Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 70
Jak se uvádí v popisku, Rise of the Hutt Cartel byl první přídavek pro The Old Republic, při čemž jeho hlavním tahounem byla primárně nová planeta Makeb s pokračující příběhovou linkou z původní hry a pamatuji si, že jsem z ní zprvu nijak zvlášť nadšen nebyl. Jak je však ve Star Wars zvykem, nic se neděje jen tak a teprve až později jsme mohli být svědky, co zbraně založené na isotope-5 mohou způsobit.

Děj jako takový začíná celkem pomalu, aby hráče obeznámil se situací. Brzy vám ale začne být jasné jaké jsou sázky a poté je to až do zajímavého finále celkem úctyhodná jízda, jejíž výsledek vypadá na efekt důležitě, ale v reálu je vlastně dost bezvýznamný. Mluvím o tom však z pozice člověka se znalostí, co přijde dál, tak to berte s rezervou, protože určitě se nejedná o nijak špatně napsaný příběh. Jen je oproti finále původní hry a následnému příbehu na Ilumu takový méně epický.

Už zprvu lze vidět, že animace jsou více filmovější a celkově jde vidět snaha o nějaký progres. Hra si stále drží kvalitu výpravy na konzistentní úrovni, stejně tak audiovizuál je na tom obdobně. V této době byly plány na nějaké velké změny teprve v plenkách, takže se dá říct, že se jedná opravdu vyloženě o rozšíření původní hry.

Další věc, která přibyla jsou Macrobinocular a Seeker Droid mise. Ó ano. Chápu a přesně rozumím, co na tom lidem vadilo. Rozumím i argumentům, že se jednalo o poslíčkování a cestování odnikud nikam.... ale mě to bavilo. Navíc, finále obou misí bylo nebývale obtížné (na jednu z misí bylo potřeba mít čtyři lidi ve skupině, aby šla úspěšně dokončit), protože najít tehdy někoho, kdo by vám byl ochoten pomoct nebylo úplně běžné.

Mezi poslední věci pak ještě patří ještě navýšení maximálního levelu na 55 + tuším dvě operace a hard mode pro flashpointy, možná ještě něco, ale to už nejspíš nebyl žádný velký gamechanger.

Takhle s odstupem času jsem došel k závěru, že Rise of the Hutt Cartel nebyl špatný přídavek. Jistě, že ty, které přišly po něm jsou úplně něco jiného, ale jako taková první vlaštovka od tvůrců to nebylo určitě špatné. Nehledě na to, že v rámci menších updatů jsme se potom dočkali také Oriconu, kde jsme se museli postavit impozantním Dread Masterům, což si pamatuju jako krátkou, ale velmi atmosferickou a líbivou záležitost.

Na Makeb jsme však všichni velmi rychle zapomněli, protože zanedlouho po něm se vrátil Revan.

Pro: Příběhová linka obou stran, pokus o větší filmovost, Darth Marr

Proti: Huttové mi tolik nesedli, Makeb mi přišel takový nerozmanitý, žádný velký gamechanger

+8