Jednoho dne jste se rozhodli, že od základů změníte svůj život založením textilní firmy. Pronajmete si ten nejlevnější nebytový prostor, který je k dispozici a ten vybavíte tím nejlacinějším zařízením, jako jsou stoly a židle z obchodního domu KIEA.
SweatShop je arkáda z kategorie "Clicker" podobající se například budovatelské strategii AdVenture Capitalist. Zde však nenakupujete objekty, ale najímáte zaměstnance, kteří vyrábějí a následně prodávají vaše trička.
K dispozici je řada vylepšení, díky kterým budou zaměstnanci daleko produktivnější. Platí také, že čím více zaměstnanců najmete, tím více triček vyrobíte, což ve výsledku samozřejmě znamená vyšší zisk.
SweatShop je arkáda z kategorie "Clicker" podobající se například budovatelské strategii AdVenture Capitalist. Zde však nenakupujete objekty, ale najímáte zaměstnance, kteří vyrábějí a následně prodávají vaše trička.
K dispozici je řada vylepšení, díky kterým budou zaměstnanci daleko produktivnější. Platí také, že čím více zaměstnanců najmete, tím více triček vyrobíte, což ve výsledku samozřejmě znamená vyšší zisk.
Jednoho dne jste se rozhodli, že od základů změníte svůj život založením textilní firmy. Pronajmete si ten nejlevnější nebytový prostor, který je k dispozici a ten vybavíte tím nejlacinějším zařízením, jako jsou stoly a židle z obchodního domu KIEA.
SweatShop je arkáda z kategorie "Clicker" podobající se například budovatelské strategii AdVenture Capitalist. Zde však nenakupujete objekty, ale najímáte zaměstnance, kteří vyrábějí a následně prodávají vaše trička.
K dispozici je řada vylepšení, díky kterým budou zaměstnanci daleko produktivnější. Platí také, že čím více zaměstnanců najmete, tím více triček vyrobíte, což ve výsledku samozřejmě znamená vyšší zisk.
SweatShop je arkáda z kategorie "Clicker" podobající se například budovatelské strategii AdVenture Capitalist. Zde však nenakupujete objekty, ale najímáte zaměstnance, kteří vyrábějí a následně prodávají vaše trička.
K dispozici je řada vylepšení, díky kterým budou zaměstnanci daleko produktivnější. Platí také, že čím více zaměstnanců najmete, tím více triček vyrobíte, což ve výsledku samozřejmě znamená vyšší zisk.