklými schopnostmi. Ty také v průběhu děje bude muset plně využívat, jelikož krajina Glenwood je v ohrožení nezvyklou epidemií bytostí zvaných "Hellion", které vznikají pokud je někde příliš negativních emocí. Sorey po cestě potká řadu jiných postav, které se k němu přidají a navštíví neméně různých lokací.