Další z automatových konverzí Capcomu je čtvrtou částí v řadě Street Fighter II. Hra stojí mezi Street Fighter II: Hyper Fighting, jehož automaty spatřily světlo světa v roce 1992 a Super Street Fighter II Turbo.
Hra je vylepšením svého předchůdce, jenž se z automatů dostal pouze na konzole X360 v roce 2006. Nabízí nový systém bodování, ve kterém hráč obdrží bonusové body za první útoky a sestavy komb. Velkého vylepšení doznalo blokování protivníka a je umožněna rychlá obnova poté, co je hráčova postava poslána soupeřem k zemi. Navíc jsou přidány nové pohyby a komba.
Turnajový režim staví proti hráči s jím vybraným bojovníkem 8 soupeřů a nabízí 3 sady po čtyřech zápasech, z nichž po vyřazení vzniknou soupeři pro semifinále a konečně finálový soupeř o konečné vítězství. Hráči mají možnost setkat se tu se všemi již známými bojovníky Ryuem nebo Bisonem, Fei-Long, Cammy a mnoha dalšími.
Hra je vylepšením svého předchůdce, jenž se z automatů dostal pouze na konzole X360 v roce 2006. Nabízí nový systém bodování, ve kterém hráč obdrží bonusové body za první útoky a sestavy komb. Velkého vylepšení doznalo blokování protivníka a je umožněna rychlá obnova poté, co je hráčova postava poslána soupeřem k zemi. Navíc jsou přidány nové pohyby a komba.
Turnajový režim staví proti hráči s jím vybraným bojovníkem 8 soupeřů a nabízí 3 sady po čtyřech zápasech, z nichž po vyřazení vzniknou soupeři pro semifinále a konečně finálový soupeř o konečné vítězství. Hráči mají možnost setkat se tu se všemi již známými bojovníky Ryuem nebo Bisonem, Fei-Long, Cammy a mnoha dalšími.
Další z automatových konverzí Capcomu je čtvrtou částí v řadě Street Fighter II. Hra stojí mezi Street Fighter II: Hyper Fighting, jehož automaty spatřily světlo světa v roce 1992 a Super Street Fighter II Turbo.
Hra je vylepšením svého předchůdce, jenž se z automatů dostal pouze na konzole X360 v roce 2006. Nabízí nový systém bodování, ve kterém hráč obdrží bonusové body za první útoky a sestavy komb. Velkého vylepšení doznalo blokování protivníka a je umožněna rychlá obnova poté, co je hráčova postava poslána soupeřem k zemi. Navíc jsou přidány nové pohyby a komba.
Turnajový režim staví proti hráči s jím vybraným bojovníkem 8 soupeřů a nabízí 3 sady po čtyřech zápasech, z nichž po vyřazení vzniknou soupeři pro semifinále a konečně finálový soupeř o konečné vítězství. Hráči mají možnost setkat se tu se všemi již známými bojovníky Ryuem nebo Bisonem, Fei-Long, Cammy a mnoha dalšími.
Hra je vylepšením svého předchůdce, jenž se z automatů dostal pouze na konzole X360 v roce 2006. Nabízí nový systém bodování, ve kterém hráč obdrží bonusové body za první útoky a sestavy komb. Velkého vylepšení doznalo blokování protivníka a je umožněna rychlá obnova poté, co je hráčova postava poslána soupeřem k zemi. Navíc jsou přidány nové pohyby a komba.
Turnajový režim staví proti hráči s jím vybraným bojovníkem 8 soupeřů a nabízí 3 sady po čtyřech zápasech, z nichž po vyřazení vzniknou soupeři pro semifinále a konečně finálový soupeř o konečné vítězství. Hráči mají možnost setkat se tu se všemi již známými bojovníky Ryuem nebo Bisonem, Fei-Long, Cammy a mnoha dalšími.
Další z automatových konverzí Capcomu je čtvrtou částí v řadě Street Fighter II. Hra stojí mezi Street Fighter II: Hyper Fighting, jehož automaty spatřily světlo světa v roce 1992 a Super Street Fighter II Turbo.
Hra je vylepšením svého předchůdce, jenž se z automatů dostal pouze na konzole X360 v roce 2006. Nabízí nový systém bodování, ve kterém hráč obdrží bonusové body za první útoky a sestavy komb. Velkého vylepšení doznalo blokování protivníka a je umožněna rychlá obnova poté, co je hráčova postava poslána soupeřem k zemi. Navíc jsou přidány nové pohyby a komba.
Turnajový režim staví proti hráči s jím vybraným bojovníkem 8 soupeřů a nabízí 3 sady po čtyřech zápasech, z nichž po vyřazení vzniknou soupeři pro semifinále a konečně finálový soupeř o konečné vítězství. Hráči mají možnost setkat se tu se všemi již známými bojovníky Ryuem nebo Bisonem, Fei-Long, Cammy a mnoha dalšími.
Hra je vylepšením svého předchůdce, jenž se z automatů dostal pouze na konzole X360 v roce 2006. Nabízí nový systém bodování, ve kterém hráč obdrží bonusové body za první útoky a sestavy komb. Velkého vylepšení doznalo blokování protivníka a je umožněna rychlá obnova poté, co je hráčova postava poslána soupeřem k zemi. Navíc jsou přidány nové pohyby a komba.
Turnajový režim staví proti hráči s jím vybraným bojovníkem 8 soupeřů a nabízí 3 sady po čtyřech zápasech, z nichž po vyřazení vzniknou soupeři pro semifinále a konečně finálový soupeř o konečné vítězství. Hráči mají možnost setkat se tu se všemi již známými bojovníky Ryuem nebo Bisonem, Fei-Long, Cammy a mnoha dalšími.
Další z automatových konverzí Capcomu je čtvrtou částí v řadě Street Fighter II. Hra stojí mezi Street Fighter II: Hyper Fighting, jehož automaty spatřily světlo světa v roce 1992 a Super Street Fighter II Turbo.
Hra je vylepšením svého předchůdce, jenž se z automatů dostal pouze na konzole X360 v roce 2006. Nabízí nový systém bodování, ve kterém hráč obdrží bonusové body za první útoky a sestavy komb. Velkého vylepšení doznalo blokování protivníka a je umožněna rychlá obnova poté, co je hráčova postava poslána soupeřem k zemi. Navíc jsou přidány nové pohyby a komba.
Turnajový režim staví proti hráči s jím vybraným bojovníkem 8 soupeřů a nabízí 3 sady po čtyřech zápasech, z nichž po vyřazení vzniknou soupeři pro semifinále a konečně finálový soupeř o konečné vítězství. Hráči mají možnost setkat se tu se všemi již známými bojovníky Ryuem nebo Bisonem, Fei-Long, Cammy a mnoha dalšími.
Hra je vylepšením svého předchůdce, jenž se z automatů dostal pouze na konzole X360 v roce 2006. Nabízí nový systém bodování, ve kterém hráč obdrží bonusové body za první útoky a sestavy komb. Velkého vylepšení doznalo blokování protivníka a je umožněna rychlá obnova poté, co je hráčova postava poslána soupeřem k zemi. Navíc jsou přidány nové pohyby a komba.
Turnajový režim staví proti hráči s jím vybraným bojovníkem 8 soupeřů a nabízí 3 sady po čtyřech zápasech, z nichž po vyřazení vzniknou soupeři pro semifinále a konečně finálový soupeř o konečné vítězství. Hráči mají možnost setkat se tu se všemi již známými bojovníky Ryuem nebo Bisonem, Fei-Long, Cammy a mnoha dalšími.