Principem logické arkády Spin Rush od chorvatského vývojáře Crohack je chytat padající tečky pomocí čtyřbarevné krychle, přičemž je třeba chytit tečku stranou stejné barvy, jako má ona sama. Za každou chycenou tečku hráč získá jeden až dva body (záleží na režimu) a cílem je dosáhnout co nejlepšího výsledku.
Při hraní se postupně zvyšuje hráčova úroveň, čímž dochází k odemykání herních režimů. Těch hra nabízí celkem šest, a to Fast, kde tečky padají rychleji, Hex se šestiúhelníkem, Word, kde jsou barvy napsané slovy, časově omezený Time, Trip, ve kterém se neustále mění barvy a nakonec Flipp, kde kostka cestuje nahoru a dolů. Kombinací všech těchto režimů je režim Normal, který je přístupný od samého začátku.
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ne