Datadisk ke hře State of War přináší celkem 11 nových misí a 5 multiplayerových map. Příběh se odehrává po skončení konfliktu rebelů a Spojené Federace Sedmi Kontinentů (UFSC), kdy zavládl celosvětový mír pod dohledem superpočítače Overmind. Ke vší smůle ale jeden z konstruktéru onoho superpočítače (který řídí většinu vojenských zařízení) přeběhl k rebelům a dal jim přístupové kódy k Overmindu. Rebelové tím ovládnou 11 základen, které hráč musí v 11 misích dobýt zpět.
State of War (Válečný stav) si na nic nehraje a odkazuje na strategie ze staré školy typu Z, kde budovy získáváte jejich "zničením" (tím se zaberou) a jednotky chrlí fabriky bez ustání. Hlavní devizou hry je tedy akce velkých armád, kde se ztráty počítají ve velkém.
Graficky je SoW věrný předloze, tedy kreslená 2D prostředí jsou sice chudá, ale pěkně zpracovaná a sem tam se najde působivá konstrukce či oblast. Všudypřítomné exploze jsou jakousi značkou série.
State of War (Válečný stav) si na nic nehraje a odkazuje na strategie ze staré školy typu Z, kde budovy získáváte jejich "zničením" (tím se zaberou) a jednotky chrlí fabriky bez ustání. Hlavní devizou hry je tedy akce velkých armád, kde se ztráty počítají ve velkém.
Graficky je SoW věrný předloze, tedy kreslená 2D prostředí jsou sice chudá, ale pěkně zpracovaná a sem tam se najde působivá konstrukce či oblast. Všudypřítomné exploze jsou jakousi značkou série.
Datadisk ke hře State of War přináší celkem 11 nových misí a 5 multiplayerových map. Příběh se odehrává po skončení konfliktu rebelů a Spojené Federace Sedmi Kontinentů (UFSC), kdy zavládl celosvětový mír pod dohledem superpočítače Overmind. Ke vší smůle ale jeden z konstruktéru onoho superpočítače (který řídí většinu vojenských zařízení) přeběhl k rebelům a dal jim přístupové kódy k Overmindu. Rebelové tím ovládnou 11 základen, které hráč musí v 11 misích dobýt zpět.
State of War odkazuje na strategie ze staré školy typu Z, kde budovy získáváte jejich "zničením". Tím se zaberou a jednotky chrlí fabriky bez ustání. Hlavní devizou hry je tedy akce velkých armád, kde se ztráty počítají ve velkém.
Graficky je SoW věrný originálu. Všudypřítomné exploze jsou jakousi značkou série.
State of War odkazuje na strategie ze staré školy typu Z, kde budovy získáváte jejich "zničením". Tím se zaberou a jednotky chrlí fabriky bez ustání. Hlavní devizou hry je tedy akce velkých armád, kde se ztráty počítají ve velkém.
Graficky je SoW věrný originálu. Všudypřítomné exploze jsou jakousi značkou série.
Datadisk ke hře State of War přináší celkem 11 nových misí a 5 multiplayerových map. Příběh se odehrává po skončení konfliktu rebelů a Spojené Federace Sedmi Kontinentů (UFSC), kdy zavládl celosvětový mír pod dohledem superpočítače Overmind. Ke vší smůle ale jeden z konstruktérů onoho superpočítače (který řídí většinu vojenských zařízení) přeběhl k rebelům a dal jim přístupové kódy k Overmindu. Rebelové tím ovládnou 11 základen, které hráč musí v 11 misích dobýt zpět.
State of War odkazuje na strategie ze staré školy typu Z, kde budovy získáváte jejich "zničením". Tím se zaberou a jednotky chrlí fabriky bez ustání. Hlavní devizou hry je tedy akce velkých armád, kde se ztráty počítají ve velkém.
Graficky je SoW věrný originálu. Všudypřítomné exploze jsou jakousi značkou série.
State of War odkazuje na strategie ze staré školy typu Z, kde budovy získáváte jejich "zničením". Tím se zaberou a jednotky chrlí fabriky bez ustání. Hlavní devizou hry je tedy akce velkých armád, kde se ztráty počítají ve velkém.
Graficky je SoW věrný originálu. Všudypřítomné exploze jsou jakousi značkou série.
Datadisk ke hře State of War přináší celkem 11 nových misí a 5 multiplayerových map. Příběh se odehrává po skončení konfliktu rebelů a Spojené Federace Sedmi Kontinentů (UFSC), kdy zavládl celosvětový mír pod dohledem superpočítače Overmind. Ke vší smůle ale jeden z konstruktérů onoho superpočítače (který řídí většinu vojenských zařízení) přeběhl k rebelům a dal jim přístupové kódy k Overmindu. Rebelové tím ovládnou 11 základen, které hráč musí v 11 misích dobýt zpět.
State of War odkazuje na strategie ze staré školy typu Z, kde budovy získáváte jejich "zničením". Tím se zaberou a jednotky chrlí fabriky bez ustání. Hlavní devizou hry je tedy akce velkých armád, kde se ztráty počítají ve velkém.
Graficky je SoW věrný originálu. Všudypřítomné exploze jsou jakousi značkou série.
State of War odkazuje na strategie ze staré školy typu Z, kde budovy získáváte jejich "zničením". Tím se zaberou a jednotky chrlí fabriky bez ustání. Hlavní devizou hry je tedy akce velkých armád, kde se ztráty počítají ve velkém.
Graficky je SoW věrný originálu. Všudypřítomné exploze jsou jakousi značkou série.