Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Jab (31.12.2014 16:22): Ja mám najradśej Dark Design/All the Pieces, je to správny adrenalín :) Ale tie loadingy sú otravné, to áno. Ešte by som vypichol aj GSI misie, ale tie ťa predpokladám taktiež príliš nebavili. Nakoniec ani ja ich neobľubujem, ale tiež je to jeden zo spôsobov farmingu.

@USER47 (31.12.2014 18:46): To je na tom to najhoršie a tie misie sa pritom ani nedajú zdieľať. Rozhodne ich mali dať ako samostatné flashpointy, miesto toho, aby rovno zo šestice flashpointov spravili súčasť príbehovej línie. Na nich sa mi vždy páčilo, že stoja akoby okrajovo hlavného príbehu a pritom stoja na vlastných nohách.
Mě celkem bavily i ty předělový mise. Sem tam nějaký skákání, jindy jednoduchý puzzly...bylo to zase něco novýho. Binoc H4 jsem zatím nedělal, ale ta závěrečná seeker droid mise byla parádní. Vlastně takovej mini flashpoint s celkem vysoko posazenou obtížností. Akorát je opruz na to sehnat lidi, vůbec by mi nevadilo, kdyby to hodili do GF.
@Jab (30.12.2014 20:05): Síce by som Makeb zaradil k horším planétam a skôr sa jej vyhýbam, ale rozhodne by som nedal na úplné dno, taký Hoth ma svojou prázdnotou a rozlohou irituje viac. Rozdelenie územia na viacero malých plôch, medzi ktorými sa dá presúvať len taxíkmi mi vôbec nevadí, vlastne to sedí k imidžu rozpadajúcej sa planéty. Naviac User má pravdu, čo sa týka príbehovej línie, tá sa za obe strany skvelo doplňa. Seeker a Macrobinoculars misií by som sa ale trochu zastal, je cítiť, že si to vôbec nedohral a tým pádom nevieš, čo presne ponúkajú. Je pravdou, že to jazdenie po planétach a skenovanie to trochu zabíja, ale jednako sa to dá odbiť súčasne a odmenu za to sú preložené originálnymi, či inak zaujímavými misiami, ktoré nie sú len o rýchlom tunelovom postupovaní k záverečnému bossovi a a buď prinútia hráča aspoň trochu používať mozog, alebo pôsobia svojim konceptom pomerne sviežo. K ním patria aj záverečné Heroicy+4 (Hlavne predfinále Macrobinoculars je lahôdka a sá vzpomenúť na Jedi Academy) Čo sa týka fp, tam je pravda, že spomínané dva nepatria k najlepším, Manaan či Rakata alebo aj Blood Hunt a Rishi sú minimálne atmosférou vydarenejšie, ale tiež to nie je tragédia. Tomuto rozšíreniu trochu krivdíš. Nového obsahu je tam vcelku dosť.

Čo sa týka toho, že nie všetok obsah (Oricon, CZ-198 atď) prišiel v rámci pôvodného rozšírenia môže byť pravda, ale nakoľko bol doplnený v rámci free updatu aj pre jeho vlastníkov a levely 55, určite by som ho bral do úvahy ako súčasť. Očakávam (dúfam, že nie mylne), že aj Shadow of Revan príde s ďalšími free updatmi, ktoré rozšíria jeho obsah a bude ich možno brať do úvahy. To je v niektorých aspektoch slabšie, ale obe nové planéty sú podľa mňa výborné a príbehová línia ma bavila.
Chtělo by to hlavně hard mode verzi Red Reapera:). Včera jsem ho proběhl poprvé po asi dvou letech a překvapilo mě, že to není zdaleka tak těžký, jak jsem si pamatoval:).

Ale jsou tam dobrý mechaniky, narozdíl od těch přímočarejch tank and spank flashpointů by to s mírným přitvrzením už vyžadovalo jistou koordinaci a ani by se nemuselo přidávat moc novejch mechanik.

Ilum flashpointy jsou fajn z hlediska toho, že posouvaj příběh, ale hratelnostně to žádnej velkej zázrak není, a to ani v HM...

Co se kaon linky týče, tak Lost Island mám rád, ale houfy rakghoulů v kaonu moc ne...
Mě nejvíce bavilo skládání campaign supercommando gearu a procházení HM lvl 50 flashpointů na hard. To byla výzva a na konci Aratech Ice! :) S RotHC to šlo dost z kopce. Czerka flashpointy mám ale taky rád, to je fakt. Zase jsem si ale mohl narvat mody do své oblíbené zbroje (pvp lvl 40 pro troopera)

Btw Cademimu i v SM, všechny Ilum flashpointy (vč. false emperor) byly taky dobrý. Ale z Kaon Under Siege jsem byl jednu dobu nadšený. Ten jen skvělý celý. Ta zombie atmosféra a la Left 4 Dead se jim opravdu povedla.
Mně se Makeb celkem líbil. Bylo dobrý, že se imp a rep příběhy dobře doplňovaly, místo aby šly proti sobě, jak je to občas na jinejch planetách, navíc tam bylo minimum sidequestů a člověk tak neztratil nit. Obrovská hustota nepřátel a teleportační taxíky byly trochu na obtíž, ale jinak se to dalo. Hodně pomohla i výrazně vyšší kvalita cutscén oproti základní hře.

Jinak Oricon, CZ-198, Forged Alliances lajna apod byly všechny dodaný až později v rámci menších updatů, nebyly součástí expanze a 2.0 patche. Je pravda, že novější 55 flashpointy nejsou žádná velká sláva, ale to koneckonců starší s výjimkou třeba právě Lost Islandu taky nebyly. Oproti takovejm Taral V/Boarding Party/Maelstrom Prison/BoI/FE jsou Czerka Flashpointy v HM o dost komplikovanější z hlediska mechanik. Korriban/Tython v základním módu jsou triviální, což souvisí s jejich laděním pro jakoukoli partu, nicméně věřím, že v HM na levelu 60 dokážou slušně zatopit a bude to zase něco jinýho.
Imho krom těch levelů navíc (a tedy možnosti dalšího hraní) je ten obsah dost příšerný. Makeb je snad nejnudnější planeta. Macrobinocular a seeker droid mise patří mezi nejblbější questy vůbec (najdi na x planetách - tradiční poslíčkování jen šíleně zdlouhavé). Na Manaanu je jen jeden flashpoint. CZ-198 a Oricon jsou pak kraťounké lokace na sběr prachů a comms. Útok na Korriban či Tython také nepatří mezi nejlepší flashpointy (navíc ty už tuším přístupné nejsou). Kuat Yard je přímo otrava. O kolik promyšlenější byl třebas Kaon Under Siege nebo Lost Island?