Blond servírka Allison Huxtlerová ze zapadlého motorestu kdesi na americkém jihu je živoucím produktem sexuální revoluce 20. století. Přes den a po večerech obsluhuje tyráky lívanci se sirupem, ve volném čase holduje střelným zbraním nebo trénuje na kariéru rodeo jezdkyně, která je jejím snem. Její sestra Jocelyn chce ve své emancipaci zajít ještě dál a stát se televizní reportérkou, zatím však rozlévá hostům kávu a nosí kečup. Když se sestry po jedné noční sestry vracely svým truckem po venkovské silnici přes poušť domů, srazili zmutované králičí monstrum. Krátce na to byla Jocelyn unesena létajícím talířem, který odletěl směrem ke Králičí hoře, dominantě místní vyprahlé krajiny. Dokáže Allison zachránit svoji sestřičku?
Akce z pohledu třetí osoby a prvky platformingu má hratelností nejblíže k Tomb Raider (1996). Námětem se jedná o bizarní slepenec aluzí na dekádu 60. let minulého století, béčkových filmových hororů a komiksů plných slizu a mimozemšťanů, který si navrch střílí z lidové kultury amerických rednecků, tedy bílé chudiny obývající rurální oblasti Spojených Států. Nádech frašky podtrhuje složení nepřátel, kam se kromě po zuby ozbrojených a zlých mimozemských králíků řadí i různě "bunnyfikované" pozemské formy života, za všechny třeba žralok s králičími běhy. Překvapit pak nemůže ani to, že pokud začne Allison tančit během přestřelky, protivníci učiní totéž, nebo že se za určitých okolností králičí mutanti z kosmu dají i osedlat.
Akce z pohledu třetí osoby a prvky platformingu má hratelností nejblíže k Tomb Raider (1996). Námětem se jedná o bizarní slepenec aluzí na dekádu 60. let minulého století, béčkových filmových hororů a komiksů plných slizu a mimozemšťanů, který si navrch střílí z lidové kultury amerických rednecků, tedy bílé chudiny obývající rurální oblasti Spojených Států. Nádech frašky podtrhuje složení nepřátel, kam se kromě po zuby ozbrojených a zlých mimozemských králíků řadí i různě "bunnyfikované" pozemské formy života, za všechny třeba žralok s králičími běhy. Překvapit pak nemůže ani to, že pokud začne Allison tančit během přestřelky, protivníci učiní totéž, nebo že se za určitých okolností králičí mutanti z kosmu dají i osedlat.
Blond servírka Allison Huxtlerová ze zapadlého motorestu kdesi na americkém jihu je živoucím produktem sexuální revoluce 20. století. Přes den a po večerech obsluhuje tyráky lívanci se sirupem, ve volném čase holduje střelným zbraním nebo trénuje na kariéru rodeo jezdkyně, která je jejím snem. Její sestra Jocelyn chce ve své emancipaci zajít ještě dál a stát se televizní reportérkou, zatím však rozlévá hostům kávu a nosí kečup. Když se sestry po jedné noční sestry vracely svým truckem po venkovské silnici přes poušť domů, srazily zmutované králičí monstrum. Krátce na to byla Jocelyn unesena létajícím talířem, který odletěl směrem ke Králičí hoře, dominantě místní vyprahlé krajiny. Dokáže Allison zachránit svoji sestřičku?
Akce z pohledu třetí osoby a prvky platformingu má hratelností nejblíže k Tomb Raider (1996). Námětem se jedná o bizarní slepenec aluzí na dekádu 60. let minulého století, béčkových filmových hororů a komiksů plných slizu a mimozemšťanů, který si navrch střílí z lidové kultury amerických rednecků, tedy bílé chudiny obývající rurální oblasti Spojených Států. Nádech frašky podtrhuje složení nepřátel, kam se kromě po zuby ozbrojených a zlých mimozemských králíků řadí i různě "bunnyfikované" pozemské formy života, za všechny třeba žralok s králičími běhy. Překvapit pak nemůže ani to, že pokud začne Allison tančit během přestřelky, protivníci učiní totéž, nebo že se za určitých okolností králičí mutanti z kosmu dají i osedlat.
Akce z pohledu třetí osoby a prvky platformingu má hratelností nejblíže k Tomb Raider (1996). Námětem se jedná o bizarní slepenec aluzí na dekádu 60. let minulého století, béčkových filmových hororů a komiksů plných slizu a mimozemšťanů, který si navrch střílí z lidové kultury amerických rednecků, tedy bílé chudiny obývající rurální oblasti Spojených Států. Nádech frašky podtrhuje složení nepřátel, kam se kromě po zuby ozbrojených a zlých mimozemských králíků řadí i různě "bunnyfikované" pozemské formy života, za všechny třeba žralok s králičími běhy. Překvapit pak nemůže ani to, že pokud začne Allison tančit během přestřelky, protivníci učiní totéž, nebo že se za určitých okolností králičí mutanti z kosmu dají i osedlat.
Blond servírka Allison Huxtlerová ze zapadlého motorestu kdesi na americkém jihu je živoucím produktem sexuální revoluce 20. století. Přes den a po večerech obsluhuje tiráky lívanci se sirupem, ve volném čase holduje střelným zbraním nebo trénuje na kariéru rodeo jezdkyně, která je jejím životním snem. Její sestra Jocelyn chce ve své emancipaci zajít ještě dál a stát se televizní reportérkou, zatím však rozlévá hostům kávu a přidává kečup. Když se sestry po jedné noční vracely svým truckem po venkovské silnici přes poušť domů, srazily zmutované králičí monstrum. Krátce na to byla Jocelyn unesena létajícím talířem, který odletěl směrem ke Králičí hoře, dominantě vyprahlé krajiny. Dokáže Allison zachránit svoji sestřičku?
Akce z pohledu třetí osoby a prvky platformingu má hratelností nejblíže k Tomb Raider (1996). Námětem se jedná o bizarní slepenec aluzí na 60. léta minulého století, béčkových filmových hororů a pokleslých komiksů plných slizu a mimozemšťanů. Navrch si hra střílí z lidové kultury amerických „rednecks“, tedy bílé chudiny obývající převážně rurální oblasti Spojených Států. Nádech frašky podtrhuje složení nepřátel, kam se kromě po zuby ozbrojených a zlých mimozemských králíků řadí i různě "bunnyfikované" pozemské formy života, za všechny stačí uvést třeba žralok s králičími běhy. Překvapit pak nemůže ani to, že pokud začne Allison tančit během přestřelky, protivníci učiní totéž, nebo že se za určitých okolností králičí mutanti dají i osedlat.
Akce z pohledu třetí osoby a prvky platformingu má hratelností nejblíže k Tomb Raider (1996). Námětem se jedná o bizarní slepenec aluzí na 60. léta minulého století, béčkových filmových hororů a pokleslých komiksů plných slizu a mimozemšťanů. Navrch si hra střílí z lidové kultury amerických „rednecks“, tedy bílé chudiny obývající převážně rurální oblasti Spojených Států. Nádech frašky podtrhuje složení nepřátel, kam se kromě po zuby ozbrojených a zlých mimozemských králíků řadí i různě "bunnyfikované" pozemské formy života, za všechny stačí uvést třeba žralok s králičími běhy. Překvapit pak nemůže ani to, že pokud začne Allison tančit během přestřelky, protivníci učiní totéž, nebo že se za určitých okolností králičí mutanti dají i osedlat.